hahahahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat gta meer missies heeft zegt niets, bij gta is het missies doen en een beetje doelloos rondrijden , je kunt zowat niets doen. hier kun je nog als je wilt coke dealen , side missies doen etc.
dat die je niet via de straat maar via distrubutiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar verdien je geen 20 miljoen mee binnen een halfuur
Je hebt naar alle waarschijnlijkheid een defecte geheugen module. Trust me.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:31 schreef Even het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel leuk, graphics wat minder maja gameplay boven graphicsNiet dat ik veel gameplay mee heb gemaakt want mn comp is naar de comp hemel gegaan.. Of hij is aan het hemelen... Hij gaat steeds uit, dan weer fysieke geheugendump
Moet em laten maken en dan kan ik ook Scarface spelen
![]()
Heb je de film niet gezien ofzo? Dan is het begin niet debiel hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb het net heel even gespeeld. Het begin is eigelijk fucking debiel en snap dat ook niet helemaal . Ben net pas begonnen eigelijk. Naar die discotheek geweest en nu moet ik een andere dude opzoeken. Kijk morgen wel eventjes weer
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je de film niet gezien ofzo? Dan is het begin niet debiel hoor.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is het begin dan alleen maar debieler
tering. hoeveel speeltijd heb jij eral opzitten??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Hari-Bo het volgende:
Ben nu lvl 6![]()
En bezig met South Beach te veroveren![]()
mooi tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik heb de film wel gezien en dan gaat hij dood en is het begin dus als nog niet goed. Daarbij vind ik van hoe de rest van het spel in elkaar zit, het begin echt vreemd:S je begint met een of andere schiet campagne al rennend naar je auto 40k mannetjes dood schieten en dan begint t
lol heb pas 6 uur gespeeld en south beach is al zowat gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:48 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
tering. hoeveel speeltijd heb jij eral opzitten??
Gewoon doorrijdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef Snake_NL het volgende:
had een vraag zit nu bij een eiland met de sandman geloof ik maar als ik daar een beetje over de weg rij komen auto's achter me aan die me kapot willen hebben.
Ik had dat ook al zonder gang heat :S Nu heb ik wel wat gang heat want ik moest terug knallen.
Weet iemand hoe dit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |