abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:01:56 #76
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_40006403
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef SuperRembo het volgende:
De popup blocker is standaard. Je kunt 'm bij Tools -> Options aan of uit zetten. Je kunt ook instellen welke sites wel popup mogen maken.
Als je rechts-klikt op de toolbar en dan Customize kiest, dan kan je de searchbar er vanaf slepen. Maar hij is erg handig, zeker met extra search engines.
hey bedankt!! klopt inderdaad!!!!
mag ik dan zo onbescheiden zijn om er nog een (echt de laatste ;-) te stellen.....: hoe verander ik de taal van mijn toolbar van Nederlands naar Engels...of is dit juist niet handig? Stel dat ik een keer ergens niet uitkom en ik wil naar een of andere help-site dan is alles in het Engels...dus om dan de aanwijzingen te volgen is het handig als ook mijn toolbar in het Engels is, of is dit niet te veranderen!!
Nogmaals bedankt!
pi_40135059
Wie heef toevallig de *.xpi van woops? Zijn site ligt eruit
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  maandag 24 juli 2006 @ 16:27:10 #78
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_40136938
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:21 schreef P0rt0 het volgende:
Wie heef toevallig de *.xpi van woops? Zijn site ligt eruit
In de OP van zijn topic staat een mirror
pi_40139145
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

In de OP van zijn topic staat een mirror
Je bent een schat
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_40149938
Ik gebruik al een tijdje firefox.
Nu heb ik mijn computer laatst geformatteerd en nu kan ik geen foto's meer op fok nieuws zien.
Voorbeeldje Doden door wegvliegend opblaaskunstwerk
Hier horen volgens mij 2 foto's bij te staan volgens de tekst tenminste maar ik zie ze niet.
Heb het cache al geleegd en de buffer en verder ben ik alle opties al langs geweest maar niks helpt.
Ook heb in de firewall even uitgezet om te kijken of die het probleem was maar niet dus.
Weten jullie hoe ik er af kom?????
pi_40151457
Gebruik je toevallig ZoneAlarm (pro) als firewall?
Ik heb hetzelfde probleem gehad echter op het forum van Partyflock. Ook daar vielen foto's weg. Bleek toen de Ad-Blocker in ZoneAlarm te zijn. Nadat ik die uit had gezet waren de foto's gewoon weer te zien.
Music was my first love, and it will be my last
pi_40152284
Nee ik gebruik mcafee internet security
pi_40160668
iets anders waar een firewall in zit of een ad-blocker?
Music was my first love, and it will be my last
pi_40161425
Als het een extern programma is dat de images blockt moet het met Internet Exporer ook het geval zijn...
pi_40161488
...of heb je misschien de Adblock plugin voor firefox geïnstalleerd (zie je rechtsonderin je browser adblock?)?
pi_40205917
Probleem gevonden. Was wel mcafee de privacy service
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:38:21 #87
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_40285252
Zal vast een stomme vraag zijn maar ik krijg het maar niet voor elkaar

Hoe krijg je het voor elkaar dat een link in een nieuwe tab opent in plaats van in een nieuw scherm? Bij opties heb ik 'a new tab in the most recent window' aangevinkt. Maar dit werkt dus niet, ook de andere twee keuzes zorgen er niet voor het werkt.

Wat is nou de juiste instelling?
pi_40286040
Tik in de browser about:config in en zoek naar de volgende key:
browser.tabs.showSingleWindowModePrefs
Zet deze op true.
Hiermee kreeg je in vroegere versies meer opties, maar ik zie net dat dat hele opties menu anders is geworden...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:07:44 #89
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_40286135
Staat nu op true en dan? Maakt nog geen verschil namelijk.

Eerst goed kijken dan klagen. Het werkt nu

Zo krijg je er inderdaad een extra optie bij.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:52:36 #90
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_40299173
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef Black-Hole het volgende:
Staat nu op true en dan? Maakt nog geen verschil namelijk.

Eerst goed kijken dan klagen. Het werkt nu

Zo krijg je er inderdaad een extra optie bij.
je kunt standaard op de link klikken met je middelste-muisknop (of scroll-balletje).
pi_40306362
Als je in een achtergrondscherm de adresbalk blauw hebt geselecteerd dan werkt in het nieuwe venster het auto-aanvullen niet meer als je wat nieuws in typt in de adresbalk. Schandalige fout, ik ga onmiddelijk over op IE!
pi_40306366
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

je kunt standaard op de link klikken met je middelste-muisknop (of scroll-balletje).
Helaas werkt dat met sommige java links niet.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:15:57 #93
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_40323288
Als ik nu snel alle mailtjes van PC 1 met Thunderbird moet overzetten naar PC 2 met Thunderbird - het liefst met behoud van alle accounts - hoe doe ik dat het makkelijkst?
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
pi_40325615
Je profile directory kopieren naar die andere PC en dan met de profile manager openen...
pi_40343981
Of met MozBackup, werkt ook makkelijk (kun je de gemaakte backup gelijk op een CD/DVD zetten en die veilig opbergen zodat enig onheil met je PC niet gelijk betekent dat je al je mails kwijt bent).
pi_40348878
waar stel ik in dat ik links in een nieuwe tab open en niet in een nieuw venster?
e-students.nl handig voor studenten
pi_40349879
@_V2

Tools Options Tabs

En voor meer opties moet je uitvoeren wat ik een paar posts hierboven al meldde:
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef Werewolf het volgende:
Tik in de browser about:config in en zoek naar de volgende key:
browser.tabs.showSingleWindowModePrefs
Zet deze op true.
Hiermee kreeg je in vroegere versies meer opties, maar ik zie net dat dat hele opties menu anders is geworden...
pi_40350093
vanwege het nieuwe menu staat de optie "browser.tabs.showSingleWindowModePrefs"
er niet meer bij, welke moet ik nu dan of true zetten...
pi_40350135
kheb het al gevonden!
pi_40538765
Een vriend van me zegt dat hij het voor elkaar heeft gekregen om ín FF bepaalde subpagina's van een site te blokkeren.
Zeg er is www.site.nl, dan wil ik www.site.nl/test1 en www.site.nl/test2 blokkeren maar nog wel www.site.nl kunnen bezoeken en zelfs eventuele www.site.nl/test3.

Is dit mogelijk in FF?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')