Leuk om je tent mee vast te zetten, maar ik eet het toch echt niet hoor... voor mij is en blijft het visquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En haring? Wat vinden jullie van haring?
Ik vind haring lekker. Ik vind bijna alle soorten vis heerlijk. De lekkerste vis is paling.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En haring? Wat vinden jullie van haring?
Iedere werkdag. In plaats van de standaard "bedrijfskantine-frikandel"quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Meen je dat, LX?
Bier is goed en wijn ook. Ik heb een abbonement op de EOS (belgisch wetenschappelijk tijdschrift) en daarin staat minimaal 2 keer per jaar dat bier goed isquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Zo'n beetje alles veroorzaakt kanker, als je er maar genoeg van eet. Dergelijke wetenschap neem ik met een korreltje zout. Wat diabetes betreft: geen bier drinken en lekker veel vis met spinazie eten.![]()
Daar heeft in de Elsevier een tijd geleden nog een goed artikel over in gestaan. Als je genoeg brood eet, loop je ook verhoogd risico op kanker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Achja tegenwoordig is elk eten wel carcinogeen. Die hele etensdiscussie![]()
Ik heb pas ergens (lekker vaag!) gehoord dat dat schromelijk overdreven is.quote:Hier in Amerika hebben ze de spinazie niet twee keer opwarmen regel bijvoorbeeld niet. Ik weet niet of het spinazie gerelateerd doden hier hoger ligt maar dat lijkt me niet.
Nou...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
De lekkerste vis is paling.
Bier staat hoog op de glycemische index, en dat is weer slecht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Bier is goed en wijn ook. Ik heb een abbonement op de EOS (belgisch wetenschappelijk tijdschrift) en daarin staat minimaal 2 keer per jaar dat bier goed is
Maar dan moet je het ook wel van de kruiden en knoflook hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Nou...
Een met verse kruiden en knoflook klaargemaakte forel, die langzaam op de hete kolen van de barbecue gaar is geworden, is nét even lekkerder, vind ik.
quote:
quote:In another joke to Newlyweds, Miss Simpson can be seen on the couch eating Chicken Of The Sea tuna. (She gained infamy on the show when she became confused over what she was eating; she had realized that she was eating tuna, but thought it may have been chicken due to the tuna's trademark.)
Dat niet twee keer opwarmen van spinazie mag nu wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Achja tegenwoordig is elk eten wel carcinogeen. Die hele etensdiscussieHier in Amerika hebben ze de spinazie niet twee keer opwarmen regel bijvoorbeeld niet. Ik weet niet of het spinazie gerelateerd doden hier hoger ligt maar dat lijkt me niet.
Die maken het wel af, ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Maar dan moet je het ook wel van de kruiden en knoflook hebben.
1: Komt er een TTK-meet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Kun jij niet op de TTK-meet achter de barbecue staan?
Jij staat achter de bar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben overigens best bereid om jullie biertjes te openen, hoor, op de TTK-meet.
De laatste keer dat ik in het kader van dating and mating voor een vrouw gebarbecued heb, vertrouwde deze me toe dat ze een culinair orgasme had gehad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, áls er zo'n meeting komt, dan wordt er gebarbecued en dan sta jíj erachter.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in het kader van dating and mating voor een vrouw gebarbecued heb, vertrouwde deze me toe dat ze een culinair orgasme had gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |