In dat geval, anything goes.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Okee, bedankt voor de info.
Ik vermoed dat het vooral in het voorjaar of zomer gebruikt zal worden, om dus de vervuilde tuintegels schoon te maken, de plastieken tuinmeubelen even schoonblazen en misschien om de auto's van hun ergste vuil af te helpen. Niet vaak dus, maar hangt er ook maar net aan af of het gebruikersvriendelijk en duurzaam is.
Voordat je hem weg zet kun je ook even wat anti-vries "mee spuiten" (door bijmeng slangetje), er blijft nl. altijd water achter in de motor.quote:Wat ook scheelt mits de schuur/opbergplaats niet vorstbestendig is: laat hem even droogpompen voor je hem wegzet, kan ie niet kapot vriezen.
Klopt, Karcher is inderdaad niet op en top, maar echt veel alternatieven zijn er jammergenoeg niet. Nilfisk-Alto zijn wel betere, maar ook een stuk duurder volgens mij, heb ik geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:58 schreef dedennis het volgende:
Karcher is wel een bekend merk maar niet goed!
je wilt niet weten hoeveel van die machines er na 1-2 jaar terug komen dat het motorhuis binnenin gescheurd is. Het is natuurlijk afhankelijk van hoevaak je hem gebruikt maar zo'n lichte machine bijv. k1.02 of k2.02 moet je niet te vaak gebruiken in een jaar.
wij hebben ook machines van Kinzo simpel niks bijzonders en nog nooit eentje terug gezien, en van karcher toch ongeveer 3 a 5 in een jaar, mijn advies een onbekend merk net als kinzo zijn vaak beter als karcher (behalve natuurlijk als je de professionele versie pakt dus k5. en k6.)
Zal wel niet..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zag het, ja. Kost ie normaal echt ¤179,=?
Ja, zit te denken om van het idee "Karcher" af te stappen en voor Kinzo, Nilfisk of een of andere onbekend merk te gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:25 schreef funkyskunkie het volgende:
Alstjeblieft niet de Karcher 3.99m![]()
Heb hem zelf ook, en het binnenwerk van de spuitlans is van kunststof, is al 2 keer kapotgegaan hierzo, natuurlijk net na de garantie![]()
Kun je voor een kapitaal weer een hele spuitlans kopen.
Voor dat geld heb je ook een heel mooi "low-budget" machinetje, zeker als je hem maar een enkele keer gebruikt![]()
gaat dat mooi met zo'n terrasreiniger???quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:19 schreef giscard het volgende:
nilfisk alto gekocht.
perfect apparaat.
mijn tuin (en de motorfiets) zijn weer netjes, druk zat op dat ding.
Waar en voor hoeveel heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:19 schreef giscard het volgende:
nilfisk alto gekocht.
perfect apparaat.
mijn tuin (en de motorfiets) zijn weer netjes, druk zat op dat ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |