vandaag sopen we vanaf lokatie
![]()
we zijn op visite geweest bij de mannen van de soop die tegenwoordig een spin-off hebben in de kinderboerderij in wormer.
zoonlief en ik hebben vanmiddag ons stalen ros beklommen (ik voorop en hij achterop
![]()
) en begaven ons richting wormer.
het was best een lekkere dag voor zo'n ritje, niet te warm en niet te koud. en toch een zonnetje.
het was lekker rustig en zoonlief rende meteen op het speelgedeelte af, terwijl ik op zoek ging daar onze mannen.
na een tijdje vond ik herman, die samen met een knap kippie aan een stokbroodje aan het kluiven was. hij zag er goed uit en had het duidelijk uitstekend naar zijn zin.
een stukje verderop liep elvis. die zag er helemaal goed uit. hij zat nu pas echt goed in zijn veren en ik vond hem stiekem het pronkstuk van de kinderboerderij
![]()
van wim en hendrik in eerste instantie geen spoor, maar later ben ik hendrik toch nog tegen het lijf gelopen. hij zat in een leghok gezellig tegen allemaal dames aan te kakelen.
wim heb ik niet kunnen vinden, hoewel hij volgens de beheerder er wel degelijk moet rondlopen.
dus van wim helaas geen foto's
ik ga zo mijn foto's uploaden (dat gaat even duren, want ik ben nogal tekeer gegaan met het toestel)
dit keer hebben we op het gebied van figuratie royaal uitgepakt