en zo iemand anders met de problemen opzadelen, lijkt me geen goed plan. En als je een eerlijke oproep doet zal je waarschijnlijk nul reacties krijgen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef insanergy het volgende:
Sorry hoor, maar als je al 15 kittens heb en daar nu pas over gaat nadenken, ben je absoluut niet goed bezig.
Al die kittens hebben verzorging/vaccinatie/ontworming nodig wat waarschijnlijk duurder is dan die 60 E.
Misschien toch maar een briefje in de locale supermarken ophangen?
Of gewoon 2 poezen of 2 katers nemen. Ze woond in een flat dus die beesten komen toch niet op straat. Maar zij is dom geweest door een poes en kater (broer en zus) te nemen.quote:
2 van de kittens is ze wel al kwijt (2 poesjes). De naaste buurvrouw van mijn moeder neemt ze in huis. Maar ze laat ze wel helemaal onderzoeken door de dierenarts want ze weet dat het incest kittens zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:19 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
en zo iemand anders met de problemen opzadelen, lijkt me geen goed plan. En als je een eerlijke oproep doet zal je waarschijnlijk nul reacties krijgen.
Nee ze heeft ze niet laten helpen, dat is haar fout geweest. Broer en zus heeft er geen kont mee te maken. Verder kan je ook naar de dierenarts als je ziet dat je kat drachtig is, kunnen ze prima wat aandoen. Maarja als je dat niet doet, moet je op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:19 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Of gewoon 2 poezen of 2 katers nemen. Ze woond in een flat dus die beesten komen toch niet op straat. Maar zij is dom geweest door een poes en kater (broer en zus) te nemen.
Zij is op zoek naar een adres/opvang waar ze de kittens gratis of tegen weinig geld naartoe kan brengen. Vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Die vrouw getuigt niet bepaald van dierenliefde als je het mij vraagt
Bovendien wat wil je met dit topic, alle tips uitprinten en naar die vrouw toebrengen?
Dat een nestje verpest wordt als het kruisingen zijn tussen een ras kat met een "gewone" kat ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef moi_vietje het volgende:
ik had ze toch laten helpen . heb ik bij mijn kater ook gedaan omdat erbij ons een niet gesteraliseerde poes rond liep. hoe erg incest bij katten is weet ik niet. ik weet wel dat wanneer je een ras kat met een andere kat kruist het nestje verpest en het daarop volgende nestje ook. qua zuiverheid dan. gewoon die volwassen katten laten helpen. en voor de rest een advertentie plaatsen
Dat zijn vast erg leuke en mooie kittens, daar moet toch wel een liefhebber voor te vinden zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef Alieda1984 het volgende:
Die vrouw bij m`n moeder uit de straat heeft katten waar siamees bloed in zit en katten die wat half langharig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |