Ik heb geen vakantie plannen van de zomer, ik hou mijn vakantie over een weekje of 2. Leuk in week in manhatten met mn vriendin.quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen zonder vakantieplannen voor deze zomer? Ik ben een beetje plannen aan het bedenken, maar heb geen zin om weer alleen te gaan.
Is de trein niet ontzettend duur ?quote:Op zondag 16 april 2006 18:56 schreef DaMart het volgende:
Ik wil het iets dichter bij huis zoeken... vond vorig jaar mijn treinreis naar en door Zwitserland geweldig, en wil weer zoiets doen. Dit keer richting Oostenrijk denk ik.
Veel werken, want geen stufi meer vanaf september, en ik moet ook m'n Ierlandkosten terugverdienen. En verder iig een weekje Sziget met een vriendin.quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen zonder vakantieplannen voor deze zomer? Ik ben een beetje plannen aan het bedenken, maar heb geen zin om weer alleen te gaan.
1. Lolitaquote:Op zondag 16 april 2006 16:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wat is films 5??
En welke films waren 1, 2 en 3??
Waarom gaan jullie in Nederland wonen?quote:Op zondag 16 april 2006 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ga 3 weken naar Rio de Janeiro, naar m'n
Ik hou van Brabantquote:Op zondag 16 april 2006 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie in Nederland wonen?
haar familie....quote:Op zondag 16 april 2006 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft zij dan in Rio?
nee, aan het einde van dit jaar is ze klaar met haar opleiding. En ze wil graag een masteropleiding doen in haar richting, en die hebben ze sowieso al niet in Braziliëquote:Op zondag 16 april 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar geen baan of opleiding?
Ik durfde het niet eens te vragen Isa....quote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar je familie achter laten moet ook best moeilijk zijn zeg. Ik zou het niet kunnen.
Szigetquote:Op zondag 16 april 2006 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Veel werken, want geen stufi meer vanaf september, en ik moet ook m'n Ierlandkosten terugverdienen. En verder iig een weekje Sziget met een vriendin.
Begin volgend haar als het goed is.quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
't Is zo ontroerend. AR, ik merk dat je echt heel veel van haar houdt.
Ze is trouwens ook heel erg knap!
Wanneer komt ze definitief naar Nederland?
Ja, dat vind ik ook nog steeds wel moeilijk. Ik kom uit een dorp en ik zat elke dag bij m'n familie. Toen ik ging studeren, ben ik naar Amsterdam gegaan, waar ik helemaal niemand kende. En daar zit je dan.quote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar je familie achter laten moet ook best moeilijk zijn zeg. Ik zou het niet kunnen.
Ik denk ook dat de enige juiste wijze is dat ze er zelf over zou beginnen. Zoiets kan je namelijk niet van een ander vragen. Maar ze heeft het voor jou over, dat is toch ongelofelijk lief?quote:Op zondag 16 april 2006 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik durfde het niet eens te vragen Isa....
Ik weet ook niet of ik het ooit had durfen vragen als ze er niet zelf mee gekomen was..
Ik herken het, Claudia. Ik wilde altijd minstens een jaar mee met Artsen Zonder Grenzen na mijn studie en nu niet meer. De reden is dat mijn moeder plots ernstig gehandicapt is geworden en ik ben nu zo belangrijk in haar leven...ze zou echt heel erg verdrietig worden als ik maandenlang weg zou blijven. En ik kan het niet over mijn hart halen om haar heel lang niet te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat vind ik ook nog steeds wel moeilijk. Ik kom uit een dorp en ik zat elke dag bij m'n familie. Toen ik ging studeren, ben ik naar Amsterdam gegaan, waar ik helemaal niemand kende. En daar zit je dan.
En mijn familie woont maar een paar uur met het OV reizen van me vandaan.![]()
Het is meer dan lief Isaquote:Op zondag 16 april 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de enige juiste wijze is dat ze er zelf over zou beginnen. Zoiets kan je namelijk niet van een ander vragen. Maar ze heeft het voor jou over, dat is toch ongelofelijk lief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |