quote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk bekennen Erik dat ik probeer zo min mogelijk in Eindhoven te komen omdat ik het zo'n lelijke onplezierige kut stad vind???![]()
Gelukkig compenseer ik als Noord-Hollander het overschot aan Brabo's hier...quote:Op zondag 16 april 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
Waarom zijn er zoveel Brabanders in TTK ?
Is dat omdat het hier altijd zo gezellig is?![]()
In Eindhoven bedoel je???quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ok, duidelijk. Vind je dan niks mooi of leuk, of fijn om te zijn?
Hoe gezellig zou het zijn als jij er niet was DaMart...quote:Op zondag 16 april 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer ik als Noord-Hollander het overschot aan Brabo's hier...
quote:Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
Ik vat het als een niet-retorische vraag op AR... en het antwoord luidt natuurlijk dat er hier dan geen ene moer te beleven viel!
En zo is hetquote:Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in Oss geweest.
Waar heb je die informatie vandaan? Want dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want Erik is de enige die al zeker gaat BBQ'en, toch
Van Oss is ook niet veel historie meer overquote:Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vooral jammer van Eindhoven dat het zo weinig historie meer heeft. Het is zo goed als helemaal platgebombardeerd (het centrum dan) en nu is het vooral na-oorlogse bouw.
Dat hebben wij gisteren in jouw afwezigheid unaniem besloten, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 16 april 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan? Want dan weet je meer dan ik.
Ja, als je uit Den Bosch komt dan is het natuurlijk levensgevaarlijk om te zeggen dat Oss gezellig isquote:Op zondag 16 april 2006 22:53 schreef LXIV het volgende:
De gezelligste steden van Noord-Brabant (i.m.o.)
1: 's Hertogenbosch
2: Breda
3: Bergen op Zoom
De drie minst gezellige steden
1: Helmond
2: Oss
3: Eindhoven
Ja, en LXIV zorgt voor het vuur, en Do2 gaat doppen lichtenquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben wij gisteren in jouw afwezigheid unaniem besloten, wist je dat nog niet?
Ik ga even teruglezen, wie weet wat voor onzin er nog meer geconcludeerd is...quote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben wij gisteren in jouw afwezigheid unaniem besloten, wist je dat nog niet?
En als het uitkomt in mijn agenda, dan ga ik A2 racer nadoen, en neem ik de voltallige KLPD mee naar de BBQ.quote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, en LXIV zorgt voor het vuur, en Do2 gaat doppen lichten
Ik heb mijn auto een tijdje terug in Amsterdam geparkeerd, terwijl er een Feyenoord attribuut inhing... vreemd genoeg vond ik de auto geheel in tact terugquote:Op zondag 16 april 2006 22:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, LXIV, als je naar de bbq komt, haal je dan ff je FC Den Bosch vlaggetje uit je auto, anders wordt ie gesloopt
quote:Op zondag 16 april 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto een tijdje terug in Amsterdam geparkeerd, terwijl er een Feyenoord attribuut inhing... vreemd genoeg vond ik de auto geheel in tact terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |