quote:Op zondag 16 april 2006 09:21 schreef PeRi het volgende:
Stomme Snakey.
quote:Op zondag 16 april 2006 09:38 schreef PeRi het volgende:
geen slecht woord over hem.
Kun je wel mooi je eitjes verven.quote:Op zondag 16 april 2006 11:51 schreef MissBliss het volgende:
Geen paasontbijt hier, mn ouders witten het plafond
En ik ben toch weer zo lusteloos als het maar kan
Waar is Bartho Braat??quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Als vrouwen naar mooie mannen kijken (als Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Johnny Depp, Dizer, enzovoorts)....
vooral dat laatste is heel geloofwaardigquote:Op zondag 16 april 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb vandaag al 1 goede daad gedaan, ik heb een icon voor Haaibaaike gemaakt, en ze was er erg blij mee.
Echt waarquote:Op zondag 16 april 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
vooral dat laatste is heel geloofwaardig
Ik had het slotje eigenlijk al veel eerder verwacht, zo'n 10 minuten nadat ik het geopend hadquote:ik vond 't trouwens wel terecht dat 't topic dicht is
Wat een welkomquote:Op zondag 16 april 2006 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
!
goed werkquote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef Svensational het volgende:
Echt waar! Mooi! Weer de Leeuw deel 8
't idee was leuk, maar op een gegeven stonden er steeds minder quotes en werd er steeds meer óver haar gepraat.... en dat uitdagen werd uiteindelijk ook 'n beetje lullig...quote:Ik had het slotje eigenlijk al veel eerder verwacht, zo'n 10 minuten nadat ik het geopend had. Maar Bupatih lag weer eens te slapen.
.
Ik ben bij Isobel & Cardigans geweest. Echt superquote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was je nou nog naar Motel Mozaique geweest?
Ah tof! Ik had zo graag willen gaan ,maar het kon niet.quote:Op zondag 16 april 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bij Isobel & Cardigans geweest. Echt super.
Waarom kon je niet! Dan had je met mij meegekund! Ik was allenigquote:Op zondag 16 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah tof! Ik had zo graag willen gaan ,maar het kon niet.
CocoRosie, Jenny Jewis, Isobel, Be Your Own PET, Cardigans, Vashti Bunyan, Emiliana Torrini, allemaaal zo tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |