eigenlijk wel maar daar krijg ik dan gezeik mee waarschijnlijkquote:Op zondag 16 april 2006 10:14 schreef Tain het volgende:
Je had er eigenlijk een tubgirl van moeten maken
Prison Break heerscht iddquote:Op zondag 16 april 2006 10:10 schreef Gamedemon het volgende:
De TT zegt genoeg natuurlijk, een OP is niet nodig
Dakjewelquote:Op zondag 16 april 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Prettig Pasen allemaal!
![]()
Goedemorgen Laniboekje.quote:Op zondag 16 april 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Prettig Pasen allemaal!
![]()
Diablo 2.. nostalgie.quote:Op zondag 16 april 2006 12:25 schreef Tain het volgende:
Diablo 2 aan het installeren is
Ik hoop dat ik mijn account nog weet voor battle.netquote:
Nu al klaar met Oblivion?quote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik mijn account nog weet voor battle.net
Nee even tijd voor wat anders tussen doorquote:
account word 6 maanden onthouden geloof ik, je moet tussendoor ingelogt geweest zijn om het weer te verlengenquote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik mijn account nog weet voor battle.net
Kon dus gewoon een nieuw account aanmakenquote:Op zondag 16 april 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
account word 6 maanden onthouden geloof ik, je moet tussendoor ingelogt geweest zijn om het weer te verlengen
Diablo 2 was best lachen eigenlijk, die heb ik ook nog liggenquote:Op zondag 16 april 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Kon dus gewoon een nieuw account aanmaken
Daarom heb ik weer geinstalleerd, maar ik ben spelendenquote:Op zondag 16 april 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Diablo 2 was best lachen eigenlijk, die heb ik ook nog liggen
quote:Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom heb ik weer geinstalleerd, maar ik ben spelenden
Mooi.quote:Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom heb ik weer geinstalleerd, maar ik ben spelenden
Van C&A.quote:
Slecht item met te weinig doelpuntenquote:
mmmmmaaar die ene goalquote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht item met te weinig doelpunten
nee daarna was het saaiquote:Op zondag 16 april 2006 13:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nog een leuke avond gehad verder gister![]()
Nee gek, waarom zou ik beginnen met werken als die winkel gesloten is?quote:Op zondag 16 april 2006 13:38 schreef Frankeinstein het volgende:
ik neem aan dat de C1000 dan nog niet gesloten is?
Was jij dat!quote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Peristillius had jij je voicemail nog afgeluisterd, of had je gewoon opgenomen toen ik je belde vrijdag
( was wel nieuw nr)
ik heb em vast in de pre order gezet, dit moet een topper wordenquote:Op zondag 16 april 2006 17:16 schreef Laniboekje het volgende:
Dit spel MOET ik hebben:
[afbeelding]
Barbie Princess and the Pauper!![]()
Pauper spel.quote:Op zondag 16 april 2006 17:16 schreef Laniboekje het volgende:
Dit spel MOET ik hebben:
[afbeelding]
Barbie Princess and the Pauper!![]()
Weet ik eigenlijk niet.. zal vast wel een prins in het verhaal voorkomen, dat is dan de pauper dunkt mij.quote:Op zondag 16 april 2006 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Wie is die pauper dan?
Waarom heeft het dan geen 18+ rating als er iemand wordt gedumpt?quote:Op zondag 16 april 2006 22:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.. zal vast wel een prins in het verhaal voorkomen, dat is dan de pauper dunkt mij.
![]()
Kleine meisjes en jongetjes moeten het ook leren om iemand te dumpen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Waarom heeft het dan geen 18+ rating als er iemand wordt gedumpt?![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef Egamer het volgende:
KOPEN VOOR MIJN NEEFJE DAN!![]()
![]()
Oeh, m'n caps stond aan.
Oei m'n dekmantelquote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef taart het volgende:
[..]
tof je hebt een herejezus email adres, ik ook
Hoi spelduivelquote:Op maandag 17 april 2006 10:09 schreef Gamedemon het volgende:
smorgus
hoi mannetje zonder nek, benen en armen uit nederlandquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoi mannetje zonder nek, benen en armen uit nederland
Jij zit ook al vroeg aan het bierquote:Op maandag 17 april 2006 11:06 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
It's got to beeeeeheeeeee perfect!
![]()
quote:
maar...maar... Jack Bauer is de coolste persoon op deze planeet.quote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hallooo, ik ben hyper. Geen Jack Bauer voor mij vannacht.
anders check je de link even van haar avatar....quote:
Dat zegt ie, een wannabe Gamedemon iconquote:Op maandag 17 april 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders check je de link even van haar avatar....
Excactly!quote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zegt ie, een wannabe Gamedemon icon
Tis dus geen wannabe, maar een echte Gamedemon iconquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zegt ie, een wannabe Gamedemon icon
Hoe dan ook, hij is lelijkquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis dus geen wannabe, maar een echte Gamedemon icon
Kloptquote:
hehequote:Op maandag 17 april 2006 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Het is wel Jack hoor! Mijn lekkere mongool![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Chanty87 het volgende:
MMaRsu waarom in godsnaam een EmInEm avatar?
Hij zit nu eindelijk in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Chanty87 het volgende:
MMaRsu waarom in godsnaam een EmInEm avatar?
Is ook okee, leuk album.quote:
Hahaquote:Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef peristilius het volgende:
Mijn eerste avatar op Fok! was van Pharell Williams.
Ik kreeg een 2 meter grote poster van hun bij aankoop van de CD.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik kreeg een 2 meter grote poster van hun bij aankoop van de CD.
Hokjes.quote:
Mja, eigenlijk luister ik ook gewoon elk genre, als het maar okee klinkt.quote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm tja weet k niet, luister ik zelf ook allemaal wel en dan ook nog techno en jazz erbij
quote:Op maandag 17 april 2006 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
Gaan jullie ff lekker hardrock luisteren ofzo
Bestaat er een Apple tune?quote:
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zaten hier toch veel hiphopr&brapwhatever-fanaten?
die heb ikquote:
Konmar is bij mij open.quote:
Heb je geen eten meer?quote:Op maandag 17 april 2006 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
Kut man ik zoek een supermarkt die open is
Jawel hoor, maar wou nog ff wat snacks halenquote:
EEN PSP KOPENquote:Op maandag 17 april 2006 18:54 schreef mordradead het volgende:
Ga je nou een PSP kopen Bernie?
PSPquote:Op maandag 17 april 2006 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
EEN PSP KOPENBEN JE GEK OFZOW
![]()
!!!!!!11
[PSP] Deel 37 - PlayStation Portable
quote:Op maandag 17 april 2006 19:00 schreef mordradead het volgende:
Tain is blijkbaar ook gek.
een psp haal je eigenlijk voor de multimedia capaciteiten, maar daar zijn tegenwoordig veel betere apparaatjes voorquote:Op maandag 17 april 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
Oke, maar dan nog.... een psp is niet goed men.
Voor die capaciteiten is dat ding inmiddels alweer te duur geworden maar dat zeg je eigenlijk zelf al maarja ik had niks te doen dus ik dacht zo van... laat ik er eens op reageren wie weet denken ze dan ook wel goh hij heeft gereageerd en dan reageren jullie weer hierop zoals iets van eeeh je weet wel dat jullie vinden dat mijn interpunctie beter moet ofzo ja ik zeg maar wat want waarschijnlijk vinden jullie die perfect groetjes douwe.quote:Op maandag 17 april 2006 19:07 schreef Tain het volgende:
[..]
een psp haal je eigenlijk voor de multimedia capaciteiten, maar daar zijn tegenwoordig veel betere apparaatjes voor
Vroegah kocht men nog handhelds voor de games.quote:Op maandag 17 april 2006 19:07 schreef Tain het volgende:
[..]
een psp haal je eigenlijk voor de multimedia capaciteiten, maar daar zijn tegenwoordig veel betere apparaatjes voor
Tja hoeveel goede spellen zijn er voor de PSP...quote:Op maandag 17 april 2006 19:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vroegah kocht men nog handhelds voor de games.![]()
1.quote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja hoeveel goede spellen zijn er voor de PSP...
Daxter?quote:
Waardeloos zonder tiltsensorquote:Op maandag 17 april 2006 18:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil bij deze mijn excusses aanbieden dat ik nu een avatar heb van een spel dat op de PSP uitkomt. MAAAR LOCO ROCO IS GEWOON EEN SUPER COOL SPEL! ALLES AAN HET SPEL IS COOL!
PATA PATA![]()
edit:
http://www.jp.playstation.com/scej/title/locoroco/![]()
![]()
True. Helaas voor Sony heeft Nintendo het octrooi op de tiltsensor in handheld systemen.quote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:28 schreef MMaRsu het volgende:
Straks maar even de eerste Prisonbreak aflevering kijken in hd
Nu al klagen ook weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. De vakantie is weer om en ik mag weer hard aan het werk, al die dingen die ik nu moet inhalen..![]()
Had ik maar nooit vakantie genomen.
Das echt te erg hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Ik zei om 08.40u al precies: Het wordt weer tijd voor vakantie..
![]()
Heerlijk rustig weekend gehad, ook wel wat tijd gehad om voor tentamens te leren dus veel boeiends heb ik ook weer niet gedaan. Wel wat eieren gegeten, chocolade eieren om precies te zijn. Ik was er na 5 van die kleintjes alweer misselijk van. Dat was mijn Paas-avontuur.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das echt te erg hoorHeb je trouwens een beetje een leuk weekend gehad? Lekker veel eieren gegeten?
Mijn Paasweekend was niet veel spectaculairder helaas. Beetje in de tuin gezeten met mn GameBoy en ik ben idd bij familie geweest. Verder heb ik enkel twee gewone eieren op, geen chocolade.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heerlijk rustig weekend gehad, ook wel wat tijd gehad om voor tentamens te leren dus veel boeiends heb ik ook weer niet gedaan. Wel wat eieren gegeten, chocolade eieren om precies te zijn. Ik was er na 5 van die kleintjes alweer misselijk van. Dat was mijn Paas-avontuur.
Heb jij fijne dagen gehad? Familie geterroriseerd met je aanwezigheid etc?
Dan moet je toch eens naar het station in Breda komen als ik langskom rijden in de trein. Dan kunnen we iig zwaaienquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
Weekendje EindhovenDat heb ik dit weekend dus gehad, lopen we elkaar weer mis he
Ja, mail je reistijden maar door.. ga ik met een spandoek en een zwaaiend handje staan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens naar het station in Breda komen als ik langskom rijden in de trein. Dan kunnen we iig zwaaien
Dragonquestquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef peristilius het volgende:
Ik heb net mijn tentamens verneukt en moet nu natuurkunde gaan leren, wie motiveert mij?
nurtquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:37 schreef peristilius het volgende:
1337![]()
Waarom kijk ik altijd net nu op de klok.
Retuobak haat PC's ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:39 schreef peristilius het volgende:
Ik ga mijn PC uitzetten, haat het ding.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
Anders ben ik al 5 euro 40 over mijn SMS tegoed heen
Jaquote:
* Gamedemon meteen hout zoekt met een spijker erdoor om heel hard klop mee te geven mocht ik em tegenkomen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja
Heb echter vandaag nog geen last van hem gehad.
* Laniboekje meteen hout zoekt om heel hard op af te kloppen.
Vanavond....quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
* Gamedemon meteen hout zoekt met een spijker erdoor om heel hard klop mee te geven mocht ik em tegenkomen.
Vanavond nieuwe prison break kijken, en 24 skippen (pauper serie) en dan
Star ocean
(of DQVIII moet binnen zijn vanavond danDQVIII
)
Mensen pesten heerscht, ik ken zo'n willekeurig persoon en die zei vandeweek zo : opkankeren met die zwaantjes van je! ik zei zo : lolquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vanavond....
DQVIII spelen en mensen pesten![]()
Ik pest mensen niet met zwanen, zwanen zijn meer een symbool van liefde/geluk etc. Zo ben ik niet, ik pest mensen met harteloze opmerkingen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mensen pesten heerscht, ik ken zo'n willekeurig persoon en die zei vandeweek zo : opkankeren met die zwaantjes van je! ik zei zo : lol
Don't worry, be happyquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik pest mensen niet met zwanen, zwanen zijn meer een symbool van liefde/geluk etc. Zo ben ik niet, ik pest mensen met harteloze opmerkingen.
Ik was gisteren dus ER aan het kijken, zo'n dokter wilde niet opstaan om te gaan werken en toen kwam er dus een stadiontoeter aan te pas om hem wakker te krijgen. Die reactie van de dokter was heel leuk en ik moest meteen aan een originele-manier-om-iemand-wakker-te-krijgen-situatie denken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet ik toch
en soms pest ik mensen met stadion toeters heheh
Seen it been there , done thatquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik was gisteren dus ER aan het kijken, zo'n dokter wilde niet opstaan om te gaan werken en toen kwam er dus een stadiontoeter aan te pas om hem wakker te krijgen. Die reactie van de dokter was heel leuk en ik moest meteen aan een originele-manier-om-iemand-wakker-te-krijgen-situatie denken.
Ik dacht dat jij de PC uit ging zetten om te leren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:52 schreef peristilius het volgende:
Mensen wakker maken met een dikke hap meel is leuk.
Ga ergens anders denken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de PC uit ging zetten om te leren?
jackassquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:52 schreef peristilius het volgende:
Mensen wakker maken met een dikke hap meel is leuk.
Ik heb het op tv gezien, nu is het niet meer leuk.quote:
die 5 minuten heb ik er ook al opzittenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn denkfase is weer voorbij, 5 minuten denken per dag is zat.
![]()
Werk ze!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die 5 minuten heb ik er ook al opzitten
Ik moest maar weer eens gaan, ik spreek u vanavond![]()
Zou je haast niet denken he? Maar ja soms heb ik van die buien...quote:
Naar het postkantoor.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:03 schreef peristilius het volgende:
Ik was naar het postkantoor en naar de FRS.
En ik kom terug met 3 DVD's en 2 games.
Jaaa, apart.quote:
Zeker, heb hem ooit eens gezien, weet er nog vrij weinig van, alleen dat ik hem cool vond.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
DVD's:
- How High
- Harold and Kumar go to White Castle
- 12 Monkeys
Games:
- PoP: the Two Thrones
- Gothic 2
En weer 38 euro lichter.
PoP niet okee? Ik hoorde er wel positieve verhalen over.quote:
PoP is niet mijn soort spelquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
PoP niet okee? Ik hoorde er wel positieve verhalen over.
En hij was maar 12,50 dus kan er mee leven.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
DVD's:
- How High( Komt een vervolg, hebben Red & Meth op concert verteld waar ik was
)
- Harold and Kumar go to White Castle
- 12 Monkeys![]()
Games:
- PoP: the Two Thrones
- Gothic 2
En weer 38 euro lichter.< Goedkoop
Het vervolg kan nooit zo goed worden.quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jaaa, apart.
Wordt de lichtbreking ook echt berekend?
Kan je er niet een lichtbron bij renderen ofzo, voor leuke shiny effecten.quote:
Waarom?quote:
Hehe, ik kwam nog net terug om te zeggen dat de toets pas om 11.05 begint, niet om 8.15.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Waarom?(niet dat je het nog zal lezen)
of dat nut heeft vriendelijke vriendquote:
Ja, anders blijf ik de hele tijd doen wat ik nu aan het doen ben.quote:
je moet niksquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, anders blijf ik de hele tijd doen wat ik nu aan het doen ben.
Ik moet hier weg.
Dat probeer ik mezelf ook altijd wijs te maken...quote:
beter je best doen dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook altijd wijs te maken...
You're evil...quote:
Jep! 3 daagjes rondhangen in het Louvre, beetje tekenen en 's avonds de Eiffeltoren bekijken enzoquote:
Restepk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jep! 3 daagjes rondhangen in het Louvre, beetje tekenen en 's avonds de Eiffeltoren bekijken enzo![]()
Je kunt de Eiffeltoren beter overdag bekijken, dan is het nog licht en kun je het beter zien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jep! 3 daagjes rondhangen in het Louvre, beetje tekenen en 's avonds de Eiffeltoren bekijken enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde het anders maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef pkwarts het volgende:
Is de uitslag dan juist niet negatief?
Damn, daar heb ik ook wel zin in, is het momenteel lekker weer daar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens wat tekeningen met ons delen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan moet je ze schillen men.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef peristilius het volgende:
Ik zweer het je, natuurkundigen bedenken rare dingen, dat elektronen zich soms als golf gedragen bijvoorbeeld.
Nee, ze gedragen zich juist als golf in schillen.quote:
Tenzij de temperatuur constant drie graden boven het nulpunt blijft en de kleuren van de hemel pimpelpaars naar beneden schijnen terwijl het pimpelpaarse licht onder een hoek van 53 graden word gebroken door een stuk glas met daarin coca cola.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, ze gedragen zich juist als golf in schillen.
Juist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
Tenzij de temperatuur constant drie graden boven het nulpunt blijft en de kleuren van de hemel pimpelpaars naar beneden schijnen terwijl het pimpelpaarse licht onder een hoek van 53 graden word gebroken door een stuk glas met daarin coca cola.
Weinig gemist, Katja is gewoon geil.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:53 schreef =HellFire= het volgende:
Dag mensen, ben ik weer. Alles goed hier, heb ik nog wat gemist? En wat doet Katja nou ineens hier dan?.
Howdyquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weinig gemist, Katja is gewoon geil.
Oh en hoi.
Wij nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Nog lang niet af. Maar ik vind em leuk
je moet is weten wat voor amateuristische fouten er zijn in blockbustersquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
Omg wat erg, ik zie net bij Prisonbreak een cameraman in de reflecte van een kast met glas!
Dat vind ik echt amateuristisch
Uhm, ooitquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens wat tekeningen met ons delen?
Nee hoor, ik heb het ook nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef Egamer het volgende:
Ben ik de enige die Prisonbreak nog nooit heeft gezien?
* ook meldtquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het ook nog nooit gezien...
quote:
Zelfs de mod smeekt je Chanty!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
please?
pretty please?
pretty please with sugar on the top?
and strawberries on the side?
Ja weet ik, maar had tot nu toe nog niet zulke fouten gezien in Prisonbreak...En in blockbusters zie je vaak ook fouten, maar een cameraman in de spiegel die een heel shot lekker blijft staan is zoo ergquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef Tain het volgende:
[..]
je moet is weten wat voor amateuristische fouten er zijn in blockbusters
Nee, hoewel... heb wel reclame daarvoor gezien. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef Egamer het volgende:
Ben ik de enige die Prisonbreak nog nooit heeft gezien?
Uitgelekt met brakke kwali, ik wacht wel tot volgende weekquote:
ik weet niet waar je het over hebt, ik heb het dus niet gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar had tot nu toe nog niet zulke fouten gezien in Prisonbreak...En in blockbusters zie je vaak ook fouten, maar een cameraman in de spiegel die een heel shot lekker blijft staan is zoo erg.
Zag je in The Matrix ook, maar toen moest je wel goed kijken, hier zag je het gelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |