Ik denk dat hij ondanks dat een stuk gelukkiger en vrolijker in het leven staat dan hij op het podium laat zien..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erm een actSinds wanneer is je ouders verliezen aan kanker en je zus en beste vriend aan zelfmoord een act. Ik denk dat dat best invloed op iemand heeft.
Nouja in zijn liedjes laat hij ook wel positieve kanten zien. Achja boeit me niet ik vind dat melancholische wel leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ondanks dat een stuk gelukkiger en vrolijker in het leven staat dan hij op het podium laat zien..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja in zijn liedjes laat hij ook wel positieve kanten zien. Achja boeit me niet ik vind dat melancholische wel leuk.
Goed mogelijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mijn schilderijen zijn ook niet vrolijk, en zullen ze ook nooit worden...
Maar ik ben een stille genieter, en ik verdenk Mr E daar ook van
Wat ?? Heel veel mensen kennen ze..quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven, aangezien niet veel mensen ze kennen..
Ja, ik ook. En toen zag ik BB ook, terloops.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Eels heb ik vorig jaar nog gezien in vredenburg, erg okay.
Ja, omdat Q. je naam zat te roepenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En toen zag ik BB ook, terloops.
quote:Op zondag 16 april 2006 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of en hoe ik aan mijn vriendinnen duidelijk heb gemaakt waar ik jullie van kende.
Ohja die teaser voor de DVDquote:Op zondag 16 april 2006 01:55 schreef broer het volgende:
E getuigde van een groot, héél groot gevoel voor humor door de 'teaser' die voor het concert werd gedraaid. (Ik moest daar erg om lachen en zou het ook graag ergens downloaden kopen.)
Maar stiekem is een groot gevoel voor humor alleen maar een getuigenis van een diep-droeve geest, geloof ik.
Nietus.quote:Op zondag 16 april 2006 02:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz..
Jazeker.quote:Op zondag 16 april 2006 03:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, jij zit in Amerika, is het niet?
Nou, graag! Anders heb ik de vraag tot twee keer toe voor niets gesteld, nietwaar?quote:Op zondag 16 april 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moet ik ook nog antwoorden? Of doet het antwoord er verder niet toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |