De arts heeft minstens 16 á 18 behandelingen genoteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:21 schreef Samson het volgende:
[..]
heb je al een idee hoeveel behandelingen je in totaal te gaan hebt? Nog 13 dus?
Ze laat de laatste maanden sowieso niet veel meer van zich horen. Ik vind 't erg jammerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:49 schreef Samson het volgende:
Het linkje van Gabika werkt niet meermaar dat had ze een tijdje terug volgens mij al aangekondigd, andere provider of zoiets?
Ik zit nu aan 4 behandelingen, over een week de 5e. In het begin hadden we 7 a 8 behandelingen ingeschat, maar er zit toch best veel inkt in mn tatoeage dus dat gaat denk ik toch niet lukken. Ik denk dat ik wel zo'n 10 behandelingen nodig ga hebben. Het leuke vind ik onderhand wel dat van de dunner getatoeeerde delen er nu echt al stukjes verdwenen zijn, een soort van gaatjes tussen de restquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef fleur22 het volgende:
[..]
De arts heeft minstens 16 á 18 behandelingen genoteerd.
Misschien worden het er minder..mss meer? Ik verbaas me wel hoe snel de kleur is gaan vervagen. Maar dan nog....ik denk om het echt goed weg te krijgen ik sowieso 10 behandelingen wel haal.
Jij dan Samson? Hoeveel behandelingen zal je nodig hebben?
( Ik heb al wel een foto gemaakt. Nu nog plaatsen.Grr..gaat ff niet soepel.)
Idd dat denk ik ook. Gelukkig zit die van mij helemaal op mn bovenarm, zaterdag weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:07 schreef deedeetee het volgende:
Groen is al ver op z'n retour en dat was ook de bedoeling toch ?
Een broek lijkt me vlak na de behanding ff niet zo lekker zitten![]()
Tja, wat ik al zei, er zit meer inkt in dan ingeschat, als ik de tijd terug zou kunnen draaien,,, ik ben nl na mn tattoo zetten ooit nog ns teruggeweest omdat ik het niet donker genoeg vond, maar ja, gedane zaken nemen geen keer helaas..... Maar toch gaat het de goeie kant op hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef deedeetee het volgende:
Zaterdag ? Het schiet bij jou vast al op![]()
Het wordt dan lekker zonnig weer, zit de tattoo hoog genoeg om door de korte mouw van een shirt bedekt te worden ?![]()
Het valt zo reuze mee!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:07 schreef deedeetee het volgende:
Groen is al ver op z'n retour en dat was ook de bedoeling toch ?
Een broek lijkt me vlak na de behanding ff niet zo lekker zitten![]()
Valt idd goed mee zo te horen, misschien is dit een makkelijker gebied om te behandelen dan je bovenarm? Ik heb na elke behandeling altijd bloedingen en blaasjes, zijn wel na een aantal dagen verdwenen maar toch...quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:44 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Het valt zo reuze mee!
Zelfs een broek kan er over heen.
Ik kan ook na de behandeling zelf terug rijden, slapen gaat prima. Kortom; bewegen e.d gaat allemaal goed.
Ik ben zo verbaasd hoe makkelijk het eigenlijk gaat!
Deze keer kreeg ik na 3 dagen weer wat pijn, en nu heb ik af en toe jeuk. Maar valt ook mee. Mag niet eens een naam hebben.
Ik had niet verwacht dat het zo mee zou vallen.
En idd, het groen is enorm vervaagd...maar, ben er nog niet klaar mee. Hi.
Oh, maar ik ook wel hoor! De eerste behandeling kreeg ik precies op het proefplekje een enorme bloedblaar....Echt heel vies...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Valt idd goed mee zo te horen, misschien is dit een makkelijker gebied om te behandelen dan je bovenarm? Ik heb na elke behandeling altijd bloedingen en blaasjes, zijn wel na een aantal dagen verdwenen maar toch...
Ah, toch een beetje hetzelfde als bij mij dus. Vandaag vielen de bloedingen erg mee, nu zit er nog een verbandje op maar dat haal ik er met een uurtje vanaf. Dan ff zie het het erbij staat. Ik vind het ook altijd wel pijnlijk maar gelukkig is mijn tattoo niet zo groot, dus niet een enorm aantal pulsen. ik zal ns op zoek naar foto's van jolie, hopelijk is ze dan idd nog bezigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ook wel hoor! De eerste behandeling kreeg ik precies op het proefplekje een enorme bloedblaar....Echt heel vies...Maar gewoon laten zitten, niet aankomen, en in 1x was-tie weg. En was er niks meer te zien.
Ook voel ik wel korstjes zitten enzo, maar toch....ik vind het zó enorm meevallen!
De verhalen die ik vooraf hoorde dat het zoooooo ellendig moest zijn....Nou, ik persoonlijk vind het reuze meevallen dus.
Ik weet niet of het uitmaakt welke plek behandeld wordt....
Wel vind ik het heel pijnlijk als bij mij de zijkanten van de tattoo worden behandeld. Dat is zó gevoelig!echt ff heel vervelend. Aan de andere kant..Ik heb ook zó hekel aan die plekken, dat het dan ook wel weer fijn is dat het nu gewoon WEG gaat.
Hihi.
Heb je de tattoo gezien van Angelina Jolie, die zij ook heeft laten weggehalen? Ik schrok me rot hoe zichtbaar de plek nog was!![]()
Wat zou dit betekenen? Dat ze mss nog steeds bezig is?Laten we het hopen.![]()
Leuk verhaal, dat is zeker een goeie deal die je daar hebtquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef fleur22 het volgende:
Oja... Ik krijg de foto's ook, misschien wel leuk om ze dan even te laten zien hier.![]()
Hoe gaat het nu met jou tattoo Samson?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef Samson het volgende:
Echter weet ik wel zeker dat ik volgend jaar zomer weer tattoo vrij zal zijn![]()
Goeie timing vandaag, vanochtend de 6e behandeling gehad, pulsen mochten wat zwaarder, er zit al veel minder inkt in dus gaat zeker goed komen. En hier barst net een onweer los, dus geen problemen om de zon te vermijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd naar de 6e keer, zou je er meer last van hebben nu het zo warm en zonnig is ?
Laat dat dan even hier weten.![]()
Dat gaat snel bij jou, ik ben nu 6 keer geweest en er zijn nog maar kleine stukjes die echt al weg zijn, op zich is de tatoeage al wel veel lichter natuurlijk. Rondom de tatoeage is mn huid gewoon zoals ie was, maar ik ga bewust ook niet in de zon zolang ik hiermee bezig ben. Heb je jaren later toch het beste resultaat mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef tiesteke het volgende:
hallo ik ben voor de 2de maal geweest en idd ik kijk er ook niet naar uit!!! doet toch wel pijn
mijn tattoo is ong 8cm op 8 en bevindt zich op mijn linkerbovenarm. ik kijk er echt naar uit als ze volledig verdwenen is.Ik kom uit belgie en laat het doen bij een dermatoloog bepaalde stukjes zijn al 3 maal behandeld(eerste maal als wijze van proef ) en die zijn echt bijna verdwenen![]()
hebben jullie het ook dat de huid er rond wit is valt wel erg op zeker in de zomer groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |