Ja, heel vervelend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.brimstig.nl/in(...)an-de-regenboog.html
sorry IR dat ik jullie log spam
Ohja ik ben fan dusquote:
Wat moet je nu nog met de rest van je leven aan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Het antwoord op de vraag die me al mijn hele leven bezig houdt.
Nu kan ik gaan genieten van het leven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat moet je nu nog met de rest van je leven aan?![]()
Afgaande op zijn sig, weet hij dat nog nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat moet je nu nog met de rest van je leven aan?![]()
Jouw sig insinueert best wel dat jij een vrouw bentquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Afgaande op zijn sig, weet hij dat nog niet
Vlak voordat ik dat las, keek ik naar de wasmand met was die nog opgevouwen moet wordenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw sig insinueert best wel dat jij een vrouw bent.
Zie ondertitel, verdwaald tot de dood, en mn sig is wel positief !quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Sigs, ondertitels en zelfs mensen moeten af en toe met een korreltje zout genomen worden.
Dus jij twijfelt eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Sigs, ondertitels en zelfs mensen moeten af en toe met een korreltje zout genomen worden.
Hé, ik zei een korreltje zout, niet een heel zoutvaatjequote:
Ik overdrijf heel graagquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, ik zei een korreltje zout, niet een heel zoutvaatje.
Ja, tis een rotvraag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor muziek beluister je graag, AR?
Vind je dat ook zo'n rotvraag, net als ik?![]()
Overdrijf je dit ookquote:
Gerard ken ik wel, maar ik luister het nooitquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, tis een rotvraag.
Nou ja, iig Bowie, Eels en Pulp
en stiekem luister ik naar Kid Rock op bepaalde momenten.. Maar volgens Do2 groei ik daar nog wel overheen![]()
Maar ook Gerard van Maasakkers vind ik mooi...ken je die???
En de rest van de muziek is redelijk divers volgens mij....
Eigenlijk welquote:
Dat je hem kent vervuld mijn hart al met vreugdequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gerard ken ik wel, maar ik luister het nooit.
you want to live like common people, common people like mequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, tis een rotvraag.
Nou ja, iig Bowie, Eels en Pulp
en stiekem luister ik naar Kid Rock op bepaalde momenten.. Maar volgens Do2 groei ik daar nog wel overheen![]()
Maar ook Gerard van Maasakkers vind ik mooi...ken je die???
En de rest van de muziek is redelijk divers volgens mij....
Bowie is iddquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
you want to live like common people, common people like me
Je bent volgens mij gewoon onvolwassen als je probeert om volwassen te doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bowie is idd![]()
![]()
En na m'n verhuizing ga ik gewoon weer posters van hem ophangen. Kan mij niet schelen dat anderen 'poster ophangen' onvolwassen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |