nee!quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:40 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Mag ik hem na jou lezen?
ja, op de kop af een jaar geleden! in t gaslab in eindhoven, theo maassen liep daar ook verdwaasd rond. maar echt spectaculair vond ik t niet, er stonden teveel van die overdreven fans die elke scheet al met luid gejuich ontvingen, wat bij mij en mn clubje de nodige irritatie opwekte en vice versaquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
nee!
kijk hier voor wat nieuwe random cartoons! hieronder nog een klassieker die de boeken vreemdgenoeg nooit gehaald heeft:
[afbeelding]
zijn hier mensen weleens naar een 'live optreden' van Gummbah geweest? een plezierige ervaring?
't zal ook niet meevallen als je zulke geniale dingen bedenkt, en al helemaal niet als je van die zwaar overdreven fans hebtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
ja, op de kop af een jaar geleden! in t gaslab in eindhoven, theo maassen liep daar ook verdwaasd rond. maar echt spectaculair vond ik t niet, er stonden teveel van die overdreven fans die elke scheet al met luid gejuich ontvingen, wat bij mij en mn clubje de nodige irritatie opwekte en vice versa![]()
gummbah woont in dezelfde grafstad als ik overigens, ik zie 'm weleens lopen, helemaal verdwaasd en gedesorienteerd. dan voel ik altijd een bepaalde sympathie![]()
Ik heb hem nu twee keer gezien, één keer tijdens Crossing Border en één keer bij het Haganum festival in Den Haag. Dat laatste optreden was een week of twee geleden. Beide keren behandelde hij de 'net niet verschenen boeken'. Op een beamer liet hij bij het voorlezen van de titels en de stukjes tekst de kaften van de boeken zien. Ik vind het zeer hilarisch, ook de manier waarop hij het brengt, die droge, stoïcijnse en beetje verlegen verstrooide houding. Uitbunding joelen hoort daar niet bij. Het past niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef xenophoniac het volgende:
zijn hier mensen weleens naar een 'live optreden' van Gummbah geweest? een plezierige ervaring?
prachtigquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem nu twee keer gezien, één keer tijdens Crossing Border en één keer bij het Haganum festival in Den Haag. Dat laatste optreden was een week of twee geleden. Beide keren behandelde hij de 'net niet verschenen boeken'. Op een beamer liet hij bij het voorlezen van de titels en de stukjes tekst de kaften van de boeken zien. Ik vind het zeer hilarisch, ook de manier waarop hij het brengt, die droge, stoïcijnse en beetje verlegen verstrooide houding. Uitbunding joelen hoort daar niet bij. Het past niet.
Zo liet hij tijdens de presentatie van de kaften (bediend door een schattig gymnasiummeisje van zestien) meerdere keren de pagina's heen en weer gaan omdat hij tussen zijn papieren de juiste teksten niet kon vinden. 'Ehm, nee, doe toch maar twee boeken naar voren.' Even later na veel geschuif en gedoe. 'Eeh, nee, ik wil weer terug, even kijken (nadat vier kaften voorbij kwamen) eeeh ja, doe die maar.' Etc.
.
smaken verschillen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:55 schreef Tafkahs het volgende:
ik zag laatst nog een videoband in de ramsj liggen van Poelmo, slaaf van het zuiden.
Volgens mij was dat het hoogtepunt van Gummbah. De laatste albums vond ik niet echt grappig meer in verhouding tot materiaal uit de jaren 90.
Ja, vreemd is dat inderdaad. Wie heeft er nou nog een videorecorder? Misschien heeft iemand ze gedigitaliseerd?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:41 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
smaken verschillen natuurlijk![]()
wat ik trouwens wel inhumaan vind is dat poelmo alleen op vhs te krijgen is... heel erg jammer...
Mmbbl, die anderen waren altijd een tientjequote:
mijn 'neksnor' uitgave is even groot hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef Tafkahs het volgende:
Er zitten wat grappige tussen, maar ook een hoop bagger. Het valt me op dat deze Gummbah dikker lijkt dan de anderen. Het formaat is in elk geval groter, wat vervelend is, want een uitstekend boekje past niet goed tussen de serie.
Het uitgekauwde 'moffenhoer' en 'suske en wiske' thema kennen we nu wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |