Hoe weet jij dat ze knap is?quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
't Is zo ontroerend. AR, ik merk dat je echt heel veel van haar houdt.
Ze is trouwens ook heel erg knap!
Wanneer komt ze definitief naar Nederland?
Ik zou dat ook makkelijk kunnen. Het zou zelfs geen probleem zijn als ik mijn moeder een jaar niet zou zien, alleen omdat ik geen tijd en zin heb om langs te gaan. Ze belt ook alleen maar om te vragen of ik een keer thuiskom als ze wat van me moet.quote:Op zondag 16 april 2006 20:38 schreef Bosbeetle het volgende:
80 % van de mensen die ik hier op mn werk tegenkom zijn al meerdere jaren bij hun familie weg. Ik denk dat ik het ook wel zou kunnen. Tegenwoordig zijn er best veel communicatie middelen.
Doet me denken aan vroeger... toen een goede vriendin nog vlakbij me woonde. We waren sleutelkinderen. Als onze moeders weer eens niet thuis waren, gingen we bij elkaar spelen en klagen over onze moedersquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Communicatiemiddelen zijn geen vervanging als je uit een dorp komt. Elke dag bij opa en oma lunchen, de ene avond bij die oom en tante eten, de andere avond bij de andere (en ik heb er 15 paar), elke dag paardrijden bij boer Ploeg, elke dag samen met je leeftijdsgenootjes naar de dichtstbijzijnde school 14 km verderop fietsen. Ik vind het heerlijk om meer privacy te hebben, vaker alleen te zijn, maar jee, wat mis ik het om gewoon even de straat uit te lopen en aan tafel te kunnen schuiven.
Ze vind het een verschrikkelijke foto's trouwens.., maar ik vind 'm zo leukquote:Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan jij ook weten als je even *klik* doet op zijn fototoestelletje.
Oh, ik wel. Mijn vrienden en stad achterlaten zou ik veel meer moeite mee hebben (weet niet of ik dat zou kunnen), maar zonder familie moet ik het best redden (die zie ik in NL ook maar eens in de 2 maanden (op m'n oma na dan) en hier in Ierland nog minder).quote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar je familie achter laten moet ook best moeilijk zijn zeg. Ik zou het niet kunnen.
Ik had ook niet in het dorp willen blijven wonen, en het was allemaal toch wel veranderd. Opa en oma zijn dood, ooms/tantes/neefjes/nichtjes verhuizen, leeftijdsgenootjes worden volwassen en raken gepreoccupeerd door hun eigen gezinnetjes. En de paardrijdvereniging is opgeheven. Boer Ploeg woont nog op dezelfde plek, en ik krijg elke Kerst een kaartje.quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Dat mis ik wel een beetje, maar sowieso zou ik nu niet meer op straat spelen![]()
Het is reeds volbracht, hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dorst.
(Dat was een mooie Do2-imitatie hè?)
Weer zo'n zeikerd.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Wat een vervelend onderwerp.
Harskamp, de Veluwe.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Claudia, ik dacht dat je uit Groningen kwam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |