Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb hem al:
1. in de lava geduwd
2. verzopen
3. van een berg af gegooid
4. gebruikt om m'n marksman skill te verhogen
5. in een dungeon achter gelaten
en ik zoek nog meer creatieve manieren.
het kreng respawned toch op de meest vage plekken weer

Same..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...

Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef Retuobak het volgende:
Niet met een NL account nee H.Flick.

Ik vond het in het begin wel handig dat ie die toorts droeg en nu reageer ik af en toe m'n frustraties af op die DBZ-fan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...

quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]

Volgens mij is de daedra prince in TES IV gewoon Mehrunes Dagon, en heeft elk deel een andere prince.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef vimperio het volgende:
Weet iemand nou wat die daedra goden zijn ? volgens mij zie je ze ook als beelden in the imperial city staan ... ik wil wat meer weten over die daedra![]()

quote:April 17, 2006 - Bethesda has announced new content available for download for The Elder Scrolls IV: Oblivion. Named Orrery, the download consists of a new area, new quests, new items, and involves rebuilding the Mages Guild Inner Sanctum. All this for 150pts: less than the cost of horse armor. The Orerry download is available now on Xbox Live Marketplace, and will be available soon for PC. For more info, check out the Oblivion download site.

Speel Morrowind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef vimperio het volgende:
Weet iemand nou wat die daedra goden zijn ? volgens mij zie je ze ook als beelden in the imperial city staan ... ik wil wat meer weten over die daedra![]()

Vengeance!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:46 schreef KingLysandus het volgende:
Wie van jullie heeft Daggerfall gespeeld? Ik ga hem zo weer spelen.Oblivion kon bijna aan DF tippen.
![]()

Ik vind eigenlijk dat iedereen die Oblivion leuk vind verplicht Daggerfall moet spelen. Veel uitgebreider.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vengeance!![]()
Toen ik klein was, snapte ik nooit waarom die spoken 'ventjes' schreeuwden![]()
Wat een cool spel was Daggerfall, HALT HALT!
Maar zoveel bugs

Het meelevelen haalt heel het nut van levelen onderuit. Ik wil als ik een rpg speel het gevoel hebben dat ik sterker wordt en dat er daardoor meer mogelijkheden ontstaan. In andere RPG's ben ik helemaal in mijn nopjes als ik eindelijk een gebied in kan waar ik in het begin in 3 seconden werd afgeslacht. Dat is de pest van Oblivion, je kan meteen overal naar toe (wat is dat überhaupt voor een onzin?!?! Ik wil exploren en daarvoor beloond worden!!) en je hebt niet het gevoel dat je sterker wordt, eerder zwakker...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb nog even zitten nadenken over het feit dat mensen het meelevelen niet cool vinden. Ben ik dan de enige die het wel cool vind. De enige manier om dat eruit te halen is om het spel veel minder lineair te maken. Oblivion is zo open dat ze wel moeten. Elke keer zit de moeilijkheidsgraad per dungeon of Oblivion portal net zoals ik het wil.... dat is toch heerlijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |