Jij hebt duidelijk dus niet de oudere topics doorgelezen, anders had je kunnen zien wat voor domme opmerking je hier maaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:38 schreef devvertje het volgende:
Een afbeelding van (een mislukte) Jesus op je arm, met daar onder de tekst 'HOMO'
hoe lomp kan je zijn? (ik ben niet religeus)
maar je bent toch wel zo ongelovelijk dom als je dat op je arm laat zetten, beetje aan de drugs of drank fzo?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:38 schreef devvertje het volgende:
Een afbeelding van (een mislukte) Jesus op je arm, met daar onder de tekst 'HOMO'
hoe lomp kan je zijn? (ik ben niet religeus)
maar je bent toch wel zo ongelovelijk dom als je dat op je arm laat zetten, beetje aan de drugs of drank fzo?
Je bent niet de slimste he... geeft niet hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef devvertje het volgende:
wie is er nou dom, ik loop hier niet met een jesus=homo tattoo whehe =)
Het 'geluk' -zover je van geluk kan spreken met zoietsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef Koningin het volgende:
Ah ok, knap dat ze dat kunnen, alleen dat groen weg halen.
Zowel de negatieve verhalen *littekens!* als de positieve * binnen 10 behandelingen* heb ik bewust naast me neergelegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Netjes hoor, maar valt het jou ook zo tegen hoe lang het allemaal duurt? Als je op internet rondspeurt zie je zoveel verhalen dat ze in 10x al helemaal weg zijn etc. Ik zit voor mijn simpele tribal ook al aan de 14 behandelingen. Volgens mij spiegelen ze het positiever voor dan het in werkelijkheid is (qua aantal behandelingen die nodig zijn voor complete verwijdering)![]()
Mmm, dat kun je volgens mij wel goed inschatten. Ik had ook wat dunnere delen van de tatoeage en die zijn echt helemaal weg, de huid is daar nog wel wat lichter. Daar zit dus helemaal geen restpigment van de tatoeage meer. Dus ik vertrouw erop dat dat uiteindelijk met de hele tatoeage gebeurt. Kleur schijnt lastiger te zijn dan zwart. Maar ik denk ook dat het best wel veel tijd nodig heeft om echt helemaal bij te komen na de laatste behandeling. Dat zal bij Angelina ook wel het geval zijn schat ik zo in. Je huid krijgt met de behandeling natuurlijk fikse optaters dus dat heeft wel wat tijd nodig voor compleet herstel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:31 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Zowel de negatieve verhalen *littekens!* als de positieve * binnen 10 behandelingen* heb ik bewust naast me neergelegd.
Waar ik wel bang voor ben is dat op een gegeven moment de kleuren niet meer worden afgebroken omdat ze te diep liggen. Das echt mn worst-kaas scenario.![]()
![]()
Angelina Jolie heeft op haar bovenarm een tattoo weg laten halen maar toch is daar een hele vage vlek te zien.
Maar goed, alles beter dan wat er zat natuurlijk.
Ik ken de kliniek niet, wordt zelf in A'dam behandeld. Voor mij zit het er bijna op. Houd je doelen wel realistisch, ik hoor bijna van iedereen dat het langer duurt dan dat je verwacht had. Ik heb er nu 15 behandelingen op zitten en hij is nu zo goed als weg. En als je rekent met 4 tot 6 weken rust tussen elke behandeling kom je er achter dat het heel veel tijd kost om er eentje te laten verwijderen. Ik heb vooraf (helaas) geen totaalprijs afspraak gemaakt, dus dat zou wel een goede tip zijn. De behandelprijs is gelukkig wel een paar keer (wel na mijn eigen verzoek) verlaagd. Veel succes iig (en veel geduld) gewenst!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef jubeltje het volgende:
ik heb volgende week donderdag een afspraak in veldhoven om mn tatoeage weg te laten halen,in ieder geval eerst een gratis consult..
weet iemand hier iets of ik ergens info kan krijgen of dat een goede kliniek is?
iemand iets over gehoord?
Pigment verdwijnt idd wel, maar dat is tijdelijk. Als ik helemaal tevreden ben met het eindresultaat post ik een laatste foto. De huid verhardt wel een beetje maar dat is steeds tijdelijk. In principe zou je er dus ook geen littekens aan over moeten houden. Foto's zou je bv via photobucket kunnen uploaden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:44 schreef jubeltje het volgende:
dankjewel samson voor je reactie,als ik wist hoe ik een foto kon plaatsen zou ik m kunnen laten zien,t is een soort bandje om mn bovenarm en met 2 letters erin.ik kan nie wachten om te beginnen en ik hoop dat ie met een jaar of anderhalf weg is.hoe is t bij jou met littekens of dat je pigment weg is?
Tja, ik had het gezegd, het neemt veel tijd. Ik vind 10 weken wel erg lang tussen de behandelingen. In het begin deed ik 4 weken, maar nu iets van 6 weken. Waarschijnlijk omdat ze de garantie van littekenvrij bieden. Dan nemen ze natuurlijk geen enkel risico. In principe is langere tijd tussen de behandelingen ook beter. Je lichaam schijnt best nog lang bezig te zijn om de inkt af te voeren. T is idd wel pijnlijk, maar gelukkig duurt een behandeling niet lang. Heb je geen bloedingen of blaasjes? Succes met het herstel. Benieuwd hoe de behandeling bij jou aanslaat.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef jubeltje het volgende:
ben vandaag geweest in veldhoven.en meteen 1e behandeling gehad.ze denken dat ik zo'n 9 behandelingen nodig heb a 100 euro per behandeling en moet om de 10 weken terugkomen.maar ben wel ongeveer dus 2 jaar mee bezig dan,das wel balen.maar ze garanderen litteken vrij en ook geen pigment verlies!ik zal jullie wel een beetje op de hoogte houden hoe t gaat.
t deed wel kei pijn hoor,maar gewoon op de tanden bijten en t duurt steeds maar eventjes.
ik ben blij dat ik eindelijk ben begonnen.ze nemen echt de tijd voor je daar.1e consult was gratis en ze leggen alles heel duidelijk en rustig uit.
22 nov weer terug,dan laat ik weer iets weten.
Het schiet idd op. Ik denk dat ik volgende zomer eindelijk helemaal tattooloos rondloopquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef deedeetee het volgende:
Ha foto 's![]()
@ Samson : bij jou schiet het echt al op hé ? Mag je er nu volgend jaar al mee in de zon ?![]()
Thanks, het begint er idd steeds beter uit te zien. Mag onderhand ook wel. Het kost veel tijd en er zijn momenten dat je denkt dat je er echt nooit vanaf komt. Maar dat zie ik ook veel terug in reacties van anderen die hiermee bezig zijn. Maar ja, de aanhouder wintquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben nog even naar de vorige foto's gaan kijken en je ziet echt al een mooi resultaat hoor
Hij is een heel stuk* vager * geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |