Zorg nou maar dat je eerst de andere afleveringen zietquote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Soul79 het volgende:
Nou, had hier tot vandaag nog nooit van gehoord.
Ben vanavond tijdens het zappen blijven hangen, en het is best goed. Ga volgende week wel weer kijken.
En ik weet nu dus eindelijk wie 'Michael Scofield' is![]()
Echt hé! En dit is pas het begin heb ik het ideequote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef El_Rolando het volgende:
Vandaag vond ik het de aller spannendste.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:40 schreef APK het volgende:
En kan iedereen die loopt te pimpen dat ze aflevering whatever al hebben gedownload effe opsodeflikkeren aub?
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe zou jij iets lezen wat op je rug stond..Ah ja, tuurlijk! Dat heeft ie levensgroot in zn cel hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja dat is idd wel mafquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef Xurk het volgende:
Echt super spannend! En ik snap niet hoe het kan dat 99% van al die gevangenen zó een erge criminelen zijn
Zoals die pedofiel [die nu meedoet] die haast wel Satan zelf lijkt, en al die ondankbare #@$%!&* die proberen de dokter te verkrachten! Bah.
oa de horentjes van de duivel zijn dus de 'strategische punten', waarschijnlijk z'n ogen ook ofzo. Vervolgens was het plan geloof ik om er touw aan te bevestigen en dan schijn je die muur er zo uit te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:22 schreef Nesle het volgende:
Hij was echt geweldig!
Alleen snap ik zijn plan niet met dat boortje op die muur.
Hoe kan die nou door die muur komen met dat tekeningetje. : /
Dit is de truc. weet niet of 't al gezien is, daarom maar ff in een spoiler. Wat jij zegt is inderdaad gedeeltelijk waar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
oa de horentjes van de duivel zijn dus de 'strategische punten', waarschijnlijk z'n ogen ook ofzo. Vervolgens was het plan geloof ik om er touw aan te bevestigen en dan schijn je die muur er zo uit te kunnen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Aflevering 6 en oh wat was het tof!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:06 schreef Minotarumon het volgende:
welke aflevering was het gister, nummer 5?
Ja okay..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Dit is de truc. weet niet of 't al gezien is, daarom maar ff in een spoiler. Wat jij zegt is inderdaad gedeeltelijk waar.
hij meette het uit waar die projector moest komen, door stappen te zetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja okay..
Maar hoe kan die dat weten dat het op die plek zat.
Hij plantte dat papiertje op dat lichtgeval en BOEM hij zag zoo waar het was.
Ik heb dat even gemist.![]()
Oooohquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hij meette het uit waar die projector moest komen, door stappen te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |