Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik vind het blauw wel leuk zelf, iets minder heftig allemaal. Die gleurde vlakjes kun je ophangen, het zijn allemaal plastic vlakjes aan elkaar van Hema. Kan geen close up plaatsen nu want m'n pc is nog niet hersteld. We hebben drie van die banen.
Maar ja, wie gaat nu vertellen oif die muren nog geverfd moeten worden
Ik zou die muren lekker zo laten. Als je er ook nog bruin bij gaat doen heb je kans dat het weer heel donker wordt. Ik vind dat blauw trouwens wel leuk. De vloerbedekking is toch ook blauw?
Oops! Did I just roll my eyes out loud? ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥ ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Ja of of of * Lois word helemaal enthousiast* je maakt een vak in een willekleurige kleur met magneetverf. Daar kun je dan allemaal foto's ophangen van mensen die belangrijk zijn voor Jolie. Zoals jij, de oppas, , Ria etc...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee.... Eva ♥ en Iris ♥
Ik zou de muren ook zo laten. Als je voor donkerbruin zou gaan heb je kans dat het een beetje rommelig geheel gaat worden. Dan heb je roze, oranje, blauw en bruin en zit er niet echt een lijn meer in. Evt zou ik, als je toch nog een muur wil kleuren, gaan voor een van de kleuren die je nu al hebt maar daar dan een zachtere, lichtere versie van.
Het blauw misstaat ook niet, maar ik hou zelf gewoon niet van blauw met één (of twee) van die kleuren erbij.
Die plastic muurhangdingetjes zijn wel heel leuk trouwens.
Dat roze en oranje had ik (tot afgelopen weekend) ook in mijn woonkamer en keuken. in combinatie met rood en lila/paars
Ik heb nog wel wat spullen in die kleurtjes liggen, wil je nog dingetjes hebben?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
Hiehie Lois ik ben niet zo van het foto's ophangen. Ik vind het zo gek als je dan weer iemand weg moet halen.
Misschien moet ik die muren dan echt maar zo laten. Een donkerbruine muur kan natuurlijk ook nog ergens anders, tis niet de enige kamer die we moeten doen
Luchtbel, leuk hoor! Die emmertjes zijn zo schattig... heeft ze die ook zelf gekozen? (Dat spiegeltje... wat goed dat ze daar zo blij van wordt! Hihi!) En ik zie het helemaal voor me, met een Rakke kast. Op de muren hoeft echt geen kleurtje meer hoor! Madam heeft een prachtig kamertje. Wat is dat altijd makkelijk bij iemand anders he? Ik geloof dat Luuke's nieuwe kamer een soort van superdrukte word, vergeleken bij die van Jolie. Terwijl ik het bij iemand anders dus ook al leuk vind zonder poespas. Nja.
Geluk zit in een klein Wolkje Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
Ja ik had het gezien maar ik vind het toch niet leuk. Er is inmiddels een klein kastje bij gekomen. was nog niet droog op het moment van de foto. Ik wil daar wat kleding in doen, in van die transparante lades. Aangezien we geen geschikte kledingkast hebben gevonden.
Het bedje met klein opstapje ernaast Ze heeft er al een paar keer geslapen tussen de middag en dat gaat heel goed. Als ze straks echt daar gaat slapen krijgt ze een Nijntje pyjama. Dat vindt ze al leuk.
En nog wat leuke dingen voor aan de muur en twee gekleurde manden gevonden. En een oranje sprei voor het bedje.
Nog steeds geen lamp en gordijnen gevonden alleen!
Voor gordijnenstof kun je het goedkoopst terecht op de markt dat scheelt nl stukken in de kosten. tis dat je zo ver weg woont anders had ik ze wel willen maken
Nou ze slaapt al een hele tijd in de kamer, zonder gordjinen nog steeds maar daar komt snel verandering in. We moeten de lamp nog ophangen maar voor de rest is het wel klaar. Ik moest er wel aan wennen, heel druk vind ik het. Maar ze begon steeds meer spullen mee te slepen naar d'r eigen kamer en mijn vriend heeft ook wat invloed gehad. Het resultaat:
Ik ben zelf echt verliefd op het bedje. Het bankje heeft ze van een vriendin van mij gehad, daar gaat ze steeds op zitten, boekjes lezen.
En Nijntje heeft een eigen bed, de hit van de kamer.
Geen geschikte kledingkast gevonden dus een gekregen kastje geverfd. Bovenop een speelgoedkist van Ikea met d'r broeken erin. En de jurken aan de muur.
Gelukkig niet veel roze, LB Ik vind het er echt heel erg leuk uitzien!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply. <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...