Als je FF crasht/vastloopt, vraagtie of je je sessie wil herstellen, thats allquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Quincy5 het volgende:
Er wordt gezegd dat 2.0 een ingebouwde methode heeft om je sessie te bewaren. Kan iemand mij vertellen waar deze zit, want ik kan na lang gebruik van de sessionsaver extensie niet meer zonder.
daar heb ik helemaal geen last van?? En er staat ergens een oplossing daarvoor.......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:39 schreef Siegfried het volgende:
Bah.. Vanwege dat gescroll bij de tabjes wil ik echt terug naar de vorige versie..
-edit-quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hij werkt bij mij sneller, groot minpunt vind ik dat de sluitknop die eerst rechts zat bij de tabbladen nu een dropdown menu is geworden. Ik klik daar dus steeds op .
quote:
Door Websmurf - woensdag 25 oktober 2006 @ 18:54 quote FB
Open about:config
Zoek naar: browser.tabs.closeButtons
Verander de 1 in een 3
waarom vraag je dat in beide topics???quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef ryangozer het volgende:
waar kan je plugins of thema's voor versie 2 downloaden?
en hoe zet je die enkele favorieten bovenaan ofz?
om sneller een andwoord te krijgen, lijkt me idd beter om er maar 1 te hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef gateway het volgende:
[..]
waarom vraag je dat in beide topics???
zal eens een mod vragen om de 2 topics samen te voegen of er 1 te sluiten......
Ey gozert, kan je die avatar niet wijzigen. Ik krijg er koppijn van.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
om sneller een andwoord te krijgen, lijkt me idd beter om er maar 1 te hebben.
sorry ik sta bekend om die avatarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ey gozert, kan je die avatar niet wijzigen. Ik krijg er koppijn van.
Ontopic:
Kan iemand uitleggen hoe je de spellingscontrole van Engels naar Nederlands kan zetten?
ESC drukken (i.v.m. die irritante avatar dus)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ey gozert, kan je die avatar niet wijzigen. Ik krijg er koppijn van.
Ontopic:
Kan iemand uitleggen hoe je de spellingscontrole van Engels naar Nederlands kan zetten?
ja als msnsmiley is ie niet zo mooi, dan bewegen de poppetjes niet......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
sorry ik sta bekend om die avatardie is gewoon van mij
en dat blijftie ook...
Ik heb er veel van www.extensionsmirror.nl afgehaald.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef ryangozer het volgende:
waar kan je plugins of thema's voor versie 2 downloaden?
en hoe zet je die enkele favorieten bovenaan ofz?
add blokken is bij fok niet toegestaan!! (in elk geval voor de banners niet)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik heb er veel van www.extensionsmirror.nl afgehaald.
@RoofingBurner
Er zijn meerdere extensions die ervoor kunnen zorgen dat je bepaalde content (bijvoorbeeld irritante usericons) niet meer ziet zoals bijvoorbeeld Adblock plus, Remove It Permanently, Platypus icm Greasemonkey.
Waar vind ik dat?quote:Open about:config
Zoek naar: browser.tabs.closeButtons
Verander de 1 in een 3
Type in je browser: about:configquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef Tikorev het volgende:
Wat wordt hiermee bedoeld?
[..]
Waar vind ik dat?
tik 'about:config' (zonder quotes) in in je address bar...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef Tikorev het volgende:
Wat wordt hiermee bedoeld?
[..]
Waar vind ik dat?
Het antwoord klopt niet met mijn vraag. Nogmaals. In de nieuwe versie zit een spellingscontrole. Tijdens het typen krijg ik nu allemaal rode lijnen onder de woorden die ik typ omdat de spellingscontrole er vanuit gaat dat ik Engels aan het typen ben. Doe ik bijvoorbeeld because komt daar géén rood lijntje onder. Ik heb inmiddels via het juiste kanaal ook een nederlandstalige spellingscontrole gevonden, maar hoe activeer ik deze?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik heb er veel van www.extensionsmirror.nl afgehaald.
@RoofingBurner
Er zijn meerdere extensions die ervoor kunnen zorgen dat je bepaalde content (bijvoorbeeld irritante usericons) niet meer ziet zoals bijvoorbeeld Adblock plus, Remove It Permanently, Platypus icm Greasemonkey.
zo zie je maar, je kan gewoon niet onder mijn kutavatar uitkomenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef gateway het volgende:
[..]
add blokken is bij fok niet toegestaan!! (in elk geval voor de banners niet)
about:configquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het antwoord klopt niet met mijn vraag. Nogmaals. In de nieuwe versie zit een spellingscontrole. Tijdens het typen krijg ik nu allemaal rode lijnen onder de woorden die ik typ omdat de spellingscontrole er vanuit gaat dat ik Engels aan het typen ben. Doe ik bijvoorbeeld because komt daar géén rood lijntje onder. Ik heb inmiddels via het juiste kanaal ook een nederlandstalige spellingscontrole gevonden, maar hoe activeer ik deze?
Inderdaad, daar kan je als waarde NL instellen. Wat ook kan is in een stukje tekst zoals ik nu aan het typen ben rechtermuisknoppen en de taal wijzigen. [ben ik trouwens ook net achter gekomen]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
about:config
spellchecker.dictionary -> op 'nl' zetten ?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Type in je browser: about:config
Ah, bedankt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef ChOas het volgende:
tik 'about:config' (zonder quotes) in in je address bar...
Nog wat leuke about:'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |