*meldtquote:
wtfquote:Op maandag 24 april 2006 15:37 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
52.50 is akkoord
mail me maar even op epson (A) notanumber.nl
tnx
Oke heb je enig idee hoeveel die verzend kosten bedragen?quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
sorry, je "-edit2- Oke ik koop hem voor 50 euro" had ik niet gezien, dit is dan wél zonder verzendkosten...
Hmmm wat voor type kabel is eht? Als het een standaard USB kabel is of firewire is het in principe geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2006 16:33 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
verzendkosten zijn 5.50
foto's zijn erg goed, heb helaas niet een bij de hand op mn laptop hier. VOoral de panorama stand is cool.
is echter zonder kabel, maar een cardreader leest de CF kaart met gemak
Zijn 'edit 2 (¤ 50)' was ná mijn bod van ¤ 52,50. Check the time.quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
sorry, je "-edit2- Oke ik koop hem voor 50 euro" had ik niet gezien, dit is dan wél zonder verzendkosten...
Geld overgemaakt inmiddelsquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
sorry, hij had m al gereserveerd ook, ik was abuis en had niet goed opgelet.
zijn reservering was het eerste, dus voor die 50 eu'tjes gaat het aparaat weg, excl de verzendkosten.
topic mag dus dan op slot.
Zijn 'reservering'? Volgens mij mis ik iets....quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
sorry, hij had m al gereserveerd ook, ik was abuis en had niet goed opgelet.
zijn reservering was het eerste, dus voor die 50 eu'tjes gaat het aparaat weg, excl de verzendkosten.
topic mag dus dan op slot.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zijn 'reservering'? Volgens mij mis ik iets....
Kijk naar naar tijdstip van mijn bod en het tijdstip van zij edit. Ik bod eerder 52,50 dan hij 50.... Vervolgens zeg je tegen mij dat je met mijn bod akkoord gaat....
Dat was voor de tweede edit.quote:
*meldt
Ga nog even wat specs zoeken anders mag je hem hierbij reserveren voor mijn
Hij is verder wel in goede staat? Goede kwaliteit foto's enzo?
Kabels enalles zit erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |