Op de basisschool kregen we amper films. Op de middelbare school schotelden ze ons wel Sophie's Choice voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me maar één film herinneren die we op de basisschool gezien hebben en dat is Schindler's List.
Op zich is dat toch wel een klassieker?
Ja, het niet zo'n oude film, maar evengoed een klassiekerquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me maar één film herinneren die we op de basisschool gezien hebben en dat is Schindler's List.
Op zich is dat toch wel een klassieker?
Leuk onder het eten van spaghetti in tomatensaus, of tomatensoepquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat niet. Gewoon dertien in een dozijn films, maar niet onaardig om eens te bekijken.
of paaseierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk onder het eten van spaghetti in tomatensaus, of tomatensoep.
Dan moet je eens tomatensoep met ballen eten, terwijl je Indiana Jones & The Temple of Doom kijkt, op het moment dat ze rode soep met geitenogen te eten krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk onder het eten van spaghetti in tomatensaus, of tomatensoep.
Ja, ik zat al te kijken.. Maar het lijkt er op dat hij dit jaar niet op tv isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer komt JCS op tv? Wil ik weer zien![]()
Fear and loathing in las vegasquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd welke films van nu, of van pas geleden over, 40 jaar klassiekers worden genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |