Totáál niet zelfs.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit keer niet, want Frédérique is de mol.
Gewoon, mensen konden twee keer punten met hem verdienen/verliezen. Dus diegenen die hem als mol hadden kregen -35(afl.1) en - 15.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef Flem het volgende:
Hoe is de terugkeer van Richard eigenlijk precies in de prono verwerkt?
Maar met de top 7 bedoel ik. Zit je nu goed als je hem als laatste (achtste) had, of als zesde?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, mensen konden twee keer punten met hem verdienen/verliezen. Dus diegenen die hem als mol hadden kregen -35(afl.1) en - 15.
Beide.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Maar met de top 7 bedoel ik. Zit je nu goed als je hem als laatste (achtste) had, of als zesde?
Das eigenlijk niet eerlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, mensen konden twee keer punten met hem verdienen/verliezen. Dus diegenen die hem als mol hadden kregen -35(afl.1) en - 15.
Omdat?quote:
Er staan ook nog mensen in de - dus het kan bestquote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef Silvermaiden het volgende:
Het heeft voor de punten geen zin meer, maar gewoon voor de gein ff kijken of ik gelijk heb![]()
.
Ik hoop al weken dat Milouska eruit gaat, en vandaar ook dat ik ze in mijn prono steeds als afvaller heb, mar ze blijft er maar inquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:48 schreef babette21 het volgende:
ik twijfel nog steeds wie ik eruit ga gooien: Toine of Milouska...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |