Zelfs Louwes is het daar mee eens denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef FROSTBITE het volgende:
Moordenaars horen achter tralies.
Elke dag dat iemand onschuldig achter de tralies zit is er één teveel. Wat mij betreft zouden mensen die ervoor verantwoordelijk zijn dat iemand onschuldig achter de tralies belandt daar persoonlijk aansprakelijk voor gesteld moeten worden. Ambtenaren in het algemeen die fouten maken moeten daar gewoon op aangesproken kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:15 schreef Steijn het volgende:
Ik vind het wel logisch dat Louwes vast blijft zitten, hij is nog niet eens vrijgesproken. Hoewel vrijspraak steeds waarschijnlijker wordt vind ik het verstandig van Donner de uitspraak van de rechter af te wachten.
Mooi. Dan zal hij weinig moeite met zijn straf hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zelfs Louwes is het daar mee eens denk ik.![]()
Dan moet je voor de aardigheid die site maar eens doorlezen. De hele gang van zaken stinkt van alle kanten. Als het daadwerkelijk de feiten zijn zoals eea daar is weergegeven, en er niets over Louwes is achter gehouden vind ik zijn veroordeling aan alle kanten stinken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef longinus het volgende:
Ik weet niet veel van die zaak af, maar erg veel vertrouwen in overheden en justitie heb ik ook niet. En dan bedoel ik de zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en onafhankelijkheid en had ik al gelijkheid vermeld.
goede argumenten geef je ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef longinus het volgende:
Ik weet niet veel van die zaak af, maar erg veel vertrouwen in overheden en justitie heb ik ook niet. En dan bedoel ik de zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en onafhankelijkheid en had ik al gelijkheid vermeld.
De rechter vonnist op basis van bewijs dat door beide partijen wordt aangedragen. Ik heb genoeg vertrouwen in de rechters dat die naar eer en geweten op basis van dat wat hun aangedragen is gevonnist hebben. Ik heb ook genoeg vertrouwen in de rechters dat ze de zaak herzien als blijkt dat het bewijs op basis waarvan ze hebben gevonnist niet blijkt te deugen. Al moet dat eerst wel in de rechtzaal aannemelijk worden gemaakt voordat iemand zomaar wordt vrijgelaten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef Boosoog het volgende:
Inderdaad een merkwaardige gang van zaken.
Slaat de willekeur toe bij de rechterlijke macht of is de werkdruk zo groot dat er met de regelmaat van de klok onjuist wordt gevonnist?
Gelukkig toch nog iemand met common sensequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De rechter vonnist op basis van bewijs dat door beide partijen wordt aangedragen. Ik heb genoeg vertrouwen in de rechters dat die naar eer en geweten op basis van dat wat hun aangedragen is gevonnist hebben. Ik heb ook genoeg vertrouwen in de rechters dat ze de zaak herzien als blijkt dat het bewijs op basis waarvan ze hebben gevonnist niet blijkt te deugen. Al moet dat eerst wel in de rechtzaal aannemelijk worden gemaakt voordat iemand zomaar wordt vrijgelaten.
Dat is helaas andersom als de persoon in kwestie al veroordeeld is. Die Louwes zal wel vrijgesproken worden, maar nu gewoon vast laten zitten. Als er nog geen nieuw onderzoek of nieuwe rechtzaak is geweest is de 'onschuldigheid' van de veroordeelde alleen maar subjectief te 'meten', waardoor je gewon niet aan vrij laten moet beginnen. Zeer logische beslissing.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:48 schreef WokMaster het volgende:
INNOCENT until pwoven guilty!!!!!!!!!
Maurice , dit is spamquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef Boosoog het volgende:
Ernest Louwes moet nu vrij !
http://www.geenonschuldigenvast.nl/louwes_vrij.php
Ja want Peter R de Vries denkt toch dat hij het wel gedaan heeft?quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:35 schreef jorienvdherik het volgende:
op www.peterrdevries.nl stond toch een heel dossier waar vind ik die precies terug
Precies. Geloof ook niks van dat Louwes onschuldig is. Veel feiten spreken tegen hem.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef FROSTBITE het volgende:
Moordenaars horen achter tralies.
Peter R. de Vries ja met zijn dossier. Hij was en is het ineens wel heel erg eens met de bevindingen van het OM. Zo liet hij in een van de programma's die hij aan deze zaak wijdde zien hoe je met een mes van 18 cm toch steekgaten van 10 cm kon produceren door een handdoek te gebruiken. Je hoeft geen forensisch expert te zijn om te begrijpen dat dit natuurlijk kletskoek is. Bovendien kwam het mes in de verste verte niet overeen met de op de blouse van het slachtoffer gevonden afdruk. Iets was hij natuurlijk zelf ook had kunnen zien. Hij onderzoekt toch zo graag. Het mes is later ook afgevoerd als bewijsmiddel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.peterrdevries.(...)g/dossierdossier.htm gewoon dit ff lezen
quote:
Ja want de mediacampagne is belangrijker dan of hij Wittenberg heeft vermoord.quote:Op zondag 16 april 2006 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vind het vrij dom van de verdediging van L. dat ze nu zo'n toestand maken over het tijdelijk vrijlaten, wees blij dat het onderzoek heropend is en hou je verder rustig zou ik zo zeggen. Lijkt me veel handiger, want op deze manier met websites en een opgefokte (de) Hond raak je alleen maar de steun van het publiek kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |