Dat schijnt inderdaad zo te zijn, maar ik woon vlakbij Groningen, dus daaromquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Groningen ben ik wezen kijken, maar ik ga toch voor de VU. Groningen is op zich wel een leuke stad, maar zet één stap buiten Groningen en je staat in de middle of nowhere. Bovendien schijnt de studie aan de VU wat exacter te zijn.
HHS ook toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:32 schreef gtsmrt het volgende:
ik ga naar de fontys in venloalleen omdat die opleiding die ik wil verder alleen in arnhem (nog erger
![]()
![]()
) gegeven wordt
is trouwens industrieel product ontwerpen
ja op de haagse maar volgens mij is dat ook IPO, of het technischer is weet ik niet. Ik dacht dat IPO alleen hier zat en in Nijmegen dan op uni niveauquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef gtsmrt het volgende:
haagse hoge school?
dat is volgens mij niet de technische variant? dat is een kunstopleiding toch
Ja, open dag in september, open dag in februari, en meeloopdag in maart.quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
was je een keer bij een soort van meeloopdag iets
Hey, niks mis met Haren en Zuidhorn jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Groningen ben ik wezen kijken, maar ik ga toch voor de VU. Groningen is op zich wel een leuke stad, maar zet één stap buiten Groningen en je staat in de middle of nowhere. Bovendien schijnt de studie aan de VU wat exacter te zijn.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
Vorig jaar deed ik examen in het VMBO TL gedeeltje.Ik doe dit jaar Havo.
haha precies hetzelfde als ik dus! kom je uit utrecht, of ook totaal nieuw daar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef woutens het volgende:
Sociale geografie en Planologie in Utrecht
bijna iedere technische universiteit heeft IPO maar op hbo is dat dus minderquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:57 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ja op de haagse maar volgens mij is dat ook IPO, of het technischer is weet ik niet. Ik dacht dat IPO alleen hier zat en in Nijmegen dan op uni niveau
Misschien toch maar niet, ik weet het nog niet.quote:
* doet vwo NT.. maar ik ga waarschijnlijk hbo bedrijfs informatica doen..quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Euhhh .. je hebt vwo EM .. en gaat naar hbo .. informatica. Terwijl de meeste informatica lui uit NT vwo komen en vaak voor uni-studie kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |