quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Nèh. Ik hou wel van konijn, maar alleen levend.
Wat lief!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:32 schreef SHE het volgende:
[..]
dat is liefde
konijnen geven liefdesbeetjes voor het voeren..
als je konijn zachtjes bijt of met zijn snuit tegen je hand duwt, dan vind ie je lief en is blij dat je 'm voert.
Rocco heeft nog een vreemd aspect. Als hij bij me op de bank aan het chillen is, wil hij nog weleens naar boven kruipen en mijn gezicht aflikken
Don't ask
De mijne?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef mjb44 het volgende:
Kunnen die wel bij elkaar in?
Dat meer eten kunnen ze op hun harige buik schrijven, want de één is al een beetje te dik en ze moet afvallen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef SHE het volgende:
De mijne doen dat ook, en hebben daar maar 2 redenen voor:
1. Ze willen meer eten
2. Ze willen spelen
Met name Jenna heeft de neiging de hele tent af te breken als ze appel wil, of zin heeft om te kroelen.
Ik heb inmiddels verzwaarde bakken gekocht, maar ook deze vliegen door de hele kamer ( let wel, mijn ' nijntjes ' wegen elk zo'n 6 kg de stuk )
Ze zijn verbazingwekkend sterk
Volgens mij is het geen liefde: de donkere probeert je echt te bijten (en hard). Hij heeft mijn vriendin al een paar keer echt goed te pakken gehad. Het zijn haar konijnen, dus zij kent ze ook langerquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:32 schreef SHE het volgende:
[..]
dat is liefde
konijnen geven liefdesbeetjes voor het voeren..
Ja, dat herken ik wel. Als ik mijn hand in haar kooi steek doet ze dat ook. Zo'n beetje met d'r kinnetje op je vinger wrijven.quote:als je konijn zachtjes bijt of met zijn snuit tegen je hand duwt, dan vind ie je lief en is blij dat je 'm voert.
Ehm. Nee, dat doen de onze niet.quote:Rocco heeft nog een vreemd aspect. Als hij bij me op de bank aan het chillen is, wil hij nog weleens naar boven kruipen en mijn gezicht aflikken
Don't ask
snijtandenpijn kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Un knijnedepressie in aantocht!
Of snijtandenpijn kan ook
zo wel?quote:
Ik was vroeger ook nooit wild van konijnen, maar het zijn gewoon heel erg leuke beestjes.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben helegaar geen konijnenliefhebber (nou ja, toch wel, maar niet in de zin van met ze knuffelen) maar als ik dit lees... erg lief.![]()
Wat een leukerds! Vooral die eerste.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:41 schreef Smots het volgende:
[..]
zo wel?
http://picserver.student.utwente.nl/v/0KETSKB7567G
http://picserver.student.utwente.nl/v/3FER765Y3446
Eh?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef mjb44 het volgende:
Als ik dit lees wil ik ook een konijn. Stinken die beesten niet vreselijk in huis?
Dat is de vrolijke. Die is ook het ondeugendst.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een leukerds! Vooral die eerste.
Kunnen ze dat echt niet? Ja je kan mij alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook nooit wild van konijnen, maar het zijn gewoon heel erg leuke beestjes.
(alleen jammer dat ze geen scheet kunnen laten)
Als een van ons hier een scheet laat roepen we ook: Gijssie toch!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Smots het volgende:
Nee, konijnen kunnen echt geen scheet laten.
Ik vind dat zelf wel jammer, want dan kun ik dus nooit de konijnen de schuld geven als ik zelf uit mijn naad heb zitten kuchen.
Ja goed hè!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Economist het volgende:
Jezus Christus, wat een interessant verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |