dat is hemquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Daarvoor kun je de plugin RefControl gebruiken. Hiermee kun je voor bepaalde sites de referer blokeren, of een andere referer meegen.
Ik heb voor ImageShack bijvoorbeeld de referer www.nu.nl meegeven, omdat deze wel een referer vereist (blokken resulteert dus ook in niks zien, of een kikker zien em nu.nl zal niet zo snel geblokt worden).
[afbeelding]
/home/rinzwind/.mozilla/firefox/n1p6jnph.default/bookmarks.htmlquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:47 schreef dvdfreak het volgende:
weet iemand in welke map je bookmarks zit?
bedoel je niet:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:34 schreef wdn het volgende:
[..]
/home/rinzwind/.mozilla/firefox/n1p6jnph.default/bookmarks.html
Onder windows in je /firefox/ directory.
Heb hem trouwens al gevonden...gewoon google gebruiken kan ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef cyberstalker het volgende:
Extensies maken is heel makkelijk. Enkel wat simpele javascript ervaring is nodig.
quote:
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef bbfakir het volgende:
Even een vraag die vast al wel beantwoord is. Als ik de pagina ververs hier op het forum dan staat hij weer op de eerste post. Heel af en toe gebeurt dat niet. Idem met de vorige pagina.
Heb het al. Opties /privacy /buffer leegmaken. heb hem meteen op 500 gezet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeGeen idee waar het aan ligt
jouw avatar
Komt doordat FOK! javascript gebruikt. De snelle oplossing om weer naar de goede plek te gaan is <Ctrl>+<L> en dan <Enter> .quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef bbfakir het volgende:
Even een vraag die vast al wel beantwoord is. Als ik de pagina ververs hier op het forum dan staat hij weer op de eerste post. Heel af en toe gebeurt dat niet. Idem met de vorige pagina.
Is er een verschil tussen Ctrl-L en Alt-D? Is Alt-D alleen maar om de (oud)- IE gebruikers blij te maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Komt doordat FOK! javascript gebruikt. De snelle oplossing om weer naar de goede plek te gaan is <Ctrl>+<L> en dan <Enter> .
Voor zover ik weet is <Ctrl>+<L> de standaard. Deze werkt ook in de meeste browsers, zoals bijvoorbeeld Opera en konqueror. <Alt>+<D> weet ik niets vanaf, maar het lijkt te werken in Firefox, en je moet natuurlijk gebruiken wat jij het prettigst vindtquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen Ctrl-L en Alt-D? Is Alt-D alleen maar om de (oud)- IE gebruikers blij te maken?
Toch vreemd dat er 2 toetsencombinaties zijn voor 1 handeling... <Ctrl>+<L> werkt bij mij trouwens niet in Opera, daar moet je dan weer F2 gebruiken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is <Ctrl>+<L> de standaard. Deze werkt ook in de meeste browsers, zoals bijvoorbeeld Opera en konqueror. <Alt>+<D> weet ik niets vanaf, maar het lijkt te werken in Firefox, en je moet natuurlijk gebruiken wat jij het prettigst vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |