abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 22:30:16 #51
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_39921950
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Dat stukje dat ze zandzakken uit een helicopter gooien, is dat niet een beetje onzin dat ze verblind werden door de reactor? Of is dat werkelijk zo scherp?
Ik weet niet, heb er zelf niet echt verstand van maar het zou goed kunnen. Ik snap eigenlijk niet waarom ze daar gewoon mee door gaan, al hoor je die 'zandzakken gooier' kotsen en doen. Gehersenspoeld lijken ze wel. Misschien dat 't op Wikipedia staat over kernreactors?
pi_39922525
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Ik weet niet, heb er zelf niet echt verstand van maar het zou goed kunnen. Ik snap eigenlijk niet waarom ze daar gewoon mee door gaan, al hoor je die 'zandzakken gooier' kotsen en doen. Gehersenspoeld lijken ze wel. Misschien dat 't op Wikipedia staat over kernreactors?
Compleet gestoord inderdaad
  dinsdag 18 juli 2006 @ 07:48:51 #53
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_39930501
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:27 schreef TommyGun het volgende:

[..]
Note dop
Ik ben goed bekend met Tsjernobyl en bedoelde dan ook wat voor programma dat was, wie er aan het woord was die het ontkende, etc. Maar ik heb inmiddels de TVGids erop nageslagen dus weet het inmiddels.

In de USSR was er een volkomen andere mentaliteit dan nu het geval is. Groepsbelang en de overheid/maatschappij, daar draaide het allemaal om. Dat verklaart een klein beetje waarom die brandweerlui e.d. zich min of meer opofferden. Voor een groot deel onbewust, maar ook zeker wel bewust voor 'de rest van het land'. En het is maar goed dat die mensen dat gedaan hebben.

Die mensen hadden heus gauw genoeg door dat ze met iets gevaarlijks bezig waren maar iemand moest dat vuile werk opknappen. En dat in combinatie met niet teveel weten, dat maakt dat ze ijverig hun job deden.
pi_40283352
Ik heb ook wat eigengemaakte filmpjes van Pripyat en Tsjernobyl op www.youtube.com gezet.

Zoek op Chernobyl en klik dan op 'date added'.
En dan CONTROL F en zoeken op jeooren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')