quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:57 schreef Q. het volgende:
Transwijk is achter de jaarbeurs.

Op Fok! hangen is een geaccepteerd alternatiefquote:

Door Hannibal?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmmm alleen chocolade klinkt wel lekker, mischien de volgende keer maar eens proberen.
blegh ik durf niet te gaan slapen

Ook nog beschikbare lekkere wijven?quote:

Hier in sas liepen er genoeg rond al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ook nog beschikbare lekkere wijven?

Ierquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stel pubers.

Zeeland is echt serieus ver weg als je heel de week gewerkt hebt, weet jequote:Op zaterdag 15 april 2006 01:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Hier in sas liepen er genoeg rond al zeg ik het zelf

En daarna kom je naar DH?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
Voor een jaartje he. Ik kan waarschijnlijk niet in N'megen terecht voor mijn afstudeerrichting.
Het lijkt me wel een fijne stad.

Wat is er in Den Helder te beleven dan?quote:

I know dat midden des lands valt dan ook tegen hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Zeeland is echt serieus ver weg als je heel de week gewerkt hebt, weet je

Den Haagquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is er in Den Helder te beleven dan?![]()

Nou. In het kader van mijn onderzoek de komende maanden ben ik best bereid enkele maanden bij je in te trekken.quote:

Enkele maanden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou. In het kader van mijn onderzoek de komende maanden ben ik best bereid enkele maanden bij je in te trekken.
De probleemstelling om de hoek zeg maar.

Ik ben 's ochtends voor dag en en dauw al veldonderzoek aan het doen. Negers tellen enzo, je kent dat wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Enkele maanden?
En mijn privacy dan?

Oké, vertel!quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:08 schreef nozem het volgende:
De probleemstelling om de hoek zeg maar.

Als je dan ook plechtig belooft mijn dagboeken met rust te laten...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends voor dag en en dauw al veldonderzoek aan het doen. Negers tellen enzo, je kent dat wel.
Nee, van mij zul je geen last hebben.![]()

Nee. En ik betwijfel of ik dat nu eigenlijk wel wil weten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:12 schreef Burdie het volgende:
)
Heb ik je ooit mijn neger-verhaal verteld?

Ja, dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. En ik betwijfel of ik dat nu eigenlijk wel wil weten.![]()

Het betreft een baanbrekend en zeer geheim onderzoek. Het zal in alle gerenommeerde bladen gepubliceerd worden. Tot dan kan ik er niets over zeggen.quote:

Wat voor info?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
brrr je moet ook geen info opzoeken als je weet dat je dan weer begint met huilen grrmbl

Kan me best voorstellen dat dat eng is jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn zoontje heeft vanmiddag een koorstuip gehad en dat is best wel eng als je dat zo meemaakt.

Ik ben zelf vrij hypochondrisch en kan je maar 1 ding aanraden: Ga niet het internet afstruinen naar informatie maar bel gewoon een dokter als je je zorgen maakt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn zoontje heeft vanmiddag een koorstuip gehad en dat is best wel eng als je dat zo meemaakt.
en ging dus even kijken wat zoiets nou inhoud enz enz alleen ja dan begin ik weer met huilen

Het leven is hard. Maar goed, dat kon ik verwachten toen ik in de R&P slowchat ging posten...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef nozem het volgende:
Helaas broer.

Tip van de dag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben zelf vrij hypochondrisch en kan je maar 1 ding aanraden: Ga niet het internet afstruinen naar informatie maar bel gewoon een dokter als je je zorgen maakt.

Als hij het nog een keer krijgt bel je een dokter. Laat internet maar even voor wat het is op medisch gebied.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Voorals nog ligt hij rustig te slapen en was hij vanavond alweer vrolijk aan het spelen enzo.
Ben meer bang dat hij het nog een keer krijgt, want het is zo zielig en eng.
Viel mij nog mee dat ik vanmiddag zo kalm kon blijven

Het kan in feite geen kwaad om het een beeeeeetje in de gaten te houden he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga niet meer kijken, schenk mezelf nog maar een safari-jus in

Gips sucksquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:27 schreef Burdie het volgende:
Oké, ik word nu ECHT helemaal gestoord van dat stomme gips.

Jep Ik was niet Thuis maar op visite bij opa en oma en toen maar 1 1 2 gebeldquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar je hebt een ambulance laten komen??

Oke. Tja, je weet het niet. Gelukkig weet je nu wel dat het niet zo erg is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Jep Ik was niet Thuis maar op visite bij opa en oma en toen maar 1 1 2 gebeld
ik zat namelijk zelf aan een epileptische aanval te denken

Tsja, als ze veel willen doen die dag, moeten ze vroeg beginnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:14 schreef webspider het volgende:
Welke rasmongool verzint dat zaterdag 09:00 een goed moment is om te gaan boren

En mij wakkerboren zekerquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, als ze veel willen doen die dag, moeten ze vroeg beginnen

Ik ben er vanmiddagquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's 5 meter van m'n werk ofzo!

Het enthousiasme druipt er vanafquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:58 schreef MoChe het volgende:
gmogguh...

omdat je een bedreigd diersoort bentquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:04 schreef korenwolfje het volgende:
Goedemorgen! Waarom moet het gras zo nodig gemaaid worden als ik uit wil slapen

Goedemorgen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:04 schreef korenwolfje het volgende:
Goedemorgen! Waarom moet het gras zo nodig gemaaid worden als ik uit wil slapen

Dat gras zal wel nat zijn ja. Tenminste, vannacht was het behoorlijk mistig en vochtig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat gras nu nog nat toch? Tenminste, in mijn tuin wel en dan gaat maaien moeilijk. Maar het gras in mijn tuin moet er vandaag of morgen ook aan geloven. Bij de buren is het veel groener ... en korter.

Teveel alcohol.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
Waarom doet het zelfs pijn als ik met mijn ogen knipper?

Alcohol is nooit teveel.quote:

Ik niet, dan had ik teveel gegeten vooral.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:11 schreef korenwolfje het volgende:
Nou ik kan me wel degelijk momenten verzinnen dat alcohol teveel was

Oh, ik dacht dat jij je bed uit was getrommeld om het gras te gaan maaienquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:09 schreef korenwolfje het volgende:
Dat gras zal wel nat zijn ja. Tenminste, vannacht was het behoorlijk mistig en vochtig.
Maar de buurman presteert het altijd om een 'goed' moment uit te kiezen.

Je moet de alcohol ook niet in je ogen gooien, maar in je mondquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
Waarom doet het zelfs pijn als ik met mijn ogen knipper?

wat ga je studeren in utrecht dan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
Voor een jaartje he. Ik kan waarschijnlijk niet in N'megen terecht voor mijn afstudeerrichting.
Het lijkt me wel een fijne stad.

sterktequote:Op zaterdag 15 april 2006 01:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar moet eigenlijk ook naar bed maar kan de rust nog niet vinden
toch maar naar bed anders ben ik niets meer waard morgen

dus ik hoef niet te zwaaien?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Bouwmarkttijd.

Ik kan vanuit de bouwmarkt ook kijken hoor. Ga je naar Emmen? Kom je zo nog langs mn werk, daar mag je wel ff naar zwaaien. En wanneer kom je nou een keer hier op bezoek?quote:

Als ik minder moe ben. En meer geld heb. En mijn arm beter isquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan vanuit de bouwmarkt ook kijken hoor. Ga je naar Emmen? Kom je zo nog langs mn werk, daar mag je wel ff naar zwaaien. En wanneer kom je nou een keer hier op bezoek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |