gadver wat een lelijk wijf zegquote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef Vivi het volgende:
http://www.zattevrienden.(...)nd_de_verboden_fotos
ik kijk ti altijd op maandag en woensdagquote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom moet het nou tegelijk zijn met Expeditie RobinsonDan maar wachten tot zondag
Toch had ze drie kerels bij d'r staan.quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Bianca, een mongolide papoea heeft meer sex-appeal
quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
van mij mogen ze de dates overlsaan.... en direct doorgaan naar het zuipfeest
na de reclame....quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Is die labiele troela al geneukt, ik zit ER te kijken namelijk?
heel die relatie is fake joh......quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Neverstop het volgende:
bjorn houdt niet van grote tieten?
dan klopt er echt iets niet want bianco heeft toch behoorlijke onder d'r shirt zitten.
Mja, hij moet dat staartje echt afknippen!quote:Op maandag 24 april 2006 20:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Toch had ze drie kerels bij d'r staan.
Die Matthieu vind ik zo'n engerd!
Hoe die gast praat! Overal ''zo'' achter zeggen. Domme Belgquote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mja, hij moet dat staartje echt afknippen!Dat zou al een stuk schelen..
Vind Mathieu en Cheyenne wel erg leuk samen.. die jongen lijkt zo verliefd.![]()
Maar haar vriend was net wel heel erg zielig tijdens het kampvuur...![]()
haar vriend is veel leukerquote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mja, hij moet dat staartje echt afknippen!Dat zou al een stuk schelen..
Vind Mathieu en Cheyenne wel erg leuk samen.. die jongen lijkt zo verliefd.![]()
Maar haar vriend was net wel heel erg zielig tijdens het kampvuur...![]()
Nee nog niet, was wel grappig om te zien :" Stephan luistert echt naar me!" Ondertussen kijkt Stephan verveeld naar z'n halflege drankje de typische vent uit te hangen:" Aha, hmh, oh ja, dat meen je niet, told ya that bitch was crazy!"quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Is die labiele troela al geneukt, ik zit ER te kijken namelijk?
Ik hou niet zo van kale mannen. Maar qua innerlijk is het goodiegoodie jah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |