Ik had één kikkertje betrapt op het hooi van het vliegjesbakje, maar verder is het erg lastig tot niet te volgen wat ze met de vliegjes doen. En van het paradijsje maken ze helemaal niet zo veel gebruik. Ik heb het kleine vertrouwde plankje er maar weer ingelegd, en verder zitten ze alleen in het grassige hoekje. Gelukkig wel een stuk minder op het glas.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:19 schreef Barbaaf het volgende:
't Ziet er goed uit Warrel, mooi kikkerparadijsje. Hebben de kleintjes al zichtbare interesse in de vliegjes? De vraag is natuurlijk wel hoelang je ze op deze manier kan blijven houden, ooit zullen ze toch de wijde wereld in willen
![]()
Volgend jaar een grote bak wordt leuk, wat er dit keer misging kan je dan vermijden![]()
Sterkte Warrel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:50 schreef warrel het volgende:
Nog laatste lieve en aanmoedigende boodschappen voor Thomas?![]()
Kleine stoere Tho wordt vanmiddag uitgezet. Hang allen de vlaggen uit en houd ballonvliegwedstrijden met briefjes!
Oh, en natuurlijk worden er eerst nog wat foto's gemaakt, gister las ik na 1.5 jaar de handleiding van m'n camera, en ik heb een superieniemieniemacrofunctie!![]()
Ik ga 'm missen..
Uit een slootje in de polder. En dat 'toveren' heb ik niet gedaan hoor, dat deden Tho's biologische ouders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef MrWes het volgende:
[..]
Sterkte Warrel.
Waar heb jij eigenlijk het dril vandaan getoverd?
Ik begreep een beetje dat jij uit de buurt van Leiden komt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef warrel het volgende:
[..]
Uit een slootje in de polder. En dat 'toveren' heb ik niet gedaan hoor, dat deden Tho's biologische ouders.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:48 schreef MrWes het volgende:
[..]
Ik begreep een beetje dat jij uit de buurt van Leiden komt.
Aangezien ik uit Alphen kom
Eventueel voor volgend jaar nl.
Begint het met Kou ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef warrel het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn?! Daar ben ik stiekem ook heel vaak.
Ik woon in zo'n klein burgelijk dorpje aan de Rijn tussen Alphen en Leiden..
Ok, over mijn kikkertjes. Thomas heeft 5 homies! Ze zijn ietsjes groter dan eerst en eentje heeft een wat lichter kleurtje. Én waar ik het allerblijst om ben, geen dode kikkertjesIk vond het zo erg om die steeds te vinden..
Maar nu, twijfelkont als ik ben, twijfel ik of ik ze wel uit zal zetten..![]()
Of met Haz? Ik woon zelf dus in Leiden, zal binnenkort 'ns opletten of ik een botserig meisje zie rondfietsenquote:
Hazquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of met Haz? Ik woon zelf dus in Leiden, zal binnenkort 'ns opletten of ik een botserig meisje zie rondfietsen![]()
ik ben je verzekeringsagentquote:En hoe weet jij dat ik botserig ben?!
Oh nee! De verzekering!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ik ben je verzekeringsagent
Je fotoboek. Ik was benieuwd wie er achter die grijsblauw-met-glittergroene ogen op de foto in de OP zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |