Vast wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar hopen dat het goed afloopt voor onze wulpse dokter
[afbeelding]
Als je het interview in de TV guide had gelezen op internet zou je het moeten wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee daar is het de serie niet naar
op wikipedia staat ook groot stuk er over inquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:10 schreef SolidasRock het volgende:
Leuke linkje, kan je mensen selecteren als je ff nie meer weet wie t-bag is bijv
http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_bagwell.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Undergod iets minder blij met zich zelf isNoise is all relative to the silence preceding it
tis en blijft amerikaans hequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:18 schreef magnifor het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de zuster zou overlijden ofzo. Dus ik neem aan dat de zuster het gewoon overleeft.
Dus nu donderdag een samenvattingquote:Episode 7. Behind the Walls (edit)
First aired: 10/11/2005
A special episode, summing up the past episodes, including behind the scenes footage and cast commentaries.
Denk je dat nou echt? Waar heb je het vandaan trouwens?quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Nuna het volgende:
Ik zie net dit:
[..]
Dus nu donderdag een samenvatting![]()
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Waar heb je het vandaan trouwens?
In Amerika is er halverwege het seizoen vaak een pauze van enkele weken. Zo'n "Tot nu toe in..."-aflevering is dan handig om na die pauze alles weer even op te frissen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:
Bron
En op de site van rtl 5 staat dat ze donderdag 'The old head' gaan uitzenden. Maar dat is aflevering 8Ik snap er nu echt niets meer van
![]()
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:
Bron
En op de site van rtl 5 staat dat ze donderdag 'The old head' gaan uitzenden. Maar dat is aflevering 8Ik snap er nu echt niets meer van
![]()
Ze zullen toch ook niet halverwege een vervolgaflevering er een samenvatting in gooien?quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.
Misschien maar effe een mailtje sturen. Straks wordt echt aflevering 8 uitgezonden.quote:Op zondag 23 april 2006 16:35 schreef booo het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook niet halverwege een vervolgaflevering er een samenvatting in gooien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |