Ja, je moet er soms echt om zeurenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat veel proefjes
Ik krijg er meestal maar 1 of hooguit 2, als ik het vraag dan. Anders ook wel eens niets (terwijl ik toch ook niet zo heel weinig koop). En vind het juist zo fijn om dingen uit te proberen
Dachten ze dat ze paaseieren aan het uitdelen warenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
het wisselt ook heel erg hoor.vorige week was ik in haarlem, toen kocht ik 1 ding [karma parfum , en kreeg 9 proefjes, waaronder 2 halve amandopondo's .
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:08 schreef Shirley het volgende:
Ik kom even blij doen! Ik mag 10 mei weer afrijden!![]()
Lekker lijstje Lotte... ik wil ook de Happy Pill. Misschien dat ik hem toch krijg bij m'n bestelling...
En je hebt voor 100 gram betaald? Dat heb je goed gedaan danquote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Anitra het volgende:
Mijn badkamer heeft weer het lush-wnkel geurtje![]()
Ik vroeg zaterdag een potje van 100gr AOBSer stonden 2 potjes van 140 gram de verkoopster maakte kurig een potje voor me, maar eenmaal thuis zat ik te kijken en het potje zat voller dan die van 140 gram in de winkel
De Happy zeep kan je in Engeland al bestellenMijn lijst is alleen niet Engelan lang
Goed gedaan danquote:Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef Anitra het volgende:
Lekker lijstje Melusine:
iedereen heeft de happy pill al en zaterdag lag hij niet in maastrichten de stond juist zo hog op mijn lijst.
Vava ik heb idd voor 100gr betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |