abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36979118
Gisteren hebben we bij mijn vrouw een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. We zitten nu in haar ovulatieperiode en ze is zelfs licht ongesteld geweest; vandaar dat we toen maar geen test hadden gedaan. Ze kreeg alleen al wel steeds meer last van haar borsten, vandaar dat we tóch maar hebben getest. We zitten dus minimaal op 6 weken maar haar vorige menstruatie was ook heel licht - kan dus ook nog 10 weken zijn.

Alleen - ze heeft al een dag of 4 licht bloedverlies, meestal helder, soms wat bruin. Hoeveelheden zijn minder dan licht ongesteld. Ze heeft geen last van krampen etc.

Bij de zwangerschap van de eerste had ze ook een dag wat bloedverlies.

Na de paasdagen toch maar even naar de huisarts.. maar toch tot die tijd: Wie heeft hier ervaring mee? Hoe kunnen we inschatten of het een miskraam is of een bloeding om andere reden? En kan zon bloeding inderdaad n paar dagen duren ?
(kunnen we misschien wat rustiger de paasdagen in :-) )

grtjs
robert & mariska
= Het leven is als een neus - je moet eruit halen wat erin zit =
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:31:56 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36979191
Bloedverlies tijdens de zwangerschap

Een topic met heel veel ervaringen.

Zoals je kunt lezen komt het heel veel voor en er is echt niets van te zeggen of het wel of niet fout gaat. Als het echt hevig is en krampen erbij dat is dat 99% van de gevallen niet goed.

Heel veel sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36979211
dank je wel :-) Ben ook (beetje laat) aan het zoeken geslagen en zie al hele verhalen voorbij komen. Toch; reacties natuurlijk nog welkom.
= Het leven is als een neus - je moet eruit halen wat erin zit =
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:42:08 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36979394
Het lijkt me makkelijker trouwens om ook gewoon weer in dat topic verder te gaan.
Mocht de vraag over een paar maanden weer voorbij komen, dan kan diegene ook gewoon alles in een topic nalezen ipv versnipperd.

gooi ik hier een slotje op

en dit had ik eigenlijk wel meteen kunnen doen, maar ik ben niet helemaal wakker geloof ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')