Je bent gewoon sloomquote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Aha.
Ruim 16000, Kwaliteitspost,
met de "K" van kwaliteit, vandaar is het ook een kwaliteitspost
opzich wel logisch
Truste Arceequote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
Dit feestje ga ik denk ik niet meemaken.
Ik slaap vast al/nog dan.
Ga je slapen?quote:
Je hebt vast geen cijfers van het gemiddelde aantal posts per uur of per kwartier ofzo.Dus heoveel er gemiddeld tussen 01:00 en 02:00 wordt gepost, of wat de drukste tijd is.quote:
Slaap ze Sjembekquote:Op zondag 16 april 2006 01:25 schreef Arcee het volgende:
Is het bij jou alles rustig of gezeur met de buur?
Dat post dus niet zo snel als vroegahquote:Op zondag 16 april 2006 01:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb "thuis" alleen internet via een UMTS verbinding
umtsquote:Op zondag 16 april 2006 01:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb "thuis" alleen internet via een UMTS verbinding
Das toch net zoiets als WAP maar dan nieuwer ?quote:
Enigste vette plek van Centraal is de fucking Pizzahut. En en en en en de meetingpoint.quote:
Aha, 18 kb/squote:Op zondag 16 april 2006 01:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Das toch net zoiets als WAP maar dan nieuwer ?
quote:Op zondag 16 april 2006 01:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Enigste vette plek van Centraal is de fucking Pizzahut. En en en en en de meetingpoint.
Tering wat traag..quote:
Tuurlijk wel, zo gepiept.quote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
Dit feestje ga ik denk ik niet meemaken.
Ik slaap vast al/nog dan.
Das luxequote:Op zondag 16 april 2006 01:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Iets sneller dan inbel
1 gig datalimiet![]()
verwijder dan wat postsquote:
40+ dicht, maar nog wel mod?quote:
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man. Kenker. Je praat, maar je weet niet eens wats met jou. Je weet niet eens wats met mij, maar wats met jou, njou?quote:
Voorjekijkendoorlopenquote:Op zondag 16 april 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man. Kenker. Je praat, maar je weet niet eens wats met jou. Je weet niet eens wats met mij, maar wats met jou, njou?
Aha,quote:Op zondag 16 april 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man. Kenker. Je praat, maar je weet niet eens wats met jou. Je weet niet eens wats met mij, maar wats met jou, njou?
verder alles nog in ordequote:Op zondag 16 april 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 april 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |