Bullshit..quote:Op zondag 16 april 2006 02:28 schreef crrrN het volgende:
Dat album is het slechtste wat ik ooit gehoord heb.
Ik kan hier niets aan toevoegen. Ben het er helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 april 2006 02:28 schreef crrrN het volgende:
Dat album is het slechtste wat ik ooit gehoord heb. Echt jammer, Delonge had zo'n schitterende beloftes gemaakt.
ja dit is echt poppunk/emo en het is ook heel erg easy listening, gewoon lekkere achtergrond muziek vind ik hetquote:Op maandag 17 april 2006 13:43 schreef Marcel_V het volgende:
Het is wel heel anders, beetje meer pop dan punk volgens mij?
Het laatste album van blink vond ik in het begin ook niet super, maar nadat ik hem vaker had gehoort word het tog wel weer egt goed:) En nu heb ik dat wel veel minder, was eigenlijk al in 1 x goed met angels and airwaves album ...
En wat vinden jullie eigenlijk van plus-44, de nieuw band van mark hoppus en travis barker (bassist en drummer van blink182) ??
3 Bands? Nee 1tje nog maarquote:Op donderdag 20 april 2006 21:19 schreef unstoppablemark het volgende:
Wist niet eens dat deze band bestond. maar eens wat nummers proberen dan
Dus tom delonge heeft 3 bands tegelijk![]()
anyway tom rules
Jah daar hoopte ik eigenlijk ook op, maar tis nog nooit egt gezecht volgens mij dat blink over is... Maar wel dat ze ruzie hebben, en dat angels and airwaves nu 'het' project is voor tom, en hem vervangen is denk ook niet mogelijkquote:Op donderdag 20 april 2006 21:23 schreef unstoppablemark het volgende:
ik dacht een keer gelezen te hebben dat blink 182 een tijdelijk pauze heeft voor familie enzo.
zou enorm jammer zijn als ze niet weer terug komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |