Als je de game nu eens kocht, zou schelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:00 schreef Timmai het volgende:
hier crasht de game al na voordat ik ook maar iets van de game zie, krijg Windows Foutmelding Scherm tezien, that is. Meer mensen last van?
Terechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:00 schreef Timmai het volgende:
hier crasht de game al na voordat ik ook maar iets van de game zie, krijg Windows Foutmelding Scherm tezien, that is. Meer mensen last van?
Nee maar jij bent een fucking irritante GTA fanboy die alles wat niet gta is afkraakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld toch zeker of niet?![]()
Dat kanker heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:26 schreef EricG het volgende:
Dit is dus echt een kankervet spel
Sfeer is echt heerlijk, je speelt niet met Tony Montana, je bént Tony Montana
Ik heb de Xbox versie vorige week via een Newsserver, wel te vertrouwenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef X-qlusive. het volgende:
De game zou trouwens tog vandaag (08-10-' 06) uitkomen ? (op torrent stonden fakes)
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kanker heeft er niks mee te maken.
Stond eergister al ergens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef X-qlusive. het volgende:
Voor de allerduurste game die ooit gemaakt is werd het niet gezien als DE game van t moment... iedereen gamekings gezien ? heb het zelf nog niet gespeeld maar dat komt zeker wel.... ik vind GTA egt super maar als scarface net zo tof is als GTA SA dan boeit t mij niet als t nou GTA, pietje pluk of scarface heet
De game zou trouwens tog vandaag (08-10-' 06) uitkomen ? (op torrent stonden fakes)
Jij bent de manquote:
Heb im nu verkeerd gelezen? Ik dacht dat er stond B-filmquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee maar jij bent een fucking irritante GTA fanboy die alles wat niet gta is afkraakt.
De game is tof, krijgt niet voor niets een 8.7 van IGN
Kneus
Scarface een B film HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb im nu verkeerd gelezen? Ik dacht dat er stond B-film![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:19 schreef Sosa het volgende:
ik twijfel nog.. zijn er nog wat eigen screenshots?
Begrijp je dan ook nu waarom ik vroeg of het sarcastisch was?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Scarface een B film HAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Inderdaad, je kan 'm beter kopen. Downloadersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je de game nu eens kocht, zou schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |