quote:Op zondag 16 april 2006 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kansloze negers
1-4 NAC kom op boys
Nee, op punt voorsprong toch?quote:
Zou het de spanning zijn? Ik snap dit echt niet...quote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Utrecht toch...
Laten we het maar niet hebben over de manier hoe jullie dát bereikt hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef marsu het volgende:
En Feyenoord met dat topseizoen van hun. Maar 9 punten voor op Ajax uiteindelijk.![]()
Ja hij zal het echt geweldig vindenquote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef Suijk het volgende:
Leuk voor Vonlanthen, scoren tegen PSV.
Bij gelijkspel in Enschede en de huidige stand in Utrecht, heeft Groningen inderdaad een punt meer dan Utrechtquote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, op punt voorsprong toch?
Oftewel: go Twente.quote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij gelijkspel in Enschede en de huidige stand in Utrecht, heeft Groningen inderdaad een punt meer dan Utrecht
Baanwielrennenquote:
Vorig jaar was Utrecht in de laatste ronde ook kansloos bezig tegen Willem II. Lijkt me geen toeval. Daarbij doen de Tilburgers het best aardig de laatste tijd.quote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou het de spanning zijn? Ik snap dit echt niet...
Niet te vaak die smiley gebruiken hequote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja hij zal het echt geweldig vinden![]()
Shit, tweede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |