Volgens mij bedoelt TS toch echt dat meisje met die vader met die hersentumor. Toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:51 schreef Zpottr het volgende:
"Meisje"? Hoe oud is de TS?
Als ik het me goed herinner van De Wereld Draait Door hebben we het toch over een vrouw van tussen de 50 en de 60Maar ontroerend stukje inderdaad.
ja heel mooi stukje...quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS toch echt dat meisje met die vader met die hersentumor. Toch?
Mooi stukje idd
Aah, OK. Bij DWDD lieten ze alleen een mevrouw zien die speelde op de viool die een meneer had gebouwd. En die hielden het ook niet droogquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS toch echt dat meisje met die vader met die hersentumor. Toch?
Mooi stukje idd
Ik dacht eerst: "Ach, die meneer is zo ontroerd en sprakeloos dat hij geeneens een arm om z'n dochter heen kan slaan of haar bij haar arm kan pakken. Zo heeft hij het te pakken."quote:
dat was me nog helemaal niet opgevallen, nu welquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:27 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: "Ach, die meneer is zo ontroerd en sprakeloos dat hij geeneens een arm om z'n dochter heen kan slaan of haar bij haar arm kan pakken. Zo heeft hij het te pakken."
Tot dat ik zag hoe hij applaudiseerde ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |