Een ware en unieke traktatie inderdaad. Is al in geen jaren meer voorgekomen natuurlijk, dat PSV 5 keer scoortquote:
En maar zeuren dat de akoestiek in de ArenA zo slecht isquote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef BiMeWet het volgende:
Kan iemand die MONGOOL MET DIE TROMMEL uit de kuip halen? DAAR IS DE ACOUSTIEK IN ONZE KUIP NIET OP GEBOUWD, TROMMELJOSTI.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef BiMeWet het volgende:
Niet gegeven hands... het wordt steeds erger met die achterlijke scheids..
En datgeen wat kalou deed was wél een overtreding?hoepel toch op
quote:Op zondag 16 april 2006 15:51 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar calimeroën over het 'nadeel van scheidsrechters'.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Kuijt neergelegd, WEER geen strafschop.
Wat een MONGOOL van een scheidsrechter!
Maar als Blind wat over een scheidsrechter zegtquote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb zopas van Feyenoorders gehoord dat je de scheidsrechter nooit de schuld mag geven.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
heerlijk objectief ben je tochquote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Tyf eens op met dat trieste Calimero-gezeik.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En maar zeuren dat de akoestiek in de ArenA zo slecht is
Inderdaad, zeldzaam dat er in 9 wedstrijden maar 1 thuisspelend team voorstaat.quote:Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een mooie dag voor de uitspelende teams zo te zien.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb zopas van Feyenoorders gehoord dat je de scheidsrechter nooit de schuld mag geven.
Ik wil eigenlijk wel revanche in de Euroborg.quote:Op zondag 16 april 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Groningen liever heb dan AZ in de volgende ronde van de plee offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |