abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:45:11 #101
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_40539182
Het hangt er vanaf. Als je bepaalde pagina's wilt blokkeren die anders in iframe's worden geladen oid, dan kun je ze gewoon blokkeren in adblock.

Als je wilt dat je een pagina niet te zien krijgt wanneer je op de link er naartoe klikt, daar is nog geen extensie voor. Die kun je natuurlijk wél zelf maken.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_40560706
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:

De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.

Iemand advies?
Oké doei.
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:36:20 #103
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40560898
Heyy

Sinds vandaag heb ik bovenaan mijn beeld een andere lettertype, hij bevalt me totaal niet.. dus mijn vraag is, hoe verander ik dit terug.

Screen:

Hmm een duidelijke screen lukt niet.

Nouja het gaat iig om het lettertype van de adresbalk, en Bestand, Bewerken en shit..
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:51:31 #104
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_40579337
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heyy

Sinds vandaag heb ik bovenaan mijn beeld een andere lettertype, hij bevalt me totaal niet.. dus mijn vraag is, hoe verander ik dit terug.

Screen:[afbeelding]

Hmm een duidelijke screen lukt niet.

Nouja het gaat iig om het lettertype van de adresbalk, en Bestand, Bewerken en shit..
Dit ligt zover ik weet aan je windows instellingen.
doe op het bureaublad rechtermuisklik - eigenschappen, ga daar naar het tabblad vormgeving, klik op de knop geavanceerd en selecteer daar de objecten die je bedoeld, dan kun je onderin een ander lettertype selecteren.
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef brainster het volgende:
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:

De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.

Iemand advies?
Waarschijnlijk is er hierdoor per ongeluk een ander profiel aangemaakt,
ga naar het startmenu, klik op uitvoeren en voor daar uit: firefox-p
Dan wordt de profile-manager opgestart. Wanneer daar meerdere profielen staan, moet je daar een andere instellen en dan kijken of dat het juiste profiel is (je oude) De andere profielen kun je dan weer verwijderen.
pi_40987860
Is 50 MB niet te weinig voor Firefox's buffer?
pi_41080971
Kick
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:13:37 #107
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_41088088
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:21 schreef -Evert- het volgende:
Eh, nee, waarom denk je dat?
pi_41129851
Gebruikt er iemand de extensie Footiefox, voor voetbaluitslagen/ Ik heb versie 1.1.0, de laatste versie dacht ik. Hij geeft alleen de uitslagen niet weer, de uitslagen van de kwalificatie wedstrijden van de Champions League van gisteravond bijvoorbeeld, heeft Footiefox bij mij nog niet verwerkt. Terwijl het toch de bedoeling is dat ze tijdens de wedstrijden zelf worden geupdate.
Iemand anders ook dit probleem, of wat er aan te doen?
Jippie!!
pi_41134945
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:13 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

Eh, nee, waarom denk je dat?
Omdat het bij IE standaard op 475 MB staat ofzo...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:12:41 #110
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_41136083
Vraagje. Is er ook een extensie die de tabs in schermpjes kan laten floaten binnen firefox? Ala meerdere docs in word zeg maar.
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_41136430
Ohja, even tussendoor... kan je iets doen aan de volgorde van de URL's in je adresbalk als je die openvouwt?
pi_41274583
Kent iemand een extensie waarbij ik verschillende invulvelden automatisch kan laten invullen.
Ik vul bijvoorbeeld op verschillende sites mijn N.A.W. gegevens en emailadres in, maar wil dit automatisch laten doen.
Nu is er wel de bug-me-not extensie, maar die werkt volgens mij alleen bij engelstalige sites.
pi_41287987
Ik heb iets heel raars en vervelends.. ik gebruik thunderbird als mn emailbrowser, met mn gmail account. Heeft al 2 maanden goed gewerkt, totdat gister uit het niets (zonder iets aan mn instellingen gewijzigd te hebben) hij vraagt om mn wachtwoord als ik een mail wil versturen.. dan toets ik het wachtwoord in, en vraagt ie het opnieuw.. enz. enz.. ik kan dus geen mail meer versturen, terwijl t wel t goeie wachtwoord is! via gmail.com werkt het wel gewoon, en het is ineens gekomen, zonder dat ik iets veranderd had.. iemand een idee?
pi_41289223
is gmail ook je uitgaande server?
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_41289332
ja, en dat heeft tot nu toe altijd goed gewerkt
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:06:48 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41289381
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:21 schreef -Evert- het volgende:
Zelfs te veel tussen de 15 en 20 MB is zat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41292939
De allpeers plugin is eindelijk uit!
pi_41295509
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef Werewolf het volgende:
De allpeers plugin is eindelijk uit!
oftewel?

-edit-

ah ik zie het al...ziet er erg goed uit!
pi_41295929
www.allpeers.com

Files sharen via de browser.
Heb het alleen nog niet kunnen getest, maar het principe is goed...
pi_41296153
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef Werewolf het volgende:
www.allpeers.com

Files sharen via de browser.
Heb het alleen nog niet kunnen getest, maar het principe is goed...
ben benieuwd of het voordelen heeft t.o.v. Messengers shared dir. Nadeel is dat je én FF moet hebben, én de plugin. Lijkt mij.
pi_41321961
Firefox Thunderbird
pi_41326712
thunderbird + geen rules op uitgaande mail
pi_41331263
@desdinova, wat betekent dat? kan dat zijn waarom mn mail t niet meer doet?
pi_41331568
@snok
mmnee. rules zijn akties die je laat uitvoeren op een mailtje (bijvoorbeeld het verplaatsen naar een bepaalde map als afzender joop@ikhouvanstroop.doop is). Dit kan bij thunderbird alleen bij binnenkomende post, en niet bij uitgaande.

Eerlijk gezegd denk ik dat jouw mail een tijdelijke gmail issue is ofzo. Tenzij het al heel lang duurt. Je zou kunnen proberen je uitgaande server opnieuw in te stellen.
pi_41342716
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zelfs te veel tussen de 15 en 20 MB is zat.
Kijk, Firefox laadt dus de bestanden die nodig zijn om een site te kunnen laten zien. Deze bestanden worden op de harde schijf opgeslagen. Een buffer van 50 MB betekent dan dat die bestanden samen niet meer dan 50 MB kunnen worden. Je zult dan heel vaak opnieuw diezelfde bestanden moeten downloaden omdat je na een paar uur surfen waarschijnlijk wel al 50 MB aan die bestanden hebt binnengehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')