abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36966938
Ernest Louwes moet nu vrij !

http://www.geenonschuldigenvast.nl/louwes_vrij.php

Inderdaad een merkwaardige gang van zaken.
Slaat de willekeur toe bij de rechterlijke macht of is de werkdruk zo groot dat er met de regelmaat van de klok onjuist wordt gevonnist?

Je zult maar uitverkorene zijn in deze op een loterij lijkende rechtspraak
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:00:44 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36967014
Z'n dochter mag iig wel een keertje bij me komen logeren om eens een beetje bij te komen van alle hectiek
pi_36967387
Ik vind het wel logisch dat Louwes vast blijft zitten, hij is nog niet eens vrijgesproken. Hoewel vrijspraak steeds waarschijnlijker wordt vind ik het verstandig van Donner de uitspraak van de rechter af te wachten.
pi_36967668
Moordenaars horen achter tralies.
Thunder announces that the storm is coming
pi_36968109
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef FROSTBITE het volgende:
Zelfs Louwes is het daar mee eens denk ik.
pi_36968249
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:15 schreef Steijn het volgende:
Ik vind het wel logisch dat Louwes vast blijft zitten, hij is nog niet eens vrijgesproken. Hoewel vrijspraak steeds waarschijnlijker wordt vind ik het verstandig van Donner de uitspraak van de rechter af te wachten.
Elke dag dat iemand onschuldig achter de tralies zit is er één teveel. Wat mij betreft zouden mensen die ervoor verantwoordelijk zijn dat iemand onschuldig achter de tralies belandt daar persoonlijk aansprakelijk voor gesteld moeten worden. Ambtenaren in het algemeen die fouten maken moeten daar gewoon op aangesproken kunnen worden.
pi_36968378
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef Steijn het volgende:

[..]

Zelfs Louwes is het daar mee eens denk ik.
Mooi. Dan zal hij weinig moeite met zijn straf hebben.
Thunder announces that the storm is coming
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:48:41 #8
35048 WokMaster
De maat-schap-pij dat ben jij
pi_36968410
INNOCENT until pwoven guilty!!!!!!!!!
aahh durka durka durka
pi_36968599
Ik weet niet veel van die zaak af, maar erg veel vertrouwen in overheden en justitie heb ik ook niet. En dan bedoel ik de zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en onafhankelijkheid en had ik al gelijkheid vermeld.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36969113
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef longinus het volgende:
Ik weet niet veel van die zaak af, maar erg veel vertrouwen in overheden en justitie heb ik ook niet. En dan bedoel ik de zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en onafhankelijkheid en had ik al gelijkheid vermeld.
Dan moet je voor de aardigheid die site maar eens doorlezen. De hele gang van zaken stinkt van alle kanten. Als het daadwerkelijk de feiten zijn zoals eea daar is weergegeven, en er niets over Louwes is achter gehouden vind ik zijn veroordeling aan alle kanten stinken.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_36969115
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef longinus het volgende:
goede argumenten geef je ook
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_36969121
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef Boosoog het volgende:
Inderdaad een merkwaardige gang van zaken.
Slaat de willekeur toe bij de rechterlijke macht of is de werkdruk zo groot dat er met de regelmaat van de klok onjuist wordt gevonnist?
De rechter vonnist op basis van bewijs dat door beide partijen wordt aangedragen. Ik heb genoeg vertrouwen in de rechters dat die naar eer en geweten op basis van dat wat hun aangedragen is gevonnist hebben. Ik heb ook genoeg vertrouwen in de rechters dat ze de zaak herzien als blijkt dat het bewijs op basis waarvan ze hebben gevonnist niet blijkt te deugen. Al moet dat eerst wel in de rechtzaal aannemelijk worden gemaakt voordat iemand zomaar wordt vrijgelaten.
A mind with a heart of it's own
pi_36969672
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De rechter vonnist op basis van bewijs dat door beide partijen wordt aangedragen. Ik heb genoeg vertrouwen in de rechters dat die naar eer en geweten op basis van dat wat hun aangedragen is gevonnist hebben. Ik heb ook genoeg vertrouwen in de rechters dat ze de zaak herzien als blijkt dat het bewijs op basis waarvan ze hebben gevonnist niet blijkt te deugen. Al moet dat eerst wel in de rechtzaal aannemelijk worden gemaakt voordat iemand zomaar wordt vrijgelaten.
Gelukkig toch nog iemand met common sense
De rechters zijn niet voor niks tot de oevertuiging gekomen dat deze man een moord gepleegd heeft. En bij nieuwe inzichten of feiten wordt de zaak herzien. Net alsof ze iemand uit gemakzucht veroordelen
En ja, er worden weleens fouten gemaakt, maar men moet nu niet gaan doen alsof er gi-gan-tisch veel fouten worden gemaakt in het strafrecht.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zaterdag 15 april 2006 @ 01:40:52 #14
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36972924
Wel vreemd. Ik heb die rechtzaak toen een paar jaar terug op TV gezien, en toen was het gewoon een normale man die wel héél erg overtuigd was van zijn moordzaak. Toen hij zo in de rechtzaak tekeer ging dacht ik ook: die moet wel onschuldig zijn. Nu blijkt het dus zo te zijn... Wel een enorme blunder van het OM. Hoelang zit hij vast, vijf jaar ofzo? Vijf jaar van iemand's leven verwoest + overige gevolgen. Bah bah bah. Het zal je maar overkomen.
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:48 schreef WokMaster het volgende:
INNOCENT until pwoven guilty!!!!!!!!!
Dat is helaas andersom als de persoon in kwestie al veroordeeld is. Die Louwes zal wel vrijgesproken worden, maar nu gewoon vast laten zitten. Als er nog geen nieuw onderzoek of nieuwe rechtzaak is geweest is de 'onschuldigheid' van de veroordeelde alleen maar subjectief te 'meten', waardoor je gewon niet aan vrij laten moet beginnen. Zeer logische beslissing.
Ten percent faster with a sturdier frame
  † In Memoriam † zaterdag 15 april 2006 @ 02:20:20 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_36973384
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef Boosoog het volgende:
Ernest Louwes moet nu vrij !

http://www.geenonschuldigenvast.nl/louwes_vrij.php
Maurice , dit is spam

Opzouten.
  zaterdag 15 april 2006 @ 02:35:03 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36973495
op www.peterrdevries.nl stond toch een heel dossier waar vind ik die precies terug
  zaterdag 15 april 2006 @ 10:33:20 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36975462
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 02:35 schreef jorienvdherik het volgende:
op www.peterrdevries.nl stond toch een heel dossier waar vind ik die precies terug
Ja want Peter R de Vries denkt toch dat hij het wel gedaan heeft?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 15 april 2006 @ 10:40:30 #18
139407 jorienvdherik
  zaterdag 15 april 2006 @ 10:52:59 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_36975771
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef FROSTBITE het volgende:
Precies. Geloof ook niks van dat Louwes onschuldig is. Veel feiten spreken tegen hem.

Dat Maurice De Hond nu ineens de popie jopie gaat uithangen en meent de wijsheid in pacht te hebben...... goed dat het OM daar niet naar luistert.

Van de week NOVA gezien? De Hond verdraaide de feiten van een DNA-onderzoek notabene in zijn eigen voordeel. Een deskundige die in de Schiedammer parkmoord voor vrijlating pleitte, vond dat Donner juist handelde door hem vast te laten zitten. Dat nieuwe onderzoek kun je op meerdere manieren uitleggen, waarbij er juist ook een manier is die negatief voor Louwes uitpakt.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:57:43 #20
139407 jorienvdherik
pi_36984662
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.peterrdevries.(...)g/dossierdossier.htm gewoon dit ff lezen
Peter R. de Vries ja met zijn dossier. Hij was en is het ineens wel heel erg eens met de bevindingen van het OM. Zo liet hij in een van de programma's die hij aan deze zaak wijdde zien hoe je met een mes van 18 cm toch steekgaten van 10 cm kon produceren door een handdoek te gebruiken. Je hoeft geen forensisch expert te zijn om te begrijpen dat dit natuurlijk kletskoek is. Bovendien kwam het mes in de verste verte niet overeen met de op de blouse van het slachtoffer gevonden afdruk. Iets was hij natuurlijk zelf ook had kunnen zien. Hij onderzoekt toch zo graag. Het mes is later ook afgevoerd als bewijsmiddel.

Ook liet hij in het programma nog even twee "huisvrienden" van het slachtoffer aan het woord. Zij mochten vertellen wie volgens hen de weduwe vermoord had. Een van de twee was de inmiddels beruchte klusjesman die tijdens het opsporingsonderzoek van de Deventer politie nota bene hoofdverdachte is geweest. Tijdens een van de verhoren is hem de cautie gegeven. Over stemmingmakerij gesproken.

Ik denk dat onze scoopende reporter die zo graag ontmaskert dit keer de plank een beetje mis geslagen heeft met zijn partijdige berichtgeving. Je hoort hem er verder ook niet meer over. Waarom maakt hij er niet eens een nieuw programma over? Aan de twee van Putten heeft ie meer dan 40 of 50 afleveringen gewijd, maar ja daar kon hij ook met de eer gaan strijken....
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 05:10:45 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36998081
Louwes heeft gelogen over zijn alibi, was rond de tijd van de moord in de buurt en het slachtoffer had bloed van hem op haar blouse. Lul je daar maar eens uit.
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 02:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Maurice , dit is spam

Opzouten.

Plus dat er nog twee topics lopen over deze zaak.

Toch celstraf in Deventer Moordzaak
Nieuw onderzoek naar Deventer moordzaak
  zondag 16 april 2006 @ 09:40:47 #23
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36998886
Vind het vrij dom van de verdediging van L. dat ze nu zo'n toestand maken over het tijdelijk vrijlaten, wees blij dat het onderzoek heropend is en hou je verder rustig zou ik zo zeggen. Lijkt me veel handiger, want op deze manier met websites en een opgefokte (de) Hond raak je alleen maar de steun van het publiek kwijt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 10:36:37 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36999548
quote:
Op zondag 16 april 2006 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vind het vrij dom van de verdediging van L. dat ze nu zo'n toestand maken over het tijdelijk vrijlaten, wees blij dat het onderzoek heropend is en hou je verder rustig zou ik zo zeggen. Lijkt me veel handiger, want op deze manier met websites en een opgefokte (de) Hond raak je alleen maar de steun van het publiek kwijt.
Ja want de mediacampagne is belangrijker dan of hij Wittenberg heeft vermoord.

Is Louwes trouwens joods dat halfs joods nederland zich inspant voor zijn vrijlating? Het echtpaar Waisvisz, Knoops en Moszkowicz, Maurice de Hond... ik heb zelfs Rabbijn Evers erover gehoord.
  zondag 16 april 2006 @ 11:39:28 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37000811
ik hoop dat ie zo snel mogelijk op vrije voeten komt. schandalig dit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')