quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Spreadsheet het volgende:
Als je hem dus helemaal inknijpt, dan slaat hij automatisch af.
Dus dat je nog steeds inknijpt, maar er niks meer eruit stroomt (in het algemeen dus). Of iets anders?!
Mijn oude E36 Coupé was ook een moeilijke klant met tanken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:45 schreef JMS00 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, OT, het komt door de vorm van de vulpijp. Best een hoop auto's hebben dat(de ergste die ik tot nu toe tegen ben gekomen is de BMW 3-serie E36 station).
ik douw altijd mn tankdop in het handvatquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:46 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb trouwens een geschikte maat spijker in mijn asbak; kan ik ook in NL "normaal" tanken zonder lamme handjes.![]()
met de schroefkant uiteraardquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:51 schreef questionmark het volgende:
ik douw altijd mn tankdop in het handvat
Daar doet het me ook aan denken. Zit er niet ergens vooraan in de tankbuis (net achter het deel waar je de dop indraait) een ontluchtingsnippel? Bij onze seat kun je die iets induwen met het vulpistool en dan kun je op volle sterkte tanken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:43 schreef rudedeltadude het volgende:
hij ontlucht niet goed
dat deed ik bij mij Jeep ook altijd na een tip van iemand. 80 liter tanken duurde altijd zo fucking lang vooral als het koud isquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:51 schreef questionmark het volgende:
[..]
ik douw altijd mn tankdop in het handvat
Gelukkig hoef je daar dan weer geen 80 liter in te gooien,quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
overigens herken ik het probleem van de TS, zelfde bij mijn 205 uit 1988![]()
Dat is dus een algemene vraag, omdat ik zelf geen ervaring heb met tanken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Spreadsheet het volgende:
Als je hem dus helemaal inknijpt, dan slaat hij automatisch af.
Dus dat je nog steeds inknijpt, maar er niks meer eruit stroomt (in het algemeen dus). Of iets anders?!
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:29 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Dat is dus een algemene vraag, omdat ik zelf geen ervaring heb met tanken.
Iemand antwoord hierop?
Wat is de vraag?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:29 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Als er teveel duk opkomt door bijvoobeel lucht of dat je tank vol is dan zit er een beveiliging op het tankpistool. Dan knijp je door zeg maar en slaat de pomp uit. ( zelfde effect met flessen met een kindveilige sluiting. Die zullen ook doordraaien als je niet knijpt en je wilt hem open doen. )quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:29 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Iemand antwoord hierop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |