Lijkt de Roland Cube 30 je wat? 220¤.. Ik spaar ervoor. Die vent van Muziekhuis Westerhaven zegt dat het de bestverkochte van 2005 is, en hji is er zelf heel enthousiast over. Mega vet geluid!quote:Op maandag 17 april 2006 00:46 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga binnenkort een broodnodige nieuwe versterker kopen, en ik heb ongeveer 500 euro daarvoor over. Hebben jullie eventueel tips en/of goeie ervaringen met amps uit die prijsklasse
bvd [afbeelding]
Welke bands vind je leuk? Ik kan wel nummers opnoemen maar jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:19 schreef PatjeDoN het volgende:
maar zie de 2e post ofzo even weer? weet iemand nog redelijk makkelijke tabs van leuke nummers? Ben weer toe aan wat nieuws.
Als het in de richting rock/punk/emo ofzo isquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:29 schreef DuranK het volgende:
[..]
Welke bands vind je leuk? Ik kan wel nummers opnoemen maar ja![]()
Heb het ff gedownload en shit ik ken dat geluid nog van een ander nummer.... Volgens mij van the outlaw torn op S&M van Metallica. Zo'n heel rustig nr en dan krig je ineens dat geflipte geluidquote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Sloavink het volgende:
Dat nieuwe nummer van de Peppers is leuk om te spelen, maar op het eind van de 'solo' gebruikt hij een soort wah. Weet iemand hoe ik aan dit geluid kan komen?
Gefeliciteerd met de aankoop! Die Japanse Fenders zijn zeer okay volgens mij.quote:Op zondag 23 april 2006 00:32 schreef Funkdude het volgende:
[*crosspost tweakers]
Zo ik moest ook maar is aan een nieuwe gitaar.![]()
Het is een Fender Strat Made In Japan geworden.
[[url=http://home.casema.nl/robbertdeboer/pics/japstratsmall.JPG]afbeelding][/url]
Slagplaat is inmiddels vervangen door een witte, want deze Turtoise was ook niet origineel.
Er zitten Amerikaanse Pick-ups in, bouwjaar 84-87. En er zit een kickass Shaller brug op![]()
![]()
Inderdaad een wah. Flink veel gain, en een agressieve wah. Met een wah als een Crybaby kom je er niet. De Jumi Hendrix Crybaby komt er al wat meer in de buurt, maar ook die gaat denk ik niet ver genoeg. Je kan daar beter een Weeping Demon voor hebben, dat gaat prima!quote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Sloavink het volgende:
Dat nieuwe nummer van de Peppers is leuk om te spelen, maar op het eind van de 'solo' gebruikt hij een soort wah. Weet iemand hoe ik aan dit geluid kan komen?
quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef Hammet het volgende:
[..]
Inderdaad een wah. Flink veel gain, en een agressieve wah. Met een wah als een Crybaby kom je er niet. De Jumi Hendrix Crybaby komt er al wat meer in de buurt, maar ook die gaat denk ik niet ver genoeg. Je kan daar beter een Weeping Demon voor hebben, dat gaat prima!
Ik snap niet echt wat je bedoeltquote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat echt prachtig is
Moet je gewoon als je met een paar vrienden bent, een nummer gaan spelen, en dan meteen vertalen in het engels.
Als je dan nummers zoals Tribute (Tenacious D) en Wonderwall (Oasis) enz. speelt/zingt, dat is echt prachtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |