Geniaal, daar was ik echt zelf nog niet opgekomenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:31 schreef most_wanted het volgende:
Je zou een scriptje kunnen maken.
mén hij wil alleen de highlights negeren en niet de user zelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef Havoc het volgende:
/ignore username....
Mên dat zijn basis irc commando's. Google doet ook nog wel eens wonderen wat dat betreft.
Tof als je met een etter moet communiceren en je die niet kan ignoren. Dan zou het wat mij betreft heel snel toch ignore worden. Beetje belachelijk om daar een script voor te bouwen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
mén hij wil alleen de highlights negeren en niet de user zelf
daar heb je dan weer helemaal gelijk in ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tof als je met een etter moet communiceren en je die niet kan ignoren. Dan zou het wat mij betreft heel snel toch ignore worden. Beetje belachelijk om daar een script voor te bouwen.
Iemand even flink op zijn vingers tikken dat dat soort gedrag niet gewenst is, is ook minder intensief.
1 2 3 4 5 6 | if ($nick == etter) { echo $chan $timestamp < $+ $nick $+ > $1- haltdef } } |
Ik zou beterquote:
1 2 3 4 5 6 | if ($nick == etter) { echo $chan $timestamp < $+ $nick $+ > $1- haltdef } } |
Hij werkt inderdaad. Hartstikke bedanktquote:
Zie post boven je nog even.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij werkt inderdaad. Hartstikke bedankt
ga je deze nu ook eschikbaar stellen aan de gehele crew voor als jij weer eens snachts goede zin hebt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij werkt inderdaad. Hartstikke bedankt
Nee, ignoren moet juist niet. De highlight moest alleen niet werken als diegene dennis zei. Dat deed het script van glowmouse, en dat was de bedoeling. Ik moet namelik nog wel kunnen zien wat diegene gezegd had.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik zou beter
Gebruiken, het zorgt ervoor dat iemand word geignored voor 30 sec bij highlight, en bij dat script van jou haalt ie het ook weg als diegene bijvoorbeeld zegt: ''Lekker weertje hé, dennis'' en dat was niet de bedoeling, hij moest alleen ignoren als ie alleen highlight.
Nee, ik heb geleerd van mijn banquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga je deze nu ook eschikbaar stellen aan de gehele crew voor als jij weer eens snachts goede zin hebt?
Maar je wilt geen highlight zien als iemand zegt: ''Lekker weertje hé, dennis'' ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, ignoren moet juist niet. De highlight moest alleen niet werken als diegene dennis zei. Dat deed het script van glowmouse, en dat was de bedoeling. Ik moet namelik nog wel kunnen zien wat diegene gezegd had.
juist.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:58 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar je wilt geen highlight zien als iemand zegt: ''Lekker weertje hé, dennis'' ?
omg, je snapt me niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
juist.
De highlight wil ik niet zien, maar de zin wel.
En het script van glowmouse doet dat, dus is het opgelost
Heb je ook geprobeerd hem in een nieuwe scriptfile te doen?quote:Ja, ik zit met NN Script en daar werkt ie niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |