Nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
Jij zegt een port, dus dan denk ik dus hieraan.
mijn excuusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee.
http://www.youtube.com/watch?v=zRkZqdr3AWY
Heb niet echt een probleem met die auto's, volgens mij kun je niet rijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef CosmoNut het volgende:
Kep net een klein deel van downtown maar ik vind het echt rete irritant dat de autos echt moeilijk sturen is..
idd, het is ff wennen maar met de handrem kom je overal volgasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb niet echt een probleem met die auto's, volgens mij kun je niet rijden
Succesvol drugsdeals doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:59 schreef X-qlusive. het volgende:
makkelijkste manier om van je 'gang heat' af te komen zonder er voor te betalen ? en waar ?
Ik vind persoonlijk dat ik wel goed kan rijden, maar met vol gas en het overmatig gebruik van de B-knop kom ik er wel doorheen maar ik bedoel eigenlijk meer dat die auto's geen korte bocht kan maken zonder gebruik van de handrem...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb niet echt een probleem met die auto's, volgens mij kun je niet rijden
ja wie rijdt er dan ook rond in die trucksquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:02 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat ik wel goed kan rijden, maar met vol gas en het overmatig gebruik van de B-knop kom ik er wel doorheen maar ik bedoel eigenlijk meer dat die auto's geen korte bocht kan maken zonder gebruik van de handrem...
dat doe ik... die kleine zwarte auto (die je kan kopen na die je gekregen heb.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ja wie rijdt er dan ook rond in die trucksrij in je eigen bakken
![]()
Aan welke eisen moet je voldoen als je island suppliers wilt hebben?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef xminator het volgende:
voor 250.000 30kg coke gekregen, verkocht voor rond de 18 miljoen. Geld verdienen word steeds makkelijker, exotics worden duurder
.
Maar Scarface owned echt. Ik heb nu denk wel langer aan de missie's gezeten dan dat ik dat bij gta deed.
level 4 + 100 % downtown ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Aan welke eisen moet je voldoen als je island suppliers wilt hebben?
jij bent grappigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef xminator het volgende:
voor 250.000 30kg coke gekregen, verkocht voor rond de 18 miljoen. Geld verdienen word steeds makkelijker, exotics worden duurder
.
Maar Scarface owned echt. Ik heb nu denk wel langer aan de missie's gezeten dan dat ik dat bij gta deed.
Ja dat gta meer missies heeft zegt niets, bij gta is het missies doen en een beetje doelloos rondrijden , je kunt zowat niets doen. hier kun je nog als je wilt coke dealen , side missies doen etc.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:13 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
level 4 + 100 % downtown ?
[..]
jij bent grappigik denk dat GTA ongeveer 3 x zoveel missies heeft ?
![]()
anyway je gaat per level grotere coke deals krijgen, level 6 is de 250.000 coke deal. dan zal 7 500.000 coke deal zijn ?![]()
is grappig joh, ik rij in me rattler op topspeed en politie haalt mij inals ik in een politie auto rijdt zit dan ze versnelling vast in ze 3
wat een engine he
![]()
Gelukkig heeft GTA geen side missiesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat gta meer missies heeft zegt niets, bij gta is het missies doen en een beetje doelloos rondrijden , je kunt zowat niets doen. hier kun je nog als je wilt coke dealen , side missies doen etc.
Heb je Scarface al gespeeld? dan snap je wel waarom coke dealen leuker is dan mensen af knallen, je kan ook je coke verkopen en dan die persoon afknallen en coke oprapen en doorverkopen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gelukkig heeft GTA geen side missies![]()
En wat moet je met coke dealen? Dan is het toch leuker om mensen af te knallen en hun geld op te rapen?![]()
Jippiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
, je kan ook je coke verkopen en dan die persoon afknallen en coke oprapen en doorverkopen...
Daar verdien je geen 20 miljoen mee binnen een halfuurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gelukkig heeft GTA geen side missies![]()
En wat moet je met coke dealen? Dan is het toch leuker om mensen af te knallen en hun geld op te rapen?![]()
Dat is wel ergens op te lossen, volgens mij bij keyboard instelling in configuratiescherm ofzo..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef -Nielz- het volgende:
Wanneer ik met mijn capslock mensen wil 'locken' begint mijn computer te flippen omdat ik de capslock te vaak/lang gebruik.
Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of hadden? Hoe is dit op te lossen?
Klopt, maar meestal ben je al dat geld ook niet nodig gedurende het spel, maar goed, dat is mijn ervaring. Ik heb er over het algemeen geen plezier in om allerlei van die klote saaie dingen te doen om geld te verdienen, dat haat ik, dan kan ik mijn tijd wel beter besteden. Ik ben maar een simpele zielquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar verdien je geen 20 miljoen mee binnen een halfuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |