abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 12:05:51 #176
43556 miss_dynastie
pi_37091414
Lotje! De happy pill, wat stoer!!

Is er iemand die ervaring heeft met de deo's van lush? Ik heb een hele gevoelige okselhuid, maar zweet ook behoorlijk als ik er dus niks aan doe, zeg maar ...
  woensdag 19 april 2006 @ 12:36:09 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37092248
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wat veel proefjes
Ik krijg er meestal maar 1 of hooguit 2, als ik het vraag dan. Anders ook wel eens niets (terwijl ik toch ook niet zo heel weinig koop). En vind het juist zo fijn om dingen uit te proberen
Ja, je moet er soms echt om zeuren en dat terwijl je net voor >50 euro hebt weggebracht daar .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 12:38:03 #178
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37092284
het wisselt ook heel erg hoor.vorige week was ik in haarlem, toen kocht ik 1 ding [karma parfum , en kreeg 9 proefjes, waaronder 2 halve amandopondo's .
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 19 april 2006 @ 15:32:12 #179
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_37096793
T-shirt via een andere lushie (maat S, SS ) En idd de golden slumber.

De happy pill ruikt heerlijk!! De ene helft is precies happy hippy en de andere helft die heerlijke olive branch. In de winkel in maastricht hebben ze hem gedemonstreerd en hij leek meer te schuimen dan de ballisitics.

Ik had trouwens ook nog love lettuce en aqua marina en extra virgin olive soap ( de laatste twee gedeeld met iemand anders).

Ze hadden stiekem voor vip avond toch een goodie bag met drie proefjes gemaakt, en die twee deo's had ik gevraagd omdat ik de aromacreme erg lekker vind, maar uitslag van krijg. Dus vandaarv
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_37103647
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
het wisselt ook heel erg hoor.vorige week was ik in haarlem, toen kocht ik 1 ding [karma parfum , en kreeg 9 proefjes, waaronder 2 halve amandopondo's .
Dachten ze dat ze paaseieren aan het uitdelen waren
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37103694
Ik krijg meestal wel een ding erbij als ik veel koop (koop meestal teveel ) en de keren dat ik om een proefje heb gevraagd kreeg ik ze ook.
Let's plant a tree
pi_37103898
Ik kom even blij doen! Ik mag 10 mei weer afrijden!
Lekker lijstje Lotte... ik wil ook de Happy Pill. Misschien dat ik hem toch krijg bij m'n bestelling...
Back in business.
pi_37104002
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:08 schreef Shirley het volgende:
Ik kom even blij doen! Ik mag 10 mei weer afrijden!
Lekker lijstje Lotte... ik wil ook de Happy Pill. Misschien dat ik hem toch krijg bij m'n bestelling...
best snel dan alweer toch?

En als de Happy Pill niet bij je bestelling zit kan je hem op 10 mei zelf met de auto gaan halen
Let's plant a tree
pi_37104231
Ik wil ook bestellen. Maar m'n salaris was gisteren binnen en ik sta nu alweer op -18.
Sanity is (not) statistical
pi_37104345
Happy Pill is echt heerlijk. Ik heb hem nog niet durven gebruiken. Ben toch wel zuinig. Ben ik eigenlijk nooit behalve met mijn Lush. Ik heb er maar één en ik wacht toch een zonnige dag af.

Oeh Maeghan, dat is jammer.
Go hard or go home
pi_37104504
Ik heb weer een envolopje binnen gehad!

Ik ben nog niet ondersteboven, maar ik moet alles nog eens de douche inslepen om te zien wat er van over blijft Milky bar is mijn favouriet tot nu toe!

(ik merk net dat alles úít het zakje heel anders ruikt dan ín het zakje.. Lol!!!)

Wat moet ik nu nog uitproberen; Milky Bar, Snowcake, Mange Too, Each Peach, Cereology.. En heb ook nog Smitten en Silky Underwear.. Oeioei ik ben echt een verpest en verwend nest nu!
pi_37105459
Mijn badkamer heeft weer het lush-wnkel geurtje

Ik vroeg zaterdag een potje van 100gr AOBSer stonden 2 potjes van 140 gram de verkoopster maakte kurig een potje voor me, maar eenmaal thuis zat ik te kijken en het potje zat voller dan die van 140 gram in de winkel

De Happy zeep kan je in Engeland al bestellen Mijn lijst is alleen niet Engelan lang
pi_37106652
Begin mei ga ik weer in Engeland bestellen.
Dit wordt een grouporder, wie mee wil doen is welkom.
Gek op mooie kleding.
pi_37109125
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Anitra het volgende:
Mijn badkamer heeft weer het lush-wnkel geurtje

Ik vroeg zaterdag een potje van 100gr AOBSer stonden 2 potjes van 140 gram de verkoopster maakte kurig een potje voor me, maar eenmaal thuis zat ik te kijken en het potje zat voller dan die van 140 gram in de winkel

De Happy zeep kan je in Engeland al bestellen Mijn lijst is alleen niet Engelan lang
En je hebt voor 100 gram betaald? Dat heb je goed gedaan dan
Let's plant a tree
pi_37109892
De oogst is weer binnen!
Vandaag naar Amsterdam geweest met vriendje, en beide Lushwinkels bezocht (kregen bij de tweede ook meteen te horen "Heb je nog niet genoeg gekocht?!")

Ik heb gekocht:
4x Mr Butterball (2 zijn voor vriend)
2x Bollywood
Snow festival
Happy Pill (wat is ie cool!)
Hot Milk?

Hij:
200 g Cynthia Sylvia Stout

Samen
Mange Too

En toen we uit zaten te blazen met een kopje thee kreeg ik een flesje The Olive Branch (had ie stiekem voor me gekocht), zooo lief!!

Nu moet ik alleen nog even beslissen wat ik als eerste ga gebruiken...
pi_37110823
Lekker lijstje Melusine:

iedereen heeft de happy pill al en zaterdag lag hij niet in maastricht en de stond juist zo hog op mijn lijst.

Vava ik heb idd voor 100gr betaald
pi_37111007
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef Anitra het volgende:
Lekker lijstje Melusine:

iedereen heeft de happy pill al en zaterdag lag hij niet in maastricht en de stond juist zo hog op mijn lijst.

Vava ik heb idd voor 100gr betaald
Goed gedaan dan

En zeker Melusine, fijn lijstje vooral de Mr. Butterbal
Let's plant a tree
pi_37111275
Ik zat echt in het bakkie te kijken van dit is echt geen 100 gram, dus ik uit pluizen en het is idd in 3 stukken er in gegaan en boven op lag een plakje extra

De recon is na ff wennen best lekker, Rick en Djen vonden de geur helemaal niet vevelend zelfs
Het is idd erg vet en moeilijk uit je haar te krijgen, maar als dat die plekken op mijn hoofd laat verdwijnen dan heb ik het er wel voor over.
pi_37111485
O, ik zou het zelfs op een weegschaaltje zetten geloof ik

Word je haar echt zo vet van Recon? Dan is het niet geschikt voor mijn haar denk ik dat is sowieso al snel vet.
Let's plant a tree
  woensdag 19 april 2006 @ 22:43:34 #195
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_37111751
Anitra, ik liep vorige week dinsdag toevallig in de stad (M) toen de levering kwam en toen zaten daar doosjes happy pill bij, een van de meiden liet 'm me zelfs zien, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem afgelopen zaterdag niet hadden.... heb je er wel naar gevraagd???
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_37113796
Die Mr Butterball is idd te gek. Ik had er eentje meegenomen van de 2 for 1 stapel en toen ik hem gebruikte merkte ik dat hij helemaal zo'n zacht laagje op je huid achterlaat! Ook superhandig bij het in bad scheren. Dus vandaar.
pi_37114564
Dat laagje op je huid, dat vond ik zo lekker! Was ook mijn eerste Lushbad niet de Mr. maar de gewone Butterbal
Let's plant a tree
pi_37114781

Check dit:
Skinny Dip
Of dit:
Nog meer Skinny Dip
Of dit:
NOG meer Skinny Dip

Had ik dat spul nu maar ingeslagen
Sanity is (not) statistical
pi_37114818
Wat een prijzen voor een flesje...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37114926
Jeeej! En dat voor een geur alsof je in een paardenstal staat te douchen

nee, ik vond het echt helemaal niks
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')