abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38448496
Het linkje van Gabika werkt niet meer maar dat had ze een tijdje terug volgens mij al aangekondigd, andere provider of zoiets?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_38448933
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:21 schreef Samson het volgende:

[..]

heb je al een idee hoeveel behandelingen je in totaal te gaan hebt? Nog 13 dus?
De arts heeft minstens 16 á 18 behandelingen genoteerd.
Misschien worden het er minder..mss meer? Ik verbaas me wel hoe snel de kleur is gaan vervagen. Maar dan nog....ik denk om het echt goed weg te krijgen ik sowieso 10 behandelingen wel haal.

Jij dan Samson? Hoeveel behandelingen zal je nodig hebben?

( Ik heb al wel een foto gemaakt. Nu nog plaatsen. Grr..gaat ff niet soepel.)
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:07:12 #28
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38449240
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:49 schreef Samson het volgende:
Het linkje van Gabika werkt niet meer maar dat had ze een tijdje terug volgens mij al aangekondigd, andere provider of zoiets?
Ze laat de laatste maanden sowieso niet veel meer van zich horen. Ik vind 't erg jammer
Ben toch wel erg benieuwd naar de vorderingen ensow
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38453655
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef fleur22 het volgende:

[..]

De arts heeft minstens 16 á 18 behandelingen genoteerd.
Misschien worden het er minder..mss meer? Ik verbaas me wel hoe snel de kleur is gaan vervagen. Maar dan nog....ik denk om het echt goed weg te krijgen ik sowieso 10 behandelingen wel haal.

Jij dan Samson? Hoeveel behandelingen zal je nodig hebben?

( Ik heb al wel een foto gemaakt. Nu nog plaatsen. Grr..gaat ff niet soepel.)
Ik zit nu aan 4 behandelingen, over een week de 5e. In het begin hadden we 7 a 8 behandelingen ingeschat, maar er zit toch best veel inkt in mn tatoeage dus dat gaat denk ik toch niet lukken. Ik denk dat ik wel zo'n 10 behandelingen nodig ga hebben. Het leuke vind ik onderhand wel dat van de dunner getatoeeerde delen er nu echt al stukjes verdwenen zijn, een soort van gaatjes tussen de rest . Ik ben zowiezo ook blij dat ik dus zie dat de inkt volledig kan verdwijnen. Dat schijn nl ook niet altijd zo te zijn
pi_38456425
Foto paar uurtjes na de behandeling:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=4ETMQPWF
pi_38524474
Was wel benieuwd.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:36:31 #32
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38527236
Tis goed te zien dat het behandeld is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:07:21 #33
78780 deedeetee
pi_38582773
Groen is al ver op z'n retour en dat was ook de bedoeling toch ?
Een broek lijkt me vlak na de behanding ff niet zo lekker zitten
pi_38608613
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:07 schreef deedeetee het volgende:
Idd dat denk ik ook. Gelukkig zit die van mij helemaal op mn bovenarm, zaterdag weer
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:49:54 #35
78780 deedeetee
pi_38622181
Zaterdag ? Het schiet bij jou vast al op

Het wordt dan lekker zonnig weer, zit de tattoo hoog genoeg om door de korte mouw van een shirt bedekt te worden ?
pi_38635969
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef deedeetee het volgende:
Zaterdag ? Het schiet bij jou vast al op

Het wordt dan lekker zonnig weer, zit de tattoo hoog genoeg om door de korte mouw van een shirt bedekt te worden ?
Tja, wat ik al zei, er zit meer inkt in dan ingeschat, als ik de tijd terug zou kunnen draaien,,, ik ben nl na mn tattoo zetten ooit nog ns teruggeweest omdat ik het niet donker genoeg vond, maar ja, gedane zaken nemen geen keer helaas..... Maar toch gaat het de goeie kant op hoor.

Tja, ik vind het wel balen met dit weer, ik kan gewoon naar buiten hoor, hij zit helemaal bovenaan op mn arm dus shirtjes vallen er met gemak overheen, maar ik sport veel dus loop dan liever met gewoon zo'n sporthempje of zo eentje zonder mouwen. Dat doe ik nu bewust niet toch ivm de zon. Dan maar ff een jaartje minder zon, het is niet anders.... maar dan is straks het resultaat gewoon goed en dat heb ik er graag voor over
pi_38643367
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:07 schreef deedeetee het volgende:
Het valt zo reuze mee!
Zelfs een broek kan er over heen.
Ik kan ook na de behandeling zelf terug rijden, slapen gaat prima. Kortom; bewegen e.d gaat allemaal goed.
Ik ben zo verbaasd hoe makkelijk het eigenlijk gaat!
Deze keer kreeg ik na 3 dagen weer wat pijn, en nu heb ik af en toe jeuk. Maar valt ook mee. Mag niet eens een naam hebben.

Ik had niet verwacht dat het zo mee zou vallen.
En idd, het groen is enorm vervaagd...maar, ben er nog niet klaar mee. Hi.
pi_38700313
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:44 schreef fleur22 het volgende:

[..]

Het valt zo reuze mee!
Zelfs een broek kan er over heen.
Ik kan ook na de behandeling zelf terug rijden, slapen gaat prima. Kortom; bewegen e.d gaat allemaal goed.
Ik ben zo verbaasd hoe makkelijk het eigenlijk gaat!
Deze keer kreeg ik na 3 dagen weer wat pijn, en nu heb ik af en toe jeuk. Maar valt ook mee. Mag niet eens een naam hebben.

Ik had niet verwacht dat het zo mee zou vallen.
En idd, het groen is enorm vervaagd...maar, ben er nog niet klaar mee. Hi.
Valt idd goed mee zo te horen, misschien is dit een makkelijker gebied om te behandelen dan je bovenarm? Ik heb na elke behandeling altijd bloedingen en blaasjes, zijn wel na een aantal dagen verdwenen maar toch...
pi_38705572
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Samson het volgende:

[..]

Valt idd goed mee zo te horen, misschien is dit een makkelijker gebied om te behandelen dan je bovenarm? Ik heb na elke behandeling altijd bloedingen en blaasjes, zijn wel na een aantal dagen verdwenen maar toch...
Oh, maar ik ook wel hoor! De eerste behandeling kreeg ik precies op het proefplekje een enorme bloedblaar....Echt heel vies... Maar gewoon laten zitten, niet aankomen, en in 1x was-tie weg. En was er niks meer te zien.
Ook voel ik wel korstjes zitten enzo, maar toch....ik vind het zó enorm meevallen!
De verhalen die ik vooraf hoorde dat het zoooooo ellendig moest zijn....Nou, ik persoonlijk vind het reuze meevallen dus.

Ik weet niet of het uitmaakt welke plek behandeld wordt....
Wel vind ik het heel pijnlijk als bij mij de zijkanten van de tattoo worden behandeld. Dat is zó gevoelig! echt ff heel vervelend. Aan de andere kant..Ik heb ook zó hekel aan die plekken, dat het dan ook wel weer fijn is dat het nu gewoon WEG gaat. Hihi.

Heb je de tattoo gezien van Angelina Jolie, die zij ook heeft laten weggehalen? Ik schrok me rot hoe zichtbaar de plek nog was!
Wat zou dit betekenen? Dat ze mss nog steeds bezig is?Laten we het hopen.
pi_38721034
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef fleur22 het volgende:

[..]

Oh, maar ik ook wel hoor! De eerste behandeling kreeg ik precies op het proefplekje een enorme bloedblaar....Echt heel vies... Maar gewoon laten zitten, niet aankomen, en in 1x was-tie weg. En was er niks meer te zien.
Ook voel ik wel korstjes zitten enzo, maar toch....ik vind het zó enorm meevallen!
De verhalen die ik vooraf hoorde dat het zoooooo ellendig moest zijn....Nou, ik persoonlijk vind het reuze meevallen dus.

Ik weet niet of het uitmaakt welke plek behandeld wordt....
Wel vind ik het heel pijnlijk als bij mij de zijkanten van de tattoo worden behandeld. Dat is zó gevoelig! echt ff heel vervelend. Aan de andere kant..Ik heb ook zó hekel aan die plekken, dat het dan ook wel weer fijn is dat het nu gewoon WEG gaat. Hihi.

Heb je de tattoo gezien van Angelina Jolie, die zij ook heeft laten weggehalen? Ik schrok me rot hoe zichtbaar de plek nog was!
Wat zou dit betekenen? Dat ze mss nog steeds bezig is?Laten we het hopen.
Ah, toch een beetje hetzelfde als bij mij dus. Vandaag vielen de bloedingen erg mee, nu zit er nog een verbandje op maar dat haal ik er met een uurtje vanaf. Dan ff zie het het erbij staat. Ik vind het ook altijd wel pijnlijk maar gelukkig is mijn tattoo niet zo groot, dus niet een enorm aantal pulsen. ik zal ns op zoek naar foto's van jolie, hopelijk is ze dan idd nog bezig
pi_39793574
Daar ben ik weer.

Vandaag behandeling nummer 3. Ging weer heel goed!
Maar er gebeurde nog wat leuks.
Tijdens de laser-behandeling zijn er foto's gemaakt die nu gebruikt gaan worden voor informatie-folders, en op internet e.d.
Ik werd gebeld of ik daar aan mee wou werken, en kreeg daardoor 25% korting! Harstikke leuk natuurlijk!
De foto's heb ik al gezien. Leuk om te zien zeg.. De huid wordt in eerste instantie wit, waardoor mijn tattoo die blijft bestaan er zo mooi uitziet! Ja, als ik dit dan zie weet ik weer waar ik het voor doe.

7 september heb ik de volgende behandeling i.v.m vakantie.

Ben heel benieuwd hoe de komende weken de tattoo zich gaat ontwikkelen.
De kleuren zijn al zo vaag geworden.
pi_39798297
Oja... Ik krijg de foto's ook, misschien wel leuk om ze dan even te laten zien hier.

Hoe gaat het nu met jou tattoo Samson?
pi_39830425
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef fleur22 het volgende:
Oja... Ik krijg de foto's ook, misschien wel leuk om ze dan even te laten zien hier.

Hoe gaat het nu met jou tattoo Samson?
Leuk verhaal, dat is zeker een goeie deal die je daar hebt Met tattoo gaat het goed, ga in principe om de vijf weken maar morgen kan ik niet, dus ik ga volgende week maar weer voor mn zesde behandeling. Het gaat allemaal langzaam maar zeker. Ik moet wel zeggen dat alles langzamer vervaagt dan ik gehoopt/gedacht had maar het verdwijnt allemaal wel heel mooi en er is gewoon een hoop inkt te verwijderen bij mij. Echter weet ik wel zeker dat ik volgend jaar zomer weer tattoo vrij zal zijn
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:35:40 #44
78780 deedeetee
pi_39831633
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef Samson het volgende:

Echter weet ik wel zeker dat ik volgend jaar zomer weer tattoo vrij zal zijn

Ik ben benieuwd naar de 6e keer, zou je er meer last van hebben nu het zo warm en zonnig is ?
Laat dat dan even hier weten.
pi_40077959
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de 6e keer, zou je er meer last van hebben nu het zo warm en zonnig is ?
Laat dat dan even hier weten.
Goeie timing vandaag, vanochtend de 6e behandeling gehad, pulsen mochten wat zwaarder, er zit al veel minder inkt in dus gaat zeker goed komen. En hier barst net een onweer los, dus geen problemen om de zon te vermijden
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:55:35 #46
78780 deedeetee
pi_40082610
Het gaat dus echt de goede kant op

Het heeft hier ook geregend maar niet lang en nu schijnt de zon weer volop.
pi_40388016
hallo ik ben voor de 2de maal geweest en idd ik kijk er ook niet naar uit!!! doet toch wel pijn
mijn tattoo is ong 8cm op 8 en bevindt zich op mijn linkerbovenarm. ik kijk er echt naar uit als ze volledig verdwenen is.Ik kom uit belgie en laat het doen bij een dermatoloog bepaalde stukjes zijn al 3 maal behandeld(eerste maal als wijze van proef ) en die zijn echt bijna verdwenen
hebben jullie het ook dat de huid er rond wit is valt wel erg op zeker in de zomer groetjes
voor de tweede keer geweest
pi_40391965
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef tiesteke het volgende:
hallo ik ben voor de 2de maal geweest en idd ik kijk er ook niet naar uit!!! doet toch wel pijn
mijn tattoo is ong 8cm op 8 en bevindt zich op mijn linkerbovenarm. ik kijk er echt naar uit als ze volledig verdwenen is.Ik kom uit belgie en laat het doen bij een dermatoloog bepaalde stukjes zijn al 3 maal behandeld(eerste maal als wijze van proef ) en die zijn echt bijna verdwenen
hebben jullie het ook dat de huid er rond wit is valt wel erg op zeker in de zomer groetjes
Dat gaat snel bij jou, ik ben nu 6 keer geweest en er zijn nog maar kleine stukjes die echt al weg zijn, op zich is de tatoeage al wel veel lichter natuurlijk. Rondom de tatoeage is mn huid gewoon zoals ie was, maar ik ga bewust ook niet in de zon zolang ik hiermee bezig ben. Heb je jaren later toch het beste resultaat mee.
pi_40393517
hallo samson,

ja miss ook omdat ik niet bij een proffesionele heb laten zetten was iemand die het deed na zijn uren
voordeel is naart schijnt dat de inkt vlugger weggaat maar nadeel dat de inkt niet overal even diep zit
ben er ook nog niet mee in de zon geweest en gebruik anders een sunblok
maar miss valt het nu ook op omdat de rest er rondom gebruind is
heb je een foto online staan?
voor de tweede keer geweest
pi_41592341
Zo, afgelopen weekend de 7e behandeling gehad. Ik moet zeggen dat ik het deze keer veel pijnlijker vond dan de andere keren. Weet niet precies hoe dat komt. Ik had wel wat meer van de vorige behandeling verwacht maar het lijkt erop dat deze behandeling weer meer resultaat gehad heeft.
Je moet wel een flinke dosis doorzettingsvermogen hebben want het duur allemaal best wel lang voordat je er uiteindelijk vanaf zal zijn.
Maar ja, voorlopig weer ff er vanaf gelukkig. Eind october maar voor de 8e behandeling. We houden de moed erin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')