Het is idd heel moeilijk inschatten hoeveel behandelingen je nodig hebt. Je weet natuurlijk nooit wat voor soort inkt er met het tatoeeren gebruikt is (ik realiseer me nu pas dat dat best wel raar is, er gaat een stof onder je huid waarvan je dus niet eens precies weet wat erin zit). Het dubbele aantal zal het zeker niet worden hoor. Deze behandeling is de laser weer iets sterker gezet, dus ik moet weer een flinke stap gemaakt hebben. Ik laat als het genezen is wel weer ff resultaat zien. Ik hoop voor mensen die in de toekomst een tattoo willen laten verwijderen er een snellere en pijnlozere behandeling komt. Ik benijd zeker Gabika niet. Bij mij zijn het maar een beperkt aantal pulsen maar bij haar zijn het nog fiks lange behandelingen met zoveel pulsen en het voelt echt niet fijnquote:Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef deedeetee het volgende:
Wat naar dat de creme niet goed werkte Gabika![]()
Ik hoop dat het nu weer beter gaat![]()
@ Samson : ik denk dat het ook wel lastig is te schatten is hoe snel de inkt zich laat verwijderen. Ziet het er nu naar uit dat je het dubbele aantal behandelingen nodig gaat hebben
Klinkt goed Fleurquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:22 schreef fleur22 het volgende:
Vandaag weer een behandeling gehad. Nummer 7 of 8. Ben de tel kwijt.![]()
Ik heb nu 2 keer 7 weken tussen de behandelingen gelaten, en het lijkt erop dat dit in mijn voordeel is. De kleuren vervagen enorm, mss dat dit toch te maken heeft met die tussenliggende tijd waarin mijn lichaam de kleuren afvoert.
Arts en ik hadden het nog even over EMLA creme. En of ik dit ook moest gaan gebruiken. Maar hij zei dat deze creme de laserstralen iets tegenhoud!
Gabika, is dit jou ook bekend?
Nou, ben benieuwd hoe deze komende weken mijn huid gaat reageren.
Ik zal van de week eens een foto'tje plaatsen hoe het er nu uit ziet.
Groetjes Fleur
Nope, ik zou er echt nooit meer eentje nemen. Ik heb me indertijd te weinig beseft dat je die tatoeage echt altijd gaat zien, dat ie dus echt bij je lijf hoort. Dat had toch meer impact dan ik gedacht had. Natuurlijk weet je dat van tevoren maar je staart je op dat moment toch blind op hoe mooi je het dan vind. Je moet t over een eeuwigheid nog steeds mooi vinden. En blijkbaar denkt het merendeel van de uiteindelijk getatoeeerden er zo over. En het laten weghalen is vandaag de dag nog steeds geen pretje en kost je onzettend veel geduld. (en geldquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Eelcotje84 het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af, of degenen die nu onder behandeling zijn om de tattoo's te verwijderen, ooit nog een nieuwe tattoo willen/zullen zetten.
Ja, dat wel, wil je geloven dat ik onderhand al 14 behandelingen achter de rug hebquote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef deedeetee het volgende:
Gelukkig is die van jou al een heel eind op z'n retour toch ?![]()
Netjes hoor, maar valt het jou ook zo tegen hoe lang het allemaal duurt? Als je op internet rondspeurt zie je zoveel verhalen dat ze in 10x al helemaal weg zijn etc. Ik zit voor mijn simpele tribal ook al aan de 14 behandelingen. Volgens mij spiegelen ze het positiever voor dan het in werkelijkheid is (qua aantal behandelingen die nodig zijn voor complete verwijdering)quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef fleur22 het volgende:
Ik ben in april 2006 begonnen met de laserbehandeling.
Heb er nu 10 gehad.
.
Ik heb nog wel ff tegaan.
Kwaliteit van de fotos zijn niet zo goed. Mjah.
Voor:
[afbeelding]
Na 10 laserbehandelingen:
[afbeelding]
Het schiet wel op.Maar zal zeker nog anderhalf jaar bezig zijn met de behandelingen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |