Niet echt naar honing? Wat grappig, ik vind hem juist ietsje téquote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb de 'Mange too' gekocht (nou ja mijn moeder heeft 'm voor mij gekocht, ik woon niet echt in de buurt van een Lush winkel) maar hij ruikt niet echt naar chocolade of honing...
Heb je al besteld? Anders zou je in het berichtje bij de bestelling kunnen vragen of ze ze er ook bij doen als ze er toch al zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 16:42 schreef Shirley het volgende:
American Cream 500g
The Strokes 225g
Cynthia Sylvia Stout 100g
Ambrosia 50g
Dream Cream 240g
Zo...dat wordt mijn nieuwe bestelling, even vast een lijstje gemaakt. En wat had ik er graag een Happy Pill en Pop In The Bath bijgedaan....
Nee nog niet. Alleen een lijstje gemaakt. Ik kan het misschien wel vragen, maar dat lijstje alleen is is over m'n budget, en aangezien ik van de anderen nog geen prijs weet...quote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je al besteld? Anders zou je in het berichtje bij de bestelling kunnen vragen of ze ze er ook bij doen als ze er toch al zijn?
Aaah okayquote:Op maandag 17 april 2006 18:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee nog niet. Alleen een lijstje gemaakt. Ik kan het misschien wel vragen, maar dat lijstje alleen is is over m'n budget, en aangezien ik van de anderen nog geen prijs weet...
Lekker!!!quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn ook weer thuis.
Ik heb gekocht zaterdag:
Recon
the olive branch groot
Tramp middel
coolaulin middel
Amercian Cream klein
Helping hands klein
Angels on bare skin
En bunny
Ik MOET ze gewoon hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaah okayvolgens mij is die Happy Pill er wel redelijk snel, van Pop in the bath heb ik geen idee.
Jaquote:
Ik moet maar gewoon geduldig zijn en wachten tot ze op de site staan of tot ik naar een winkel ga. Die bestelling moet er vandaag uit, want ik heb geen AC meer.quote:Op maandag 17 april 2006 19:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaik ook! Er is al wel wat in aantocht, Happy Pill en Happy zeep, maar zodra de Pop in the Bath er is ga ik naar Lush denk ik
Even geduld nog danquote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik moet maar gewoon geduldig zijn en wachten tot ze op de site staan of tot ik naar een winkel ga. Die bestelling moet er vandaag uit, want ik heb geen AC meer.
In Engeland bestellen is geen optie aangezien ik geen cc heb. Maar ik heb het toch bij de opmerkingen gezet, dus misschien heb ik geluk.quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Even geduld nog danof gewoon 2 keer bestellen
maar dat is weer zo zonde omdat je 2 keer verzendkosten moet betalen dan
![]()
En in Engeland bestellen?
Okayquote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
In Engeland bestellen is geen optie aangezien ik geen cc heb. Maar ik heb het toch bij de opmerkingen gezet, dus misschien heb ik geluk.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Okayik hoop het voor je
met Happy Pill maak je wel een kans denk ik.
Ja! Ik ben benieuwd maar we zullen het hier wel lezenquote:
Altijd leuk, mensen aan Lush helpen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Ik ben benieuwd maar we zullen het hier wel lezen
Ik was dit weekend naar Belgie met familie en er is door iedereen dankbaar gebruik gemaakt van de Lush spulletjes die ik bij me had![]()
Volgens mij heb ik wel wat mensen aan Lush geholpen nu
Ja! Ik ook!quote:Op maandag 17 april 2006 19:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen aan Lush helpen.
Ik ben trouwens benieuwd hoe XCuZ_Me's badavonturen zijn gegaan
Als ze maar niet allemaal die Aromaco lekker onder de okseltjes hebben uitgeprobeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 19:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Ik ook!we zullen binnenkort wel een verslagje krijgen denk ik
Ik had Back for Breakfast, Sweety Pie, Mange Too, Fresh Farmacy, Aromaco en Celestial bij me. Er is goed gebruik van gemaakt
quote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ze maar niet allemaal die Aromaco lekker onder de okseltjes hebben uitgeprobeerd.
Er ligt hier nog een nieuw schoon en fris stukquote:Op maandag 17 april 2006 19:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ieuw! Eén bron van bacterien is dat ding nou dan! Weg ermee! Yuk!
Oh, dat scheelt.quote:Op maandag 17 april 2006 19:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een nieuw schoon en fris stuk![]()
Ja ik was goed voorbereidquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt.Ik wilde nog Aromarant bestellen, maar daar wacht ik nog even mee als het echt zweetweer wordt.
Dan is ie namelijk uitermate geschikt!
Ik kreeg toen een proefje, en daar deed ik vrij lang mee, en het belangrijkste, ik bleef droog en rook de hele dag fris. Toppertje dus.quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik was goed voorbereid
Aromarant vind ik niet zo lekker. Maar mijn moeder gebruikt hem juist wel. Ik blijf bij Aromaco, de lekkerste deo die ik tot nu toe heb geprobeerd. Fuwari is ook wel lekker maar een rotding in gebruik.
Ja wat dat betreft is het geloof ik wel de beste deo, als ik hem lekker vond ruiken dan kocht ik hem maar ik vind hem echt niet lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een proefje, en daar deed ik vrij lang mee, en het belangrijkste, ik bleef droog en rook de hele dag fris. Toppertje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |