abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:01:36 #201
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56556430
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:59 schreef Samson het volgende:

[..]

In het begin vond ik het leuk dat mensen verrast waren als ze mij ermee zagen en ik vond m ook echt mooi.
Ik had m dus met vrienden laten zetten en me te weinig gerealiseerd hoe permanent zoiets wel niet is.
Dit heb ik dus ook inderdaad zoals hierboven beschreven...
do the microwave!
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:55:27 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56557339
quote:
Zag net tot mn genoegen dat hij toch alweer meer verdwenen is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:44:01 #203
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56584105
Ik vroeg me af of je eigen pigment ook tijdelijk verwijderd wordt na laser(nd yag), en dat het dan later wel weer terugkomt. Is dit zo? Mijn behandelaar zei dat ik daar waarschijnlijk geen last van zou krijgen geloof ik (zal het volgende keer nog maar weer vragen..), maar ik vervel dus nog steeds niet, en het lijkt aan de randjes soort van lichtroze... Misschien dat dat rozige weggaat als het vel/korst eenmaal weg is, maar ben wel een beetje bang. Hmmz.
do the microwave!
pi_56586176
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:44 schreef magnetron het volgende:
Ik vroeg me af of je eigen pigment ook tijdelijk verwijderd wordt na laser(nd yag), en dat het dan later wel weer terugkomt. Is dit zo? Mijn behandelaar zei dat ik daar waarschijnlijk geen last van zou krijgen geloof ik (zal het volgende keer nog maar weer vragen..), maar ik vervel dus nog steeds niet, en het lijkt aan de randjes soort van lichtroze... Misschien dat dat rozige weggaat als het vel/korst eenmaal weg is, maar ben wel een beetje bang. Hmmz.
Pigmentverlies heb je meer last van met de Robijnlaser, met de Yag is dat meestal niet het geval. Ik begrijp niet zo goed waarom je op vervellen zit te wachten. En wat je zegt, totdat de korst weg is, welke korst dan? Bij mij vervelt de huid nooit na een laserbehandeling. Dat is ook niet de manier waarop de inkt wordt afgevoerd, dat gebeurt allemaal intern in je lichaam. Dat rozige heb ik ook, dat blijft volgens mij ook wel totdat je met de hele behandelingsserie klaar bent en je huid echt alle tijd krijgt om weer helemaal te herstellen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:30:02 #205
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56597879
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:42 schreef Samson het volgende:

[..]

Pigmentverlies heb je meer last van met de Robijnlaser, met de Yag is dat meestal niet het geval. Ik begrijp niet zo goed waarom je op vervellen zit te wachten. En wat je zegt, totdat de korst weg is, welke korst dan? Bij mij vervelt de huid nooit na een laserbehandeling. Dat is ook niet de manier waarop de inkt wordt afgevoerd, dat gebeurt allemaal intern in je lichaam. Dat rozige heb ik ook, dat blijft volgens mij ook wel totdat je met de hele behandelingsserie klaar bent en je huid echt alle tijd krijgt om weer helemaal te herstellen.
Oh ok, bedankt. Ik zal het wel afwachten en ik hoop echt dat als ik met de hele behandelingsserie klaar ben, weer goede normale huidskleur heb... pff echt shit, wou dat ik vroeger deze keus niet gemaakt had en gewoon naar papa en mama had geluisterd En dit is pas mijn eerste behandeling zucht.....

Ja het is niet echt een korst, maar mijn opperhuid is daar waar het behandeld is, een beetje soort van gaan vervellen. Ik dacht dat dit wel normaal was omdat mijn behandelaar zei dat ik de huid die los zit vanzelf moet laten genezen en niet geforceerd mag lostrekken... Je zegt dat jouw huid nooit verveld na een laserbehandeling, wat gebeurt er met jouw huid nadat jij behandeld bent?

De eerste dag had ik ook blaasjes een klein beetje, maar die waren gelukkig vanzelf weggegaan na 3 dagen. Het ziet er nu wel beter uit zonder die vieze blaasjes, maar daar waar het vel hier en daar wat loszit, komt nog niet helemaal los. Mijn behandelaar zegt dat dit vanzelf gaat en dat ik dit niet moet forceren, dus smeer ik nu nog met de meegekregen creme...

Ik ben van de week nog langs mijn behandelaar geweest omdat ik me dus zorgen maakte, maar hij zei dat het er goed uitzag (goed op weg met genezen), en dat het genezingsproces bij mij blijkbaar iets langer duurt omdat het nog een beetje open ligt ofzo (de huid).

Ohja, en het jeukt.

[ Bericht 2% gewijzigd door magnetron op 08-02-2008 15:44:01 ]
do the microwave!
pi_56606340
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:30 schreef magnetron het volgende:

[..]

Oh ok, bedankt. Ik zal het wel afwachten en ik hoop echt dat als ik met de hele behandelingsserie klaar ben, weer goede normale huidskleur heb... pff echt shit, wou dat ik vroeger deze keus niet gemaakt had en gewoon naar papa en mama had geluisterd En dit is pas mijn eerste behandeling zucht.....

Ja het is niet echt een korst, maar mijn opperhuid is daar waar het behandeld is, een beetje soort van gaan vervellen. Ik dacht dat dit wel normaal was omdat mijn behandelaar zei dat ik de huid die los zit vanzelf moet laten genezen en niet geforceerd mag lostrekken... Je zegt dat jouw huid nooit verveld na een laserbehandeling, wat gebeurt er met jouw huid nadat jij behandeld bent?

De eerste dag had ik ook blaasjes een klein beetje, maar die waren gelukkig vanzelf weggegaan na 3 dagen. Het ziet er nu wel beter uit zonder die vieze blaasjes, maar daar waar het vel hier en daar wat loszit, komt nog niet helemaal los. Mijn behandelaar zegt dat dit vanzelf gaat en dat ik dit niet moet forceren, dus smeer ik nu nog met de meegekregen creme...

Ik ben van de week nog langs mijn behandelaar geweest omdat ik me dus zorgen maakte, maar hij zei dat het er goed uitzag (goed op weg met genezen), en dat het genezingsproces bij mij blijkbaar iets langer duurt omdat het nog een beetje open ligt ofzo (de huid).

Ohja, en het jeukt.
Tja eerlijk gezegd kan ik mijn situatie nu moeilijk met die van jou vergelijken. Ik ben al tegen het eind van het hele traject. Ik ben dus het merendeel met de Robijnlaser behandeld (helaas dus) en pas 3 behandelingen met de Yag gehad. Dus ik weet niet hoe een tatoeage op de eerste yag behandelingen reageert. Ik had met de Robijn de eerste behandelingen kleine bloedinkjes en idd ook blaasjes met vocht. De latere behandelingen steeds minder bloedingen maar nog wel blaasjes en vervolgens helemaal geen bloedingen meer en ook geen blaasjes. Denk dat de laser natuurlijk veel meer impact op je huid heeft als je net begint en het nog veel kleur "aanvalt". Ik had in het begin wel wat donkere stukjes die op een gegeven moment loslieten maar dat was echt minimaal, niet een heel vervelproces. Maar ik houd de tatoeage ook goed verzorgd met de zalf een aantal weken na de behandeling. Dat zal ook schelen. Belangrijk is het om heel goed de toestand van je huid in de gaten te houden om te zien of er geen littekenweefsel aan het ontstaan is. Daar ben ik dus te laks in geweest. Toch was mn behandelaarster aangenaam verrast hoe dit er toch nog beter uitziet dan toen ik de eerste keer bij haar kwam. Ik smeer/masseer tussen de behandelingen door ook met littekencreme en dat helpt blijkbaar erg goed Succes met je volgende behandeling. Hopelijk ben je er sneller van af dan ik.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 11:40:27 #207
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56620117
Ja ik hou mijn tattoo ook goed verzorgd met de meegekregen zalf, een soort van vaseline achtige zalfje in zo'n zakje, bacitracin ointment.

Oh wow dus littekencreme helpt wel degelijk Mag ik vragen wat voor littekencreme je gebruikt? Ik heb hier Biodermal littekencreme in huis liggen, maar goed ik denk dat ik dat nu niet er op ga smeren nu de huid nog niet helemaal goed intakt is bij mij met dat vellengebeuren...

Thanks in ieder geval! Ik hoop dat ik er snel van af ben idd... ik heb van mijn behandelaar de 4x-garantie gekregen zeg maar: als het na 4 x niet weg is, betaal ik voor de 5e, 6e etc. behandeling niet de volle pond maar 33% van de normale prijs... maar goed ben benieuwd, hij gaat in ieder geval WEG. (nu ja dat is de bedoeling!)
do the microwave!
pi_56624561
even te druk gehad met werk dus nu weer bijlezen.
Ik heb zelf 2de week maart mijn volgende behandeling.
die in Amsterdam bij Vossius voorlopig afgezegd, even afwachten hoe deze nieuwe verloopt en of het een beter resultaat geeft, als dat zo is dan is het voorgoed bye bye Amsterdam kliniek natuurlijk.
Even wachten dus nog.

Wat ik overigens wel echt doe, is vrij veel masseren, de huid rustig aan los maken en bewegen, ik merk zelf dat dat erg goed werkt en verhardingen tegengaat.
Het vervellen had ik de laatste (3de) behandeling heel erg en ik vraag me af waar dat aan ligt en of het goed is, want volgens mij kan het nauwelijks met de inktafbraak te maken hebben, zoals eerder door Samson al gemeld gebeurt dat gewoon in je lichaam en niet aan de buitenkant, dus een beetje vreemd vond ik het wel, even afwachten of dat me ook gebeurt bij de andere kliniek.

ik denk zelf dat 1 van de belangrijkste dingen nog wel is; ken je eigen lichaam, ik let echt enorm op kleine veranderingen, kleine reacties, alles eigenlijk, het is tenslotte een serieuze behandeling, je hebt maar 1 lijf en eenmaal verknald is het moeilijk rechtbreien.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_56624632
@ Enfermera;
mijn tatoeage, degene die ik nu laat weghalen, is een cover up, dat vond ik nl ook in eerste instantie een goede oplossing.
ik ben geen spijt optant, was gek op mijn enkel tatoeage, tot mijn niet zo geliefde ex man deze geheel namaakte, zelfs op dezelfde plaats, vond ik toch minder.
daarom dus een cover up genomen, prachtig gedaan, maar toen had ik dus iets dat oorspronkelijk niet de bedoeling was, de tatoeage vond ik mooi zoals ik deze van oorsprong had getekend, oftewel, iets repareren wat niet stuk is situatie.
hij ging me hoe langer hoe meer tegenstaan, temeer omdat mijn ex man mij nog met heel wat meer vervelende zaken had opgezadeld en ik dus mijn mooie tekening ging associeren met zijn foute karakter, niet prettig op je eigen lichaam.
de cover up kon dat op een bepaald moment ook niet meer voldoende verbloemen voor mij, dus weg ermee.
de overige tatoeages blijven wel staan, ik ben er gek op en vind ze prachtig.
  zondag 10 februari 2008 @ 12:50:37 #210
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56641225
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:42 schreef WRH het volgende:

Wat ik overigens wel echt doe, is vrij veel masseren, de huid rustig aan los maken en bewegen, ik merk zelf dat dat erg goed werkt en verhardingen tegengaat.
Het vervellen had ik de laatste (3de) behandeling heel erg en ik vraag me af waar dat aan ligt en of het goed is, want volgens mij kan het nauwelijks met de inktafbraak te maken hebben, zoals eerder door Samson al gemeld gebeurt dat gewoon in je lichaam en niet aan de buitenkant, dus een beetje vreemd vond ik het wel, even afwachten of dat me ook gebeurt bij de andere kliniek.

ik denk zelf dat 1 van de belangrijkste dingen nog wel is; ken je eigen lichaam, ik let echt enorm op kleine veranderingen, kleine reacties, alles eigenlijk, het is tenslotte een serieuze behandeling, je hebt maar 1 lijf en eenmaal verknald is het moeilijk rechtbreien.
Ik doe dat masseren ook als ik de zalf opsmeer, vel is nu wat verder los, maar 1 puntje is wel een beetje verhard Verder is het nu een beetje opgezwollen aan de randjes ineens.

Heb jij misschien een advies voor zo'n klein stukje huidverharding? Ik ga zowiezo anders deze week even contact opnemen met mijn behandelaar.
do the microwave!
  zondag 10 februari 2008 @ 13:12:24 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56641657
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:46 schreef WRH het volgende:
@ Enfermera;
mijn tatoeage, degene die ik nu laat weghalen, is een cover up, dat vond ik nl ook in eerste instantie een goede oplossing.
ik ben geen spijt optant, was gek op mijn enkel tatoeage, tot mijn niet zo geliefde ex man deze geheel namaakte, zelfs op dezelfde plaats, vond ik toch minder.
daarom dus een cover up genomen, prachtig gedaan, maar toen had ik dus iets dat oorspronkelijk niet de bedoeling was, de tatoeage vond ik mooi zoals ik deze van oorsprong had getekend, oftewel, iets repareren wat niet stuk is situatie.
hij ging me hoe langer hoe meer tegenstaan, temeer omdat mijn ex man mij nog met heel wat meer vervelende zaken had opgezadeld en ik dus mijn mooie tekening ging associeren met zijn foute karakter, niet prettig op je eigen lichaam.
de cover up kon dat op een bepaald moment ook niet meer voldoende verbloemen voor mij, dus weg ermee.
de overige tatoeages blijven wel staan, ik ben er gek op en vind ze prachtig.
Aha. Ja, das duidelijk.. dan associeer je het met iets vervelends, dat lijkt me idd ook niks. Mannen..
Thanks voor je antwoord!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_56641964
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:50 schreef magnetron het volgende:

[..]

Ik doe dat masseren ook als ik de zalf opsmeer, vel is nu wat verder los, maar 1 puntje is wel een beetje verhard Verder is het nu een beetje opgezwollen aan de randjes ineens.

Heb jij misschien een advies voor zo'n klein stukje huidverharding? Ik ga zowiezo anders deze week even contact opnemen met mijn behandelaar.
Ik smeer idd met biodermal littekencreme, maar bij mij is dat natuurlijk noodzakelijk omdat het kwaad al geschied was. Maar het lijkt wel te helpen. Wat ik jammer vind is dat je zo weinig ervaringsverhalen van anderen op internet kunt vinden om te zien of dit normaal is. Je leest nl ook wel dat tijdelijk je huidstructuur wat verstoord kan zijn door de behandelingen en dat dat later weer wegtrekt. De truc van welke creme dan ook schijnt wel te zijn dat je idd goed moet masseren voor resultaat, het er gewoon licht op aanbrengen zet denk ik minder zoden aan de dijk. Echter kun je dit natuurlijk pas doen nadat je de hele herstelperiode na een behandeling door bent. Ik doe het dus pas na 3 weken met de andere zalf gewoon gesmeerd te hebben. Dus nu weer vanaf a.s. woensdag. Leuk trouwens dat het weer ns zonnig is, in de zon zie ik het resultaat supergoed en is er nog maar weinig inkt aanwezig
pi_56642440
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Samson het volgende:

[..]
Leuk trouwens dat het weer ns zonnig is, in de zon zie ik het resultaat supergoed en is er nog maar weinig inkt aanwezig

* stikjaloers*
  zondag 10 februari 2008 @ 15:27:55 #214
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56645071
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik smeer idd met biodermal littekencreme, maar bij mij is dat natuurlijk noodzakelijk omdat het kwaad al geschied was. Maar het lijkt wel te helpen. Wat ik jammer vind is dat je zo weinig ervaringsverhalen van anderen op internet kunt vinden om te zien of dit normaal is. Je leest nl ook wel dat tijdelijk je huidstructuur wat verstoord kan zijn door de behandelingen en dat dat later weer wegtrekt. De truc van welke creme dan ook schijnt wel te zijn dat je idd goed moet masseren voor resultaat, het er gewoon licht op aanbrengen zet denk ik minder zoden aan de dijk. Echter kun je dit natuurlijk pas doen nadat je de hele herstelperiode na een behandeling door bent. Ik doe het dus pas na 3 weken met de andere zalf gewoon gesmeerd te hebben. Dus nu weer vanaf a.s. woensdag. Leuk trouwens dat het weer ns zonnig is, in de zon zie ik het resultaat supergoed en is er nog maar weinig inkt aanwezig
Ja fijn he die zon. Pff ben ook jaloers, wou dat mijn inkt ook al weg was maar ja, dit is voor mij nog maar het begin

En dat vind ik dus ook heel jammer, dat er inderdaad erg weinig te vinden is over andermans laser ervaringen.

Klopt massage is altijd de truc bij bijna alle cremes (bv. cellulite creme haha..)...

Maar goed ik ga de herstelperiode afwachten, mijn volgende behandeling is eind februari!
do the microwave!
  zondag 10 februari 2008 @ 15:36:00 #215
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56645200
zo ziet het er op dit moment trouwens uit....

[ Bericht 1% gewijzigd door magnetron op 11-02-2008 14:29:52 ]
do the microwave!
pi_56645612
OK, kan ik ook niet achterblijven he

pi_56646602
He Samson, wat ziet dat er al goed uit!
(ok, dan vergeten we even je ellende bij een zekere eerdere kliniek)
pi_56646785
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef WRH het volgende:
He Samson, wat ziet dat er al goed uit!
(ok, dan vergeten we even je ellende bij een zekere eerdere kliniek)
Thanks, het mag onderhand ook wel vind ik, alle pijn die ik gehad heb met die talloze behandelingen, al het geld dat het gekost heeft en al het geduld dat ik op heb moeten brengen..... Als ik dat allemaal van tevoren had geweten was ik er niet zo enthousiast ingegaan. Maar het is alle moeite meer dan waard vind ik. Nu enkel nog een kwestie van de laatste beetjes inkt weg laten "blasten" De laatste behandeling is ook wel erg goed aangeslagen Je kunt op deze foto trouwens goed zien dat de tatoeage eerst de hele foto in beslag nam aan de weggelaserde gedeeltes links en rechts en natuurlijk de nodige gaten in de rest.
pi_56648395
vind het erg mooi worden en straks als het helemaal weg is ben je de pijn en kosten zo weer vergeten, cliché maar waarschijnlijk wel waar verwacht ik.
in the end is het het uiteindelijk wel waard.
baal er zelf ook flink van geregeld, zeker nu het resultaat zo tegenvalt (even afwachten wat medio maart doet, de andere laser) maar ik blijf ook maar gefocust op dat moment dat het vrijwel weg is en ik onbedekt buiten kan zitten en het zo weinig is geworden dat het anderen niet eens opvalt, alleen ik weet het dan nog.
dat moment kijk ik wel enorm naar uit.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:39:33 #220
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56660035
Ah cool een foto

En wow dat ziet er zeker al beter uit, Samson!

Nog een toelichting op mijn foto:
Waar het lichter roze is, is het vel al weg, de rest blijft aan de randen nog vast zitten... Verder zijn de lichtroze
randjes een beetje opgezwollen... Het lijkt wel alsof het genezingsproces zo langzaam gaat bij mij, ik dacht echt dat het misschien eerder zou genezen...

Mag ik vragen hoe lang het bij jullie duurt voordat de huid zeg maar geneest (in ieder geval niet meer open/gevoelig), en hoe lang jullie dit dan vet houden?

Ohja, ik vroeg me af, mag je ook calendula zalf opsmeren? Ik smeer dat zelf wel altijd als ik mezelf schaaf ofzo, maar vroeg me af of ik dat ook in dit geval mag gebruiken.
do the microwave!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:30:10 #221
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56660729
Heee Samson dat ziet er goed uit !!!

@magnetron : dat ziet er best wel heftig uit
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 11 februari 2008 @ 10:46:45 #222
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56660994
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:30 schreef deedeetee het volgende:

@magnetron : dat ziet er best wel heftig uit
Ja he

Ik vind het er ook naar uitzien, vraag me af of ik me zorgen moet maken... maar toen ik vorige week naar mijn behandelaar ging om het te laten zien, zei hij dat het er goed uit zag en dat ik het de tijd moet geven en dat het vanzelf goed zou genezen. Maar ja ik weet niet, ik ben denk ik ook te ongeduldig misschien?
do the microwave!
pi_56669355
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef magnetron het volgende:

[..]

Ja he

Ik vind het er ook naar uitzien, vraag me af of ik me zorgen moet maken... maar toen ik vorige week naar mijn behandelaar ging om het te laten zien, zei hij dat het er goed uit zag en dat ik het de tijd moet geven en dat het vanzelf goed zou genezen. Maar ja ik weet niet, ik ben denk ik ook te ongeduldig misschien?
Hoe lang geleden ben je behandeld? Oh, ik zie het geloof ik al, eind januari dus al? Het moet met een dag of 10 alweer eruit zien als voor de behandeling maar dan met wat resultaat natuurlijk. Als het bij jou echt nog een soort van open is lijkt me dat dus echt niet ok. Ik hoop dat je naar een goed adres bent geweest qua behandeling. Dat kan ik natuurlijk niet weten. En de foto kan natuurlijk ook een vertekend beeld geven omdat je de tatoeage b.v. net ingevet hebt of zo. Maar mn eerste reactie is dat het er niet echt uit ziet zoals het zou moeten na al zo'n hele tijd van herstel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Samson op 11-02-2008 20:20:46 ]
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:11:43 #224
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56678682
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:45 schreef Samson het volgende:

[..]

Hoe lang geleden ben je behandeld? Oh, ik zie het geloof ik al, eind januari dus al? Het moet met een dag of 10 alweer eruit zien als voor de behandeling maar dan met wat resultaat natuurlijk. Als het bij jou echt nog een soort van open is lijkt me dat dus echt niet ok. Ik hoop dat je naar een goed adres bent geweest qua behandeling. Dat kan ik natuurlijk niet weten. En de foto kan natuurlijk ook een vertekend beeld geven omdat je de tatoeage b.v. net ingevet hebt of zo. Maar mn eerste reactie is dat het er niet echt uit ziet zoals het zou moeten na al zo'n hele tijd van herstel.
Ja ik hoop het ook, ben nou wel een beetje bang. Ik ga straks maar even proberen mijn behandelaar te contacteren... En het klopt, ik had het inderdaad ingevet. Ben nu helaas op mijn werk maar als ik thuis ben kan ik wel even een foto maken met mijn webcam.

Vanochtend hing een stuk vel ook los toen ik wakker werd. Die heb ik weggeknipt met een ontsmet schaartje. Waar het vel zeg maar weg is (bah klinkt vies), is de inkt al wel zeg maar lichter dan het origineel, dus daar zie ik gelukkig wel resultaat. Maar wat jij zegt, het ziet er nog niet helemaal uit als voor de behandeling, vandaar mijn zorgen...

Ik ben onder behandeling bij Ecuri in Capelle a/d IJssel, heb daar ook foto's gezien van verwijderde tattoos en pmu, en zelfs nog een vrouw nadat haar wenkbrauwen waren behandeld (permanente make up). Ze doen dus pmu zetten en verwijderen van tattoo en pmu en haartjes. Ook geven ze opleidingen en zijn ze distributeur van oa pmu en laser machines en inkt en cosmetica en dat soort zaken voor salons e.d.. Ik denk wel dat ik goed zit, maar ja ben nu wel een beetje angstig geworden eerlijkgezegd (maar ik ben gauw bang hoor )

Ik heb op dezelfde dag ook een proefstukje bij mijn wenkbrauwen laten doen (ja ik heb daar pmu, het blijft feest ) gewoon een klein puntje, en die genas goed blijkbaar, want ik zie er niets meer van en daar is dat kleine stukje ook gewoon weg. Maar ja pmu is natuurlijk anders dan tattoo, en het is maar een klein stukje. En je huid op je gezicht is dunner, hoewel ik verder niet weet in hoeverre dat meespeelt eigenlijk.

Will keep u posted..
do the microwave!
pi_56687346
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:11 schreef magnetron het volgende:

[..]

Ja ik hoop het ook, ben nou wel een beetje bang. Ik ga straks maar even proberen mijn behandelaar te contacteren... En het klopt, ik had het inderdaad ingevet. Ben nu helaas op mijn werk maar als ik thuis ben kan ik wel even een foto maken met mijn webcam.

Vanochtend hing een stuk vel ook los toen ik wakker werd. Die heb ik weggeknipt met een ontsmet schaartje. Waar het vel zeg maar weg is (bah klinkt vies), is de inkt al wel zeg maar lichter dan het origineel, dus daar zie ik gelukkig wel resultaat. Maar wat jij zegt, het ziet er nog niet helemaal uit als voor de behandeling, vandaar mijn zorgen...

Ik ben onder behandeling bij Ecuri in Capelle a/d IJssel, heb daar ook foto's gezien van verwijderde tattoos en pmu, en zelfs nog een vrouw nadat haar wenkbrauwen waren behandeld (permanente make up). Ze doen dus pmu zetten en verwijderen van tattoo en pmu en haartjes. Ook geven ze opleidingen en zijn ze distributeur van oa pmu en laser machines en inkt en cosmetica en dat soort zaken voor salons e.d.. Ik denk wel dat ik goed zit, maar ja ben nu wel een beetje angstig geworden eerlijkgezegd (maar ik ben gauw bang hoor )

Ik heb op dezelfde dag ook een proefstukje bij mijn wenkbrauwen laten doen (ja ik heb daar pmu, het blijft feest ) gewoon een klein puntje, en die genas goed blijkbaar, want ik zie er niets meer van en daar is dat kleine stukje ook gewoon weg. Maar ja pmu is natuurlijk anders dan tattoo, en het is maar een klein stukje. En je huid op je gezicht is dunner, hoewel ik verder niet weet in hoeverre dat meespeelt eigenlijk.

Will keep u posted..
Ik wil je niet bang maken, maar dit klinkt echt niet goed. Het is echt niet de bedoeling dat je hele stukken vel gaat verliezen door zo'n behandeling. Het kan zijn dat je na een behandeling vochtblaasjes en puntbloedingen hebt maar met een aantal dagen moeten die indrogen en verdwijnen. Die mag je in het uiterste geval met een steriele naald doorprikken als ze echt groot zijn. Maar je mag echt nooit huid verwijderen. Dat levert gegarandeerd littekens op. Daarom ben ik steeds verbaasder over jouw behandeling. Ga aljeblieft bij een ander laser centrum langs voor een second opinion. Je hebt maar 1 huid en kan niet voorzichtig genoeg zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')