abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36993459
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:28 schreef Smots het volgende:

[..]

Nèh. Ik hou wel van konijn, maar alleen levend.

Je plaatjes doen het niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36993484
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:32 schreef SHE het volgende:

[..]

dat is liefde

konijnen geven liefdesbeetjes voor het voeren..

als je konijn zachtjes bijt of met zijn snuit tegen je hand duwt, dan vind ie je lief en is blij dat je 'm voert.

Rocco heeft nog een vreemd aspect. Als hij bij me op de bank aan het chillen is, wil hij nog weleens naar boven kruipen en mijn gezicht aflikken

Don't ask
Wat lief!

En ach, zolang 'ie nog richtingsgevoel heeft...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:34:18 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36993493
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef mjb44 het volgende:
Kunnen die wel bij elkaar in?
De mijne?

Ik heb 1 man, 2 vrouwen

Ze lopen los door het huis ( ze hebben zelfs nog nooit in een hok gezeten )

en verder hebben ze een eigen kamer..daar staan hun spulletjes, hun toilet, voerbakken, speelgoed.
Als ik weg ben moeten ze daar blijven.

Ze zijn familie van elkaar en hebben eigenlijk nog nooit rottigheid uit gehaald bij elkaar...ze wassen elkaar , slapen bij elkaar, eten bij elkaar, knuffelen met elkaar
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:35:00 #29
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_36993510
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef SHE het volgende:
De mijne doen dat ook, en hebben daar maar 2 redenen voor:

1. Ze willen meer eten
2. Ze willen spelen

Met name Jenna heeft de neiging de hele tent af te breken als ze appel wil, of zin heeft om te kroelen.
Ik heb inmiddels verzwaarde bakken gekocht, maar ook deze vliegen door de hele kamer ( let wel, mijn ' nijntjes ' wegen elk zo'n 6 kg de stuk )

Ze zijn verbazingwekkend sterk
Dat meer eten kunnen ze op hun harige buik schrijven, want de één is al een beetje te dik en ze moet afvallen.
Dat willen spelen kan wel kloppen. We laten ze ook regelmatig door de kamer rondkeutelen, maar omdat we een houten vloer hebben is het niet zo makkelijk om een beetje vaart te maken.
Toen we in ons vorige huis nog tapijt hadden liggen vonden ze niets mooier dan snoeihard door de gang te rennen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_36993569
Un knijnedepressie in aantocht!
Of snijtandenpijn kan ook
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:38:05 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36993576
Ik heb ook houten vloerdelen...gekke is dat ik dat meer hoor van mensen dat hun konijnen de vloer lastig vinden.

Ik heb de mijne met 8 weken op de vloer geplempt en het ze lekker laten uitzoeken.
Nu, alledrie 6 maanden oud, rennen ze als een stel maniakken door het huis...heb nooit de indruk gehad dat ze ook maar enigzins last hebben van de vloer.

Wel komen er regelmatig fluffy slidings voorbij en wil er nog wel eens 1 door het huis vliegen..maar dat moeten ze zelf weten.

Ik zou hem gewoon vaker op de vloer zetten...ze wennen echt vanzelf.
Hun beenspieren zijn ongelofelijk sterk..en daarmee compenseren ze het feit dat ze harige voeten hebben en dus glijen
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:38:24 #32
10785 Smots
pi_36993582
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:32 schreef SHE het volgende:

[..]

dat is liefde

konijnen geven liefdesbeetjes voor het voeren..
Volgens mij is het geen liefde: de donkere probeert je echt te bijten (en hard). Hij heeft mijn vriendin al een paar keer echt goed te pakken gehad. Het zijn haar konijnen, dus zij kent ze ook langer
quote:
als je konijn zachtjes bijt of met zijn snuit tegen je hand duwt, dan vind ie je lief en is blij dat je 'm voert.
Ja, dat herken ik wel. Als ik mijn hand in haar kooi steek doet ze dat ook. Zo'n beetje met d'r kinnetje op je vinger wrijven.
quote:
Rocco heeft nog een vreemd aspect. Als hij bij me op de bank aan het chillen is, wil hij nog weleens naar boven kruipen en mijn gezicht aflikken

Don't ask
Ehm. Nee, dat doen de onze niet.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:40:08 #33
10785 Smots
pi_36993625
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Un knijnedepressie in aantocht!
Of snijtandenpijn kan ook
snijtandenpijn kan het niet zijn.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die beter voor haar beesten zorgt dan mijn vriendin.
Ze hoeven maar een keer moeilijk te kijken en ze belt de dierenarts al. (Bij wijze van...)
pi_36993641
Ik ben helegaar geen konijnenliefhebber (nou ja, toch wel, maar niet in de zin van met ze knuffelen) maar als ik dit lees... erg lief.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:41:48 #35
10785 Smots
pi_36993670
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:41:57 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36993673
Als hij echt hard bijt , is dat gewoon een kutgewoonte ( blijft overiegsn wel gewoon een typische konijnenmanier van aandacht vragen )

Dat is trouwens ook simpel af te leren...elke keer als het konijn neigt te bijten draai je hem met zijn gezicht naar een muur oid. Konijnen zijn echt vreselijk slim en zijn net als een hond of kat af te richten.

Als het konijn iets uit de hand neemt zonder te bijten, beloon je hem met een snoepje of stukje appel. Paar weken herhalen en klaar is klara.

Dat wrijven met de wang of kin, doen konijnen om hun geur af te geven aan je. Dat is een vorm van acceptatie.
Konijnen hebben klieren in hun wang, die hun eigen geur afscheidt.
Wrs zal je konijn dit ook doen als ze losloopt ( met haar snuit langs je meubels schurken )

De mijne doe het alledrie vol enthousiasme
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:42:47 #37
10785 Smots
pi_36993693
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben helegaar geen konijnenliefhebber (nou ja, toch wel, maar niet in de zin van met ze knuffelen) maar als ik dit lees... erg lief.
Ik was vroeger ook nooit wild van konijnen, maar het zijn gewoon heel erg leuke beestjes.
(alleen jammer dat ze geen scheet kunnen laten)
pi_36993711
quote:
Wat een leukerds! Vooral die eerste.
pi_36993741
Als ik dit lees wil ik ook een konijn. Stinken die beesten niet vreselijk in huis?
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:45:14 #40
10785 Smots
pi_36993753
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef mjb44 het volgende:
Als ik dit lees wil ik ook een konijn. Stinken die beesten niet vreselijk in huis?
Eh?
Nee hoor, ik stink zelf harder.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:45:56 #41
10785 Smots
pi_36993771
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Wat een leukerds! Vooral die eerste.
Dat is de vrolijke. Die is ook het ondeugendst.
pi_36993782
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik was vroeger ook nooit wild van konijnen, maar het zijn gewoon heel erg leuke beestjes.
(alleen jammer dat ze geen scheet kunnen laten)
Kunnen ze dat echt niet? Ja je kan mij alles wijsmaken.
Katten wel, en stin-ken! Dus wees maar blij...
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:48:54 #43
10785 Smots
pi_36993838
Nee, konijnen kunnen echt geen scheet laten.
Ik vind dat zelf wel jammer, want dan kun ik dus nooit de konijnen de schuld geven als ik zelf uit mijn naad heb zitten kuchen.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:50:19 #44
10785 Smots
pi_36993869
ik heb nog wel een rare foto van de blije. moment
pi_36993874
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Smots het volgende:
Nee, konijnen kunnen echt geen scheet laten.
Ik vind dat zelf wel jammer, want dan kun ik dus nooit de konijnen de schuld geven als ik zelf uit mijn naad heb zitten kuchen.
Als een van ons hier een scheet laat roepen we ook: Gijssie toch!

Dus ik voel je.
pi_36993879
hangt ervan af of je gasten het weten
x
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:51:40 #47
10785 Smots
pi_36993903
pi_36993945
Jezus Christus, wat een interessant verhaal.
"Power is the ultimate aphrodisiac."
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:53:40 #49
10785 Smots
pi_36993956
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Economist het volgende:
Jezus Christus, wat een interessant verhaal.
Ja goed hè!
pi_36993961
Whaahahaha!

Die tandjes, helemaal geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')