Maar wat nu als je lippen aan elkaar plakken, en je neusgaten ook dicht geplakt raken??quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jawel. Maar da's niet levensgevaarlijk.
Ik vergat mijn PI, zag je dat?
Ik kwam er vannacht zelfs m'n bed voor uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We wachten ook altijd met het openen van een nieuw topic,
totdat we zéker weten dat jij er niet bent, Erik.
Dat is aardig, maar volstrekt onnodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We wachten ook altijd met het openen van een nieuw topic,
totdat we zéker weten dat jij er niet bent, Erik.
Een vergiet ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het menselijk lichaam heeft trouwens best veel gaten, bedenk ik me nu.
Is een mens zonder gaten nog wel een mens?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is een vergiet zonder gaten nog een vergiet, eigenlijk?
Het is in ieder geval niet meer DO2 danquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een mens zonder gaten nog wel een mens?
schilderen!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, ik heb 4 dagen vrij.
Wat moet ik in vredesnaam doen met al die vrije tijd?
Nee, het waren er maar 3 hequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus had niet bepaald 4 dagen vrije tijd rond deze tijd.
Dat kan, ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
schilderen!!
Doe je dat nog wel eens??
Ik moet eigenlijk de potloden, krijten en penselen ook maar weer eens oppakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
schilderen!!
Doe je dat nog wel eens??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |