smaak is dus niet te leren he, bah.quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik vind het mooi, gothicmeisjes. In mijn stadje lopen er veel rond, prachtige bleke meisjes met zwartgeverfde haren en superblauwe ogen in zo'n klassieke, zwarte jurk, netkousen, kisten eronder![]()
Ik zou het zelf nooit dragen, maar vind het prachtig om naar te kijken. Net als Lonsdale meisjes (nee, niet van die aso-Tokkies dan) met strakke blonde paardenstaart, kisten, witte veters, Lonsdale trui, leren jas... yeah baby!
![]()
Ze zijn niet anders, ze zijn gewoon allemaal verstoten.quote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat ik trouwens wel lachen vind: ze zijn allemaal 'anders' maar er lopen er honderdduizenden van.
Om het nu een fetish te noemen vind ik voor mezelf wat ver gaan, maar inderdaad, sommige gothic meisjes kunnen er erg bespringbaar uitzien.quote:Op zondag 16 april 2006 12:28 schreef postmortum het volgende:
Kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik een rare fetish. Ik vind gothicmeisjes heel mooi![]()
Maar blijkbaar deelt niemand mijn fetish![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Net als Lonsdale meisjes (nee, niet van die aso-Tokkies dan) met strakke blonde paardenstaart, kisten, witte veters, Lonsdale trui, leren jas... yeah baby!
![]()
6 euro is anders aardig wat geld voor een student...quote:
quote:
And here is pedo numero unoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |