abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45327594
Nog wat info ter verduidelijking:

hier te vinden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_46396467
Jammer dat er niet meer mensen in het verwijderproces zitten. Heb zelf net weer een behandeling achter de rug dus weer een stapje richting een tattoovrij bestaan Anderen nog updates?
pi_46400199
Ja gaat goed hier.
Ik had het idee dat het vervagingsproces tussen de behandelingen in weinig vooruitgang boekte.
Ik ging me al zorgen maken dat de kleuren niet meer reageerden.
Maar nu gaat het - na 7 behandelingen- super goed! De kleur is zo vaag geworden, en complete stukjes inkt zijn al weg. Geeft weer moed hé. Ik ben er voorlopig nog wel mee bezig.
pi_46406694
M'n afspraak was in januari afgebeld door m'n dokter.

Ik ben dus afgelopen donderdag geweest: 516 pulsen gekregen en vreselijk veel pijn gehad omdat de emla creme niet helemaal gewerkt had...

Ik heb nog geen foto's gemaakt, daar ben ik morgen van plan.
Hij ziet er nu trouwens heel raar uit, een beetje alle kleuren van de regenboog...

Ik zal eens dus m'n foto morgen proberen posten...

Gr.G
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_46413640
Ik weet wat je bedoelt Fleur, het wordt op een gegeven moment echt doorbijten. In het begin merk je gewoon een groter verschil dan later. Maar toch vervaagt de tattoo tussen de behandelingen in best nog wel wat. Ik heb er onderhand 11 behandelingen opzitten terwijl in het begin zo'n 8 was ingeschat. Dat vind ik natuurlijk wel jammer, maar blijkbaar is het toch een taaie rakker gemaakt met stevige inkt Ik blijf wel positief want ik blijf toch elke keer vooruitgang zien, al is het de ene keer meer dan de andere. Deze zomer zal niet lukken ben ik bang maar volgende zomer moet ik volledig ervan af zijn Al zal ie deze zomer al wel heeel erg vaag geworden zijn.

@Gabika, ben benieuwd naar je pics. Ik zal er nu maar geen posten, dan schrikt iedereen zich weer kapot van die blaasjes
  zondag 18 februari 2007 @ 10:39:01 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46419194
Wat naar dat de creme niet goed werkte Gabika
Ik hoop dat het nu weer beter gaat

@ Samson : ik denk dat het ook wel lastig is te schatten is hoe snel de inkt zich laat verwijderen. Ziet het er nu naar uit dat je het dubbele aantal behandelingen nodig gaat hebben
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46421272
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef deedeetee het volgende:
Wat naar dat de creme niet goed werkte Gabika
Ik hoop dat het nu weer beter gaat

@ Samson : ik denk dat het ook wel lastig is te schatten is hoe snel de inkt zich laat verwijderen. Ziet het er nu naar uit dat je het dubbele aantal behandelingen nodig gaat hebben
Het is idd heel moeilijk inschatten hoeveel behandelingen je nodig hebt. Je weet natuurlijk nooit wat voor soort inkt er met het tatoeeren gebruikt is (ik realiseer me nu pas dat dat best wel raar is, er gaat een stof onder je huid waarvan je dus niet eens precies weet wat erin zit). Het dubbele aantal zal het zeker niet worden hoor. Deze behandeling is de laser weer iets sterker gezet, dus ik moet weer een flinke stap gemaakt hebben. Ik laat als het genezen is wel weer ff resultaat zien. Ik hoop voor mensen die in de toekomst een tattoo willen laten verwijderen er een snellere en pijnlozere behandeling komt. Ik benijd zeker Gabika niet. Bij mij zijn het maar een beperkt aantal pulsen maar bij haar zijn het nog fiks lange behandelingen met zoveel pulsen en het voelt echt niet fijn
pi_46421578
Nou, zo naar is het niet...Het was m'n eigen schuld....

Ik heb op m'n werk de creme opgesmeerd en huishoudelijk folie d'r opgedaan, maar niet vastgeplakt...vervolgens m'n jas aangedaan en de folie was verschoven....

Lekker slim van me...

Toen ik de jas uitdeed bij de dokter, schrok ik me kapot....Ik wist het gelijk dat het heel erg pijn zal doen...
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  maandag 19 februari 2007 @ 10:50:00 #109
78780 deedeetee
pi_46451570
Nou ik hoop idg geval dat het nu weer beter gaat
pi_46813432
Vandaag weer een behandeling gehad. Nummer 7 of 8. Ben de tel kwijt.
Ik heb nu 2 keer 7 weken tussen de behandelingen gelaten, en het lijkt erop dat dit in mijn voordeel is. De kleuren vervagen enorm, mss dat dit toch te maken heeft met die tussenliggende tijd waarin mijn lichaam de kleuren afvoert.

Arts en ik hadden het nog even over EMLA creme. En of ik dit ook moest gaan gebruiken. Maar hij zei dat deze creme de laserstralen iets tegenhoud!
Gabika, is dit jou ook bekend?

Nou, ben benieuwd hoe deze komende weken mijn huid gaat reageren.

Ik zal van de week eens een foto'tje plaatsen hoe het er nu uit ziet.

Groetjes Fleur
pi_46819606
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:22 schreef fleur22 het volgende:
Vandaag weer een behandeling gehad. Nummer 7 of 8. Ben de tel kwijt.
Ik heb nu 2 keer 7 weken tussen de behandelingen gelaten, en het lijkt erop dat dit in mijn voordeel is. De kleuren vervagen enorm, mss dat dit toch te maken heeft met die tussenliggende tijd waarin mijn lichaam de kleuren afvoert.

Arts en ik hadden het nog even over EMLA creme. En of ik dit ook moest gaan gebruiken. Maar hij zei dat deze creme de laserstralen iets tegenhoud!
Gabika, is dit jou ook bekend?

Nou, ben benieuwd hoe deze komende weken mijn huid gaat reageren.

Ik zal van de week eens een foto'tje plaatsen hoe het er nu uit ziet.

Groetjes Fleur
Klinkt goed Fleur Je kan gelijk hebben hoor wat die tijd tussen de behandelingen betreft. Ik heb er de laatste keer 6 weken tussen gelaten. In het begin ben ik altijd enthousiast, als ik net behandeld ben. En als dan na zo'n 10 dagen alles er weer wat normaal uitziet denk ik vaak van: ik had verwacht dat er veel meer weg zou zijn Maar dan zie je dus in de loop van de weken de tattoo toch meer en meer vervagen. Wat jij dus al zegt. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig. Ik heb er al 11 opzitten nu. Dat valt me wel wat tegen, maar ja, hij moet toch helemaal weg....
pi_47024096
En, waar blijven de foto updates?
pi_47759019
Nog maar ns een schopje
  zondag 1 juli 2007 @ 19:36:26 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51035374
*schopje* .

Ik heb ook twee tatoeages: een Chinees teken dat "Good luck" betekent op m'n linkerschouder en een volledig ingekleurde ster (zwart) op m'n onderarm.
Die laatste tattoo zit me dwars. Ooit stond er een yin yang teken, maar omdat die mislukt was, besloot ik er een grotere tattoo overheen te laten zetten. Dat had ik dus niet moeten doen. Hij valt enorm op, vooral in de zomer, iedereen begint erover, wil weten wat het betekent ("Niets" )... Ik heb er gewoon genoeg van. Hij is ongeveer 9 bij 13 cm (maar dus niet over de hele oppervlakte). Ik weet het niet, het kost een hoop geld, maar heb ik zin om er de rest van mijn leven mee rond te lopen? Nee, ook dat niet, eigenlijk. Wellicht dat ik binnenkort even een foto post.

Heeft iemand eigenlijk ervaring met deze kliniek?
Niet meer actief op Fok!
pi_51035779
Ik vraag mij eigenlijk af, of degenen die nu onder behandeling zijn om de tattoo's te verwijderen, ooit nog een nieuwe tattoo willen/zullen zetten.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:51:51 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51035872
Als ik nog een tattoo zou zetten, dan zou ik niet weer zo'n grote willen + hij zou een speciale betekenis moeten hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_51300127
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Eelcotje84 het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af, of degenen die nu onder behandeling zijn om de tattoo's te verwijderen, ooit nog een nieuwe tattoo willen/zullen zetten.
Nope, ik zou er echt nooit meer eentje nemen. Ik heb me indertijd te weinig beseft dat je die tatoeage echt altijd gaat zien, dat ie dus echt bij je lijf hoort. Dat had toch meer impact dan ik gedacht had. Natuurlijk weet je dat van tevoren maar je staart je op dat moment toch blind op hoe mooi je het dan vind. Je moet t over een eeuwigheid nog steeds mooi vinden. En blijkbaar denkt het merendeel van de uiteindelijk getatoeeerden er zo over. En het laten weghalen is vandaag de dag nog steeds geen pretje en kost je onzettend veel geduld. (en geld )
  maandag 9 juli 2007 @ 19:06:34 #118
78780 deedeetee
pi_51300221
Gelukkig is die van jou al een heel eind op z'n retour toch ?
pi_51300921
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef deedeetee het volgende:
Gelukkig is die van jou al een heel eind op z'n retour toch ?
Ja, dat wel, wil je geloven dat ik onderhand al 14 behandelingen achter de rug heb Dat valt me eerlijk gezegd toch vies tegen. Je moet dus echt engelengeduld hebben om m helemaal weg te krijgen. Maar het zijn godzijdank nu wel de laatste loodjes Het is ook wel het nadeel als je een volledig ingekleurde (met zwart) tatoeage hebt. Een paar lijnen zijn natuurlijk sneller weg. Ik post een foto als ik aan het eind van de rit ben
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:36:59 #120
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_51347988
Ik ga deze even volgen. Heb zelf ook een tatoo, maar die zit uit het zicht (behalve voor intimi), dus die mag van mij blijven; ben er nog steeds blij mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_51641429
Ik ben in april 2006 begonnen met de laserbehandeling.
Heb er nu 10 gehad.
.
Ik heb nog wel ff tegaan.

Kwaliteit van de fotos zijn niet zo goed. Mjah.

Voor:

Na 10 laserbehandelingen:

Het schiet wel op. Maar zal zeker nog anderhalf jaar bezig zijn met de behandelingen.
pi_51651434
Waarom haal je hem weg?
Ik vind het een mooie tattoo.
pi_51655054
De zwarte tribal blijft staan. Het groen er om heen gaat weg.

Hieronder een foto dat met een proggie is bewerkt. ( Het groen is weggehaald)

pi_51655091
Ah ok, knap dat ze dat kunnen, alleen dat groen weg halen.
pi_51668031
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef fleur22 het volgende:
Ik ben in april 2006 begonnen met de laserbehandeling.
Heb er nu 10 gehad.
.
Ik heb nog wel ff tegaan.

Kwaliteit van de fotos zijn niet zo goed. Mjah.

Voor:
[afbeelding]

Na 10 laserbehandelingen:
[afbeelding]

Het schiet wel op. Maar zal zeker nog anderhalf jaar bezig zijn met de behandelingen.
Netjes hoor, maar valt het jou ook zo tegen hoe lang het allemaal duurt? Als je op internet rondspeurt zie je zoveel verhalen dat ze in 10x al helemaal weg zijn etc. Ik zit voor mijn simpele tribal ook al aan de 14 behandelingen. Volgens mij spiegelen ze het positiever voor dan het in werkelijkheid is (qua aantal behandelingen die nodig zijn voor complete verwijdering)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')